Gå til innhold

Blå R34 GT-R på vei til Norge!

Jonte

Anbefalte innlegg

Klarer da ikke å holde deg allikevel du...

Kan jo like godt si det nå vel..... :)

Nysgjerrig jeg i så fall...

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by funkes

Men det kan da umulig være noe marked for det.

De kjører jo med rattet på høyresiden i Japan, så de kan jo umulig være interessert i det. De eksporterer litt til England, og der kjører de jo med høyreratt også.

Eneste måten jeg kan se at de kan tjene penger på er at de bygger om til LHD på biler som selges til Dubai.

Men i Dubai finnes det jo flust av gutter som bygger om Skyliner, så de aller fleste i Dubai som tar inn en Skyline fra Japan ville jo fått den ombbygd i Dubai.

Nei...du finner helt sikkert noen som gjør det. Men om det blir så veldig bra tviler jeg på, siden det er ikke så simpelt å konvertere en Skyline som f.eks en Rx7, supra eller andre typiske biler som blir bygd om til LHD...

:)

Det er ingen i USA som vil ha Skyline da :-).. ?

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lars

Eieren bor på Austreheim på Knarvik visstnok.

Om den har skilter eller ei vet jeg ingenting om.

Mest sannsynlig prøveskilter;)

Bilen står på Lindås/Austrheim ja, men så vidt så eg vet så er det ikke komt skilter på den enda... Har kjørt den med prøveskilt et par ganger det er alt!

Går forøvrig en blå Supra på Lindås også, uten skilt vel og merke!

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EspenB

Den blå handikapp-bilen du mener?

Så en fet, blå turbo supra i åsane, og kikket litt nærmere på denne. Det viste seg at det var en handikapp-bil. Litt stilig da:)

Stemmer det, han som kjører den sitter i Rullestol. Han var å hentet bilen i Sverige i sommer, er meget fet!

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Quicksilver

vilket som helst bakgårs firma kan bygge om en RHD til LHD skyline :) det er ikke noe hjernekirurgi akuratt ;) Jeg skal gjøre det på et at de nye prosjektene mine som kommer nå.. kan ta bilder å legge ut en A-B-C guide på hvordan man gjør det jeg ;)

Nja, nå er du vel litt nisse?

Skyline er aldri blitt levert med annet enn høyre ratt, og det betyr at ingenting er lagt til rette for montering av ratt på venstre side. Mener du at dette er en jobb du gjør på en lørdagskveld?

Jeg hadde ihvertfall aldri turt å kjøre en Skyline som du hadde bygget om til venstre ratt...

'98 Integra Type-R

'99 Wagon-R+

'84 Tempo PanteR ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aWeX

Det er såvidt jeg vet ingen i japan som bygger om disse bilene til venstrestyring. Hvis man skulle trodd på alle ryktene man hører, så hadde vi hatt mange tusen skyliner i norge allerede ;)

God jul :)

vel .. nå har det vert endel gamle Skyline her i landet kom det frem i en annen tråd ..

(husk at skyline kom på 50-tallet og V35 er ikke den første med ratt på venstre side :P)

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider