Gå til innhold

Blei tatt for uaksom kjøring..

Ranger emnet

hallinga91

Anbefalte innlegg

Hei:)

blei tatt for litt sladding forrige kveld.

jeg å en til. Men jeg stussa litt over at han måtte skrive under på at man samtykker at dei tok lappen.

Skreiv ikke under på noe jeg.

noen som veit om en bra plass eller at noen har mer peiling på sånne regler.

Regner me å miste den ca 3 mnd og ein god bot vis jeg ikke tar helt feil??

mvh hallinga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte kameraten din samtykke i at de tok lappen din?

Om du mener du måtte skrive under, er dette fordi om du ikke skriver under har de 3 uker på å lage en sak ut av det, hender da at saken blir henlagt.

Nei nei. men jeg blei stoppa av en politimann å han av en annen. å han måtte skrive under på at han samtykket at de tok lappen hans.

Men han jeg blei stoppa av virka meire gira me å kjefte enn å ta dei "vanlige prosidyrene" da. skreiv ikke under på noe at jeg samtykket jeg.

men e mulig at de ikke trenger det.

ikke veit jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, hvordan klarte dere å bli tatt for sladding? Jeg trodde det var allmennkunnskap å sjekke ut lokalitetene før man tullekjører.

Før øvrig kan du om 3 uker gå til snuten og hente ditt førerkort, hvis ikke snuten før den tid har innhentet tingrettens tilllatelse til fortsatt beslag. Utholdt beslagstid vil gå til fradrag i den endelige inndragelsestiden.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, hvordan klarte dere å bli tatt for sladding? Jeg trodde det var allmennkunnskap å sjekke ut lokalitetene før man tullekjører.

Før øvrig kan du om 3 uker gå til snuten og hente ditt førerkort, hvis ikke snuten før den tid har innhentet tingrettens tilllatelse til fortsatt beslag. Utholdt beslagstid vil gå til fradrag i den endelige inndragelsestiden.

Jammen det gjorde vi jo. Va jo ikke en kjeft der så dreiv me jo å sladda da så plutselig kom det ein bil me blålys å tok uss.

Men trenger de det skriftlig at jeg samtykker? Jeg sa jo at e har vel ikke noen valg så må vel samtykke.

Men skreiv ikke under på noe.

Men så klart uten at jeg vet det trenger de det vel ikke skriftlig. E nok at den EINE politimannen som e sa det til hørte det.

han andre va lengere borte å prata me han andre som blei tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...