kristoffercc Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 (endret) Satt kjedet meg en kveld å kom på att søs hadde sakt ho hadde lyst på no stilig no i hatthylla si så slo på tråden så tok ikke lange tia før hatthylla va i kjelleren å matrielle va kjøpt inn.. skjert te ringer (fester)til 6.5" å diskanter å kasse til forsterker.. Festet på hatthylla etter å ha funnet en likenes vinkel. å bare begynne trekke med stoff.. ferdig trekt å puttet inn utstyret for sjekk.. så på med polyester å glassfiber... venstre hatthylla - høyre en 12 " sub kasse prosjekt ( gjort på samma vis) Ferdig... holder på koble til kabler.. 6.5" Deccon 600watt 4 ohm Kenwood 120watt tweetere triton digital eulizer ( montert i front ) så å si mitt første innlegg så er ikk heilt sikker på hva e skal skrive.. har du/dere spørsmål om arbeidet så gjerne spør =) Endret Mars 2, 2009 av kristoffercc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 :)jeg syns det så bra ut jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themps Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 ferdi me bygget? bilder? Siter passat 1997 3b rocky 1985 2L offroad (x) accord 1988 2.0exi vrak (x) pug 205 xr 1986 vrak (x) pug 205 xr 1986 vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Så veldig bra ut det der:) Siter Lyst til å føle deg dum? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg