Gå til innhold

Blå R34 GT-R på vei til Norge!

Jonte

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Christian: Kan du bekrefte eller avkrefte ryktet som svirrer at det har vært/er problemer med å få bilen til Kim til å gå skikkelig....

Det sies at bilen må fraktes til Trondheim for å få den på rulle å skjekket diverse ting som bare kunne sjekkes på rullende vei?

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...kanskje jeg skal dra utover til bjørnstad en gang til uka igjen... :) Justere litt trykk på min og samtidig spionere litt.. :D

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla, Christian... Vår gode venn fra Radio1 ;) har bekreftet at bilen er på Fanrem, så si ifra når vi skal hoppe inn "rekvisitt AS"-bilen og fly utover.. :D

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Wicked

Halla, Christian... Vår gode venn fra Radio1 ;) har bekreftet at bilen er på Fanrem, så si ifra når vi skal hoppe inn "rekvisitt AS"-bilen og fly utover.. :D

lol lol lol lol lol

Jævlig bra...!

Men får se om jeg har tid på fredagen...jeg fikser en grombil også stikker vi utover ;)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider