DemptD Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 (endret) Holder på med en side og forum så det er ikke noe problem, må bare få host, navn og domene i gang :) Forsmak: Hva synes dere? Forslag til forbedringer? Hva burde siden inneholde? Endret Februar 27, 2009 av DemptD Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Forum, Nyheter fra klubben og "min bil"-funksjonalitet er vel det viktigste.. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Forum, Nyheter fra klubben og "min bil"-funksjonalitet er vel det viktigste.. Nyheter er det selvsagt. Forum har jeg satt opp og er klart. "Min bil" holder jeg på med, da med ett eget galleri for hvert medlem :) Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aivio Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Ser jævlig bra ut foreløpig det der DemptD :) Så lenge noen legger ut penger for webserveren ser det ut som vi er oppe og gå snart :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke84 Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 må få noen å trykke opp dekaler da ;) Siter - mazda6 stv. 05mod http://www.bilforumet.no/prosjektforum/186991-bakke-s-mazda6-stv.html - http://www.GEimport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 helloen. jeg skall ordne med pengene for nettsiden. holder på å sjekke litt rundt etter regler og sånnt. tenker at dekaler og sånnt får vi trykket opp og kan selges gjennom klubbens hjemmeside. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lt.Fuckup Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Er tvert med på noe slikt som dette, men de decalene er valgfri ja...? Er ikke slik at for å være medlem så er det obligatorisk med klubb decal...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 (endret) hadde fakktisk vært litt kult hvis alle i klubben faktisk hadde hatt dekaler på bilen. men alle må få gjøre som di vill. dekaler blir valgfritt. Endret Februar 28, 2009 av superb09 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lt.Fuckup Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 kan ha en som kun sees på kloss hold... bilen min var full av decals når jeg kjøpte den, er en grunn til at de er fjernet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lt.Fuckup Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 bare en tanke... va om førsteårs kontigenten settes til 1000,- for å kunne bygge opp grei start kapital til klubben... (for å kune tjene penger ved kiosk salg på events, så må man handle inn varer først...) er sikkert mulig å skaffe noen sponsor avtaler og, men da må man på en måte være i gang alt... :-) Alle har 1000,- og avse... omså dele betalingen opp i opptil 4 for de som har dårlig råd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aivio Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Tja, 1000 kr er en del i starten. Får jo ikke så veeldig mye igjen for det (enda). Og har man det til 300 f.eks. så er det større sjanger for å få flere medlemmer :) Tviler på at "middel" bilinteresserte betaler 1000 kr for å være med i klubb, men 300 kunne de sikkert klart. Tror prisen vil skremme folk litt om den er 1000. Ellers god tanke, men tror vi må begynne litt i det små :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArcticJag Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 1000 spenn for å være med i en klubb? Morsomt... Jeg er medlem i 2 klubber allerede og betaler 200 (får igrunnen ikke noe igjen for pengene) og 300 (får Norges beste klubblad 6 ganger i året). Tror man bør komme litt lengre i å definere formålet med klubben før man fokuserer for mye på kontingent og klistremerker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 noen som er innteresert i og sitte i et eventuelt styre? klubben trenger noen dyktige folk som er villig til og gjøre en innsatts, noen som er innteresert? og hva kan du bidra med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 ingen som er innteressert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lt.Fuckup Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Kan godt være med i et syre, i alle fall fram til klubben er godt i gang, men jeg jobber offshore og er i perioder utilgjengelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg