Gå til innhold

Farge på Streamer til rød stylet golf?

Ranger emnet

Fr@nk

Anbefalte innlegg

Heisann

Tenkte jeg skulle få meg streamer i frontruta på golfen nå, men er usikker på om jeg skal ha den helt svart, eller samme rødfarge som bilen. Tenkte og jeg skulle ha ett par små klistermerker nede i hvert hjørne, som f.eks vw audi club, elns :)

Tror selv at rød passer bra, men mange tror det vil bli rart, så vil høre litt hva folket tror:)

Kan legge med et bilde av bilen den skal på:

n659160070_2529023_3800.jpg

Har foresten fått G4 look lykter med xenon i nær- og fjærnlys, pluss xenon i tåkelys etter bilde blei tatt. og bilen skal senkes mer framme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville fjerna den helt, eller ha den svart :) hehe

Hehe

Ja den som står på på bilde er en sånn billig en fra biltema som ser dårlig ut på nært hold, så den skal vekk:)

Men kunne tenkt meg en litt større en, alså ikke en som går over halve ruta og står NOS på, men en litt meir diskre en;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta helt svart.. da vises den ikke så godt når du er ute å "cruiser". men ikke ta nlank svart for da vises pussestripene etter viskerne sykt godt.. hadde mattsvart på+ min helt til jeg var på EU med den:P hehe.. har skaffa meg en hel rull med streamerteip nå så skal legge på når jeg får tid:P

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan se på tråden min så tror jeg det skal være ett bilde av bilen med streamer på.. synes at det er litt jalla med farga streamer egentlig. svart er best uansett bil.. enkelte sølvbiler som kler sølv streamer men eller så ser svart best ut..:) men der som alt annet er jo smaken delt da:) hehe.. lykke til med valget:D

Team Low And Slow

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan se på tråden min så tror jeg det skal være ett bilde av bilen med streamer på.. synes at det er litt jalla med farga streamer egentlig. svart er best uansett bil.. enkelte sølvbiler som kler sølv streamer men eller så ser svart best ut..:) men der som alt annet er jo smaken delt da:) hehe.. lykke til med valget:D

Takker for det:D

Likte streameren din veldig godt, så tror jeg går for svart:)

Men hvor bred var streameren din før du monterte den på? sånn at jeg vet ca hvor bred jeg skal ha når jeg stikker bort der de lager dekor;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk laga en som var rundt 70x150cm. vil tro ruta di er ca litt over 1 meter.. 110 lr noe... mn ta å mål på ruta så legger du på en del extra i bredda å høyda da det går bort en del når du legger den på.. mål i bredda nederst på der du skal ha nedre kant på streameren for der er den breiest.om du har mulighet så legg den på innsia så slipper du at vær å vind å viskere sliter den.. samt at du får en sykt blank overflate som gjør den enda mindre synlig utenfra..husk å spørre om du får me gummiskrape med filt for pålegging da.. jeg fikk med en kraftig gummiskrape med filt på ene enden.. genialt så du slipper så masse riper med en gang:P hehe...

Team Low And Slow

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider