Terese Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Vet noen hva slags felger dette her er? Jeg vil ha sånne til min Lupo, men finner ikke ut hva de heter, eller hvor jeg kan kjøpe dem =p HJELP. Siter Peugeot 206 1.6 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mPedersen Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 hei terese. noe uvanlig sent svar. prøv å se på noen felger som heter Ronal Turbo. Har de felgene på min Lupo. Se bilder på: http://www.bilforumet.no/lupo/202398-bilder-lupoene-pa-forumet-2.html Den gule=) ellers har Borbet og Brock mye kule felger som passer Lupo perfekt. prøv deg på noen "oldschool"-felger på lupo. Vet ikke helt hvilket merke som er på den bilen du spør om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Det er Zenderfelger. Var et sett til salgs her inne for en stund siden ekke sikker på om de er solgt. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg