superb09 Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 (endret) hallo Jeg har nå sett meg lei på at det ikke finnes en skikkelig bilklubb for oss alle i Tromsø. byen og området rundt er jo fullt av bilinteresserte folk i alle aldere. men synes hele bilmiljøet i tromsø har blitt lite aktivt foreløpig er det hele bare en ide fra min side, men håper på positive tilbakemeldinger og en god del hjelp hvis det viser seg og være interesse nokk Finnes det noen som har erfaring fra og opprette og driffte en bilklubb??? hensikten med tråden er og sjekke hvor mange som er innteresert i og være del av klubben. orker ikke legge ned en masse arbei hvis vi bare blir 10 stykker, så er du innteresert så si det hær. jeg kan selvfølgelig ikke styre hele klubben selv, så er det noen som er innteresert i og være med så gi beskjed Endret Februar 22, 2009 av superb09 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Er en veldig god start og høre med folk om de har inntresse for dette og. litt kjipt å ha en klubb med 10 medlemmer bare og.. ;) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Hadde vært en ide, ja! :) Er bilklubber i de fleste andre nordlige byene, så hvorfor ikke Tromsø? :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Det viktigste er å ha en god nettadresse. http://www.raanern.no/ og http://www.sviddgummi.no er begge opptatt. http://www.burning.no/ ser ut til å være ledig. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Tromsø må jo være ett kanon utgangspungt for en høvelig klubb. men hvordan opprette og driffte klubben? medlemmer tror jeg ikke skall være noe problem hvis folk er inntereserte. og jeg vet etter og ha lest igjennom carspotting-tråden at det finnes nokk bilintereserte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 og ikke minst myyyyyyye kule biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Har vel vært noen forsøk før, med "RoadRage" f.eks. men jeg er positiv. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 har desverre vært lappløs i noen år, så har ikke vært med i klubbene som har vært, men hvorfor har det ikke funka før? har vært en god del med cristine am-car. og di klarer seg fint. en utrolig flott gjeng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Slått sammen 2 tråder. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Vel, hva lurer du på? Du trenger kunnskap om data, konfigurere og sette opp nettsider. Du trenger tid til å sette opp klubben og nettsidene. Skal du danne en forening, så må du forstå hva en forening er. I praksis er det medlemmene som bestemmer hvem som skal styre foreningen. Dvs starter du den og legger ned masse tid og penger, så kan medlemmene velge en annen leder enn deg og du har "tapt" klubben du har bygget opp :D Er masse krangling i slike foreningsklubber, det gjelder danseklubber, katteklubber, bilklubber......bare å ta et raskt søk på nettet så skjønner du hvor gale det kan bli. Skjønner jo at noen medlemmer blir forbanna når de ikke vet hvor penga dems går, går rett i lomma på enkelte. Det er ulovlig når klubben er dannet som forening, som er en organisasjon uten profittformål. F.eks så ble lederen for MENSA klubben fengslet for underslag. Mitt råd til deg der, skaff deg heller et enkeltmannsforetak og registrer klubben offentlig slik. Da sitter du med ansvaret og hindrer at en annen overtar klubben og kjører den i dass. hallo Jeg har nå sett meg lei på at det ikke finnes en skikkelig blandet bilklubb i Tromsø. byen og området rundt er jo fullt av bilinteresserte folk i alle aldere. Finnes det noen som har erfaring fra og opprette og driffte en bilklubb??? jeg kan selv tenke meg og gjøre en innsatts for og få dette opp og gå. men trenger hjelp til hvordan dette gjøres. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Takker for svar hondaen. har som sakkt ikke noe erfaring fra noe lignende så ser jo at dette er og ta meg vann over hode. men det betyr bare at vi trenger noen med erfaring. hensikten er ikke og tjene noe på det. men og få et fint og aktivt bilmiljø.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 (endret) Jeg kan godt gi deg tips til oppsett at websider. Dette koster litt penger. (leie av webserver, domenenavn, etc) Men du må selv sette dem opp, visuelt og teknisk. Det er ganske artig å samle folk som har samme interesse som deg :-) Edit: Ser ut som du er litt sent ute.. Domain Name................: tromsø-gatebilklubb.no ACE Domain Name............: xn--troms-gatebilklubb-k4b.no Organization Handle........: TG44O-NORID Registrar Handle...........: REG0-NORID Legal-c Handle.............: EM438P-NORID Tech-c Handle..............: HVWS1R-NORID Zone-c Handle..............: HVWS1R-NORID Nameserver Handle..........: NS3103H-NORID Nameserver Handle..........: DNS990H-NORID Additional information: Created: 2005-02-25 Last updated: 2009-02-02 NORID Handle...............: TG44O-NORID Organization Name..........: TROMSØ GATEBILKLUBB Organization Number........: 987250917 Post Address...............: Postboks 5811 Tomasjord Postal Code................: N-9287 Postal Area................: TROMSØ Country....................: Norway Phone Number...............: +47 99 99 99 99 Fax Number.................: Email Address..............: esmikkelsen@hotmail.com Endret Februar 22, 2009 av Hondaen Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 finnes det bilklubb i tromsø da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Ja, opprettet i 2004, men virker inaktiv. Du kan jo prøve noe nytt? Tromsø sportsvognklubb ellernoe? Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 har sendt mail til han som står som "eier" av Tromsø gatebilklubb. får se om jeg får svar. som du sier virker den gannske inaktiv. men hva kreves for og dra igang en forening, tenker i utgangspungtet at man nessten bå bynne med noe sånnt, så får man se hvordan innteressen og engasjemanget til folk rundt er. hva kosster foreksempel en nettside?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg