audi_a4-1,8tq Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Hei! Noen som vet hvor jeg kan få tak i noen fine gulv matter til audien? Trenger å bytte ut de gummi greiene til sommeren!:P Tenkte mest på de s4 mattene, om noen vet hvor de selges? Finner de ikke på eBay..:/ Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 De har inne på ebay, men finner ikke med S4 logo :(, veit de hadde det før men har skjedd no rart med søkesystemet.... Men det fins en egen gulvteppe butikk, en engelsk side. Alex har sikkert linken :) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 (endret) jeg syns s-line logo, eller vanlig audi logo blir finest til deg, om du har 1.8t. Er interessert i slike matter jeg og. Skal lete litt rundt. Sleger ut link om jeg finner no :) Edit, her fant jeg noe dødsfine! Men dyre! http://www.tuningspesialisten.no/public.aspx?pageid=36467&q=abt&Product=10355 Edit2: Her fant jeg enda flere. Oettinger http://www.artracing.no/product_info.php?cPath=745_21_30_188&products_id=298 Endret Februar 22, 2009 av Auda Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 De har inne på ebay, men finner ikke med S4 logo :(, veit de hadde det før men har skjedd no rart med søkesystemet....Men det fins en egen gulvteppe butikk, en engelsk side. Alex har sikkert linken :) Ja, veit de hadde det før på ebay.. derfor så kjedelig å ikke finne de igjen:/ Men skal høre med alex ang. den butikken:) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 jeg syns s-line logo, eller vanlig audi logo blir finest til deg, om du har 1.8t.Er interessert i slike matter jeg og. Skal lete litt rundt. Sleger ut link om jeg finner no :) Edit, her fant jeg noe dødsfine! Men dyre! http://www.tuningspesialisten.no/public.aspx?pageid=36467&q=abt&Product=10355 Edit2: Her fant jeg enda flere. Oettinger http://www.artracing.no/product_info.php?cPath=745_21_30_188&products_id=298 Takker!!:) Var litt dyrere enn det jeg hadde tenkt da, men takk for forslag:) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 (endret) Har funne ei side nå som har matter med s- logoen på, å du kan få skrive inn ønsket tekst selv!:) Men siden tysken min mildt sagt suger forstår jeg ikke så mye av sida, og google translate, forstår heller ikke alt..:p Help anyone? Finner fram til der du legger inn bestilling, men forstår ikke helt hva jeg skal fylle ut på de forskjellige punkta:s Sånn som f.eks: Stickart...???? Edit; link her: Hoica.de Endret Februar 22, 2009 av audi_a4-1,8tq Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Hoica.de er visst utrolig trege. Men du har justmatz, de lager også matter på bestilling Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Har funne ei side nå som har matter med s- logoen på, å du kan få skrive inn ønsket tekst selv!:) Men siden tysken min mildt sagt suger forstår jeg ikke så mye av sida, og google translate, forstår heller ikke alt..:p Help anyone? Finner fram til der du legger inn bestilling, men forstår ikke helt hva jeg skal fylle ut på de forskjellige punkta:s Sånn som f.eks: Stickart...???? Edit; link her: Hoica.de her kan du oversette http://uk.babelfish.yahoo.com/ Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Hoica.de er visst utrolig trege. Men du har justmatz, de lager også matter på bestilling Hmm.. Men får du s-line matter på justmatz? Fant liksom ikke det, men kan hende de lager hvis jeg spør? Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Hmm.. Men får du s-line matter på justmatz? Fant liksom ikke det, men kan hende de lager hvis jeg spør? Nei, jeg klarte ikke finne noen. Du kan skrive "S-line" på dem da xP hehe Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Nei, jeg klarte ikke finne noen. Du kan skrive "S-line" på dem da xPhehe Hehe.. Blir jo nesten like bra som å kjøpe matter fra BilXtra me dragemotiv eller noe sånt:p Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 B5 ble vel ikke levert med S-line orginalt? Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 B5 ble vel ikke levert med S-line orginalt? Finnes ikke noe "S-line" på B5 egentlig. Har Sport utgaver og S4 deler. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg