Gå til innhold

Blå R34 GT-R på vei til Norge!

Jonte

Anbefalte innlegg

Hører fra noen at Kim fra Bergen, han som hadde den mye omtalte 325 E36 cab'n som først var sort med grå dekor og nå er gullfarga og E46 front, har funnet seg en Nissan Skyline R34 GT-R V-spec i den R34 blåfargen, 7000km, bygges om til venstreratt i Japan nå og kommer til Norge snart.

Han skal prøve å få norske skilter på denne. Prisen kom vist på 1,1 mill tilsammens..

Noen som har hørt noe?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Håkon A

håper det stemmer...

gikk jo rykter om at det sto/gikk to R34 i trondheim som aldri ble brukt.

så vi får se da...håper vi blir ferdig med skilthysteriet snart, så vi heller kan snakke om selve bilen og motoren. :)

Vel, jeg er en god venn av han som kjøpte den Gullcab'n til Kim. Han som har den driver Kenth Auto. Han er hjemme på juleferie nå. Snakka med han i går, om dette..

Får håpe dette stemmer, det ville vært show. Skal prøve å finne ut mere! :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aWeX

Det er såvidt jeg vet ingen i japan som bygger om disse bilene til venstrestyring. Hvis man skulle trodd på alle ryktene man hører, så hadde vi hatt mange tusen skyliner i norge allerede ;)

God jul :)

Hmm, det han sa hvertfall. Stoler på denne fyren da, så kan jo høre mere med han :)

Er jo ingen hemmelighet at Kim bruker mye spenn på biler ;)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen bygges uansett ikke om i Japan... De gjør ikke sånt..

Men men...time will show.

Blir vel å se på "Gatebil2004" hvis han får den. :D

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aWeX

Det er såvidt jeg vet ingen i japan som bygger om disse bilene til venstrestyring. Hvis man skulle trodd på alle ryktene man hører, så hadde vi hatt mange tusen skyliner i norge allerede ;)

God jul :)

vilket som helst bakgårs firma kan bygge om en RHD til LHD skyline :) det er ikke noe hjernekirurgi akuratt ;) Jeg skal gjøre det på et at de nye prosjektene mine som kommer nå.. kan ta bilder å legge ut en A-B-C guide på hvordan man gjør det jeg ;)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimmers da! Da venter jeg spent på ABC på ombygging jeg!

RX-7 og Skyline-ombygging kan du bare ta for deg! :D

Hehe..

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH, ja vel ja! DEN tonen ja.. :P

Vil ha den som rhd uansett jeg...litt sjarm det da!

dragcar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at det går litt for mange rykter ang. nye Skylines på vei til Norge...

Jeg tar approachen som vil si at jeg synes det hadde vært tøft hvis det skjer, men "tror ikke før jeg får se det"...

Lykke til alle som prøver å få disse med skilter. Hadde vært fint hvis vi endelig kunne komme oss forbi disse skiltingsproblemene...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det stemmer...

gikk jo rykter om at det sto/gikk to R34 i trondheim som aldri ble brukt.

så vi får se da...håper vi blir ferdig med skilthysteriet snart, så vi heller kan snakke om selve bilen og motoren. :)

Det står ivertfall en R33 som dere alle vet som var med i autofil i Trondheim.. Er kompis med en som har kjørt den bilen og kjenner han som eiger den veldig godt..

For og si det sånn uten og nevne noen plass men - den er godt bevart og kjørest nesten aldri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg også tenkte...i japan bor det hvor mange mill?

sikkert mye som skjer der som vi ikke vet om.

sikkert en fisker eller no som har det som hobby å bygge om skyline...har sikkert et lite enkelmansforetak nederst i gata.

:D

Står sikkert en R34 på baksiden av hver eneste stråhytte der nede...

-------

Men hvis 10% av ryktene er sanne så kommer vi i løpet av et par år til og ha en del grombiler i Norge, føler liksom at "bilmiljøet" har kommet seg sinnsykt de siste årene, kanskje etter bilmiljøet mistet hat stempelet og vanlige folk fikk øynene opp hvilken genial ting denne stålklossen på 4 gummiknoter er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider