Gå til innhold

prosjekt "på glatta" for jenter

Ranger emnet

Lotta

Anbefalte innlegg

Første "på glatta" prosjektet for jenter skjer den 21 mars på moelven, naf banen!!

Alle JENTER er velkommene!!

vi skal ha "på ulykkesstedet" som tema.. dvs at de arrangerer hva vi skal gjøre når vi kommer i en sånn situasjon!Dette er lærerikt for alle!!

kommer til å legge ut mere info snart

Endret av Lotta

lotta kjører Bmw <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm

akkurat som vi ikke kan kjøre på glatta lissom ?! jeje

har vel ikke noe med det å gjøre.

Alle har jo hatt glattkjøring.

Dette er ett tiltak fra politiet og NAF , så du er ikke pliktig til å møte opp vet du :) Frivillig dette !

mvh Lotta

Endret av Lotta

lotta kjører Bmw <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La de jenten som har lyst til å kjøre osv uttpå der gjøre det ;) også kjører du

"Onesome" som er verdens beste sjåfør på glattføre osv og kjører en runde i trafikken heller....;)

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida... Litt kjøretrening på glatta er det jo INGEN som har bruk for. Særlig ikke ei jente i begynnelsen av 20-årå. Det man ikke har lært de første to åra med lappen er da vel ikke noe vits å lære???

For å si det rett ut, den dagen du selv mener at du kan ALT innen bilkjøring, så synes jeg du bør levere inn førerkortet ditt, for da begynner du å bli til fare for andre.

Har selv kjørt bil i 9 år nå, overkant av 5 av dem som yrkessjåfør. Og det skader aldri med litt repetisjon. Men for guds skyld onesome, gå rundt og føl deg som en verdensmester. Plutselig en dag smeller det, og du sender ett annet menneske på sykehus, eller enda værre, likhus. Da er det ikke særlig mye hjelp i å være selvdefinert verdensmester!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du tok av gitt..hehe..

men takk for svar alle sammen :) det er nå over 30 jenter påmeldte fikk jeg mail om fra politiet :)

det pågår jo ringsaker prosjekt nå også. er kjøring der i morgen klokken 18! det pleier å være 30-60 stk der. (gutter og noen få jenter)

Endret av Lotta

lotta kjører Bmw <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud her blei det hissig gitt.. har ALDRI påstått jeg er en verdensmester.. og jo jeg synes det egentlig er en god idè med glattkjøring..

men synes det alltid er så teit at det er egen kjøring for jenter lissom,akkurat som om gutta er no særlig bedre en jenter til å kjøre bil.. men jeg veit jo at det ikke er det som er tanken bak det.. men jeg har begynt å irritere meg over det.. selv om jeg på en måte også skjønner det siden det er litt skummelt for mange jenter å slenge seg ut på banen osv.. for mange er jo redde for at gutta skal le.. og jeg har vært en av dem.. men men..

bra tiltak .. var ikke meninga å være småfrekk i innlegget mitt øverst her.. bare lei av forskjellene..

Stjælt både bilen og lappen

member of

http://www.midnightclub.no

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud her blei det hissig gitt.. har ALDRI påstått jeg er en verdensmester.. og jo jeg synes det egentlig er en god idè med glattkjøring..

men synes det alltid er så teit at det er egen kjøring for jenter lissom,akkurat som om gutta er no særlig bedre en jenter til å kjøre bil.. men jeg veit jo at det ikke er det som er tanken bak det.. men jeg har begynt å irritere meg over det.. selv om jeg på en måte også skjønner det siden det er litt skummelt for mange jenter å slenge seg ut på banen osv.. for mange er jo redde for at gutta skal le.. og jeg har vært en av dem.. men men..

bra tiltak .. var ikke meninga å være småfrekk i innlegget mitt øverst her.. bare lei av forskjellene..

Enig :) på ringsaker prosjektet er det jo for alle. men det har kun vært 4 jenter utpå der å kjørt, deribland meg selv, det er massevis av jenter som spurte politiet om de kunne arrangere noe kun for jentene så de også fikk prøvd seg uten at gutta sto å "lo" for å si det på den måten.. jeg personlig driter i det.. det er morro uansett :)

Så derfor tok dem initiativet til å lage ett kun for jenter.. men ser hva du mener onesome :)

lotta kjører Bmw <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider