Awex Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Trodde du mente jeg var en av de som "følgte på" skjønner du :) Jeg er helt enig i det du sier, det er alltid det negative man fokuserer på , dette har jeg erfart selv også. Jeg ønsker Kim lykke til med prosjektet jeg,og jeg gleder meg til å se bilen i levende live på ett eller annet treff. Originally posted by Smurfen Burde kanskje sitert fra "vil ha skyline" da dette ikkje var retta mot noen spesielle. DU er jo som du sier en av de mange som har hørt.. (og ikkje skreiv det faktisk!) Det er jo alltid det negative som blir fokusert på.. og i visse tilfeller overdrevet kraftig. Har jo "hørt" ein god del om r34'en og no.. Men er jo ikkje halvparten som er sant! Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 For å si det sånn, dette er ikke noe kjipa ombygging!!!!! Ser helt forbanna strøkent ut, og det aller meste er i CF! Og er herrejøsses turbo i den! Målet hannes var å a Pollyen på stripa... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Unnskyld hvis noen følte seg truffet elle noe sånt. Bare sånn at det er klart en gang for alle.. Mente ikke å henge ut noen! Og den røde skylinen i bergen.. Er jo ikke så rart at den ikke så helt strøken ut fyren fikk bilen på sommeren og hadde det vært meg så ville jeg prioritert å kjøre den fremfor å fikse alle tingene som kanskje ikke var så fine.. Har vært snakk om at han skal fikse på den nå i vinter så bilen kommer nok til å være meget pen når den kommer ut av garasjen til våren.. Tror bilen til kim kommer til å gi de fleste hakeslepp jeg.. Ser jo på bmw'ene, som sagt tidligere så faller kanskje ikke stilen til kim på bmw'ene i smak hos alle men alt blir gjort skikkelig og det virker ikke som om penger er noen hindring.. Det sto jo i salgsanonsen på den gule bmw'en at det var påkostet ca 350.000 kr *gleder mg til vårmønstringen i bergen*:D :D Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audibils4 Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Vårmønstringen er noe å glede seg til ja men du vil ikke se noen svart gtr-34 der i år. christian Siter audifemmer 4ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by audibils4 Vårmønstringen er noe å glede seg til ja men du vil ikke se noen svart gtr-34 der i år. christian Hvorfor ikke det da? Jeg som hadde gledet meg sånn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Ingen GT-R R34!!!!!????????!!!!!?????:eek: :eek: :( :( Jaja får trøste meg med de andre bilene da.. Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by audibils4 Vårmønstringen er noe å glede seg til ja men du vil ikke se noen svart gtr-34 der i år. christian Han skal vel ha en show off på gatebil?! Tror dette kan bli veldig spennende... den bilen kommer til å koste skjorta, for jeg tviler på at alt er betalt på den.... tenker da videre på godkjenning både TuV og norsk godkjenning... forsikring ikke minst! Det kommer vel litt plastikk på den også kan jeg tenke meg? Christian: Det er vel ikke du som driver Bergen bilelektronikk? Vet du om den E34 som kommer er Vino sin? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdarotary Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Tror ikke vi snakker om de samme bilene. Dette var skyline r400 bygd fra fabrikken for og kjøre gtjc med. Dygd fra nismo med ratte for dem på feil side.Samme problem i japan som i norge. I norge 80%høyresvinger på bane og i japan motsatt. Enklere og kjøre fort når du sitter lengst unna grøfta. Det ble laget 18 stk og 5 av bilene ble solgt til "ikke" racebilførere som testbiler. Siter 1970 mazda 1300 coupe med maria elena 1974 mazda 1300 airbrush 1976 wv typ2 bus med porchemotor 1983 mazda rx-7 imsa 1984 cevy g20 van Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audibils4 Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by villejan Han skal vel ha en show off på gatebil?! Who knows? Christian: Det er vel ikke du som driver Bergen bilelektronikk? Vet du om den E34 som kommer er Vino sin? Nei det er nok ikke meg, jeg er Kims "handyman" på bilene hans. Tenker du på Seidl-Audi Vino? Christian Siter audifemmer 4ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 . Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audibils4 Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Jeg hvet ikke sikkert, han gikk jo å maste i hele fjor om å få seg en M5, men tror han brukte fornuft å kjøpte leilighet isteden. Christian Siter audifemmer 4ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audibils4 Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Kim "luftet" bilen i dag , eksostrykket er enormt , trykker på kroppen med vanlig løsing. Lyden er ikke til å ta feil av, dette er sportsbil. Christian Siter audifemmer 4ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 *viiiiil se bilde:)* Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Denne passerte meg forrige helg. rimelig tøff,ja.. En enorm lyd.. beklager å friste uten å komme med bilde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 er det ingen som klarer å få tatt et bilde av ''alle'' disse R34 som er i norge?!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg