Gå til innhold

Hvorfor går ikke lyktene om hverandre?!

Ranger emnet

Kristian_E

Anbefalte innlegg

Hei!

2 A4'er, en 95 modell og en 97/98. Begge pre-facelift.

Skal sette mine lykter (fra 95 modellen) over på den andre. Her støter jeg på problemet at festeanordningen nederst inn mot grillen er forskjellig. Jeg har en "festetapp" i plastikk, mens det er en skrue på den andre. Noen som har vært borti det samme? Er det en måte jeg kan få dem til å passe på allikevel?

Mvh.

Kristian

Audi A4 1,8l

B5 '95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det der som var så merkelig.. Jeg har nok samme tappen som deg, men dama har en annen løsning.. Og hun trenger en passende lykt asap når frist for eu-kontroll er ut februar:p Damn.. Btw, bladde gjennom tråden din, forbanna deilig bilen din er Tim:p

hehe. takkitakk..

men! alle som skal ha eu OK venter vel til heeelt til slutten av måneden etter fristen vel?? *kremt*

begynner å haste litt her også for å si det sånn!

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De går ikke om hverandre, for det ville ikke Audi tjent penger på... Slik er det i de fleste industrier... De skifter en dings her og fjerner en skrue der, og vips, så har du en helt ny, "forbedret" modell... Dritt det derre byråkratiet, du...

Audi A4 B5 1.6 lol

d/¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨\b

/[**\==OOOO==/**]\

|_===__====__===_|

]__['''''''''']__[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. takkitakk..

men! alle som skal ha eu OK venter vel til heeelt til slutten av måneden etter fristen vel?? *kremt*

begynner å haste litt her også for å si det sånn!

hehe,du har jo en mnd på deg etter den mnd den egentlig skl vises!hehe,min skl være godkjent innen mars men da går det så je har ut april mnd å få den godkjent;):)hehe

mangler kun å få etterkjent bremsene mine bak je nå så det er godt:)selv om je måtte bruke to hjullager på ene siden siden det første gikk føyka etter bytte:(haff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,du har jo en mnd på deg etter den mnd den egentlig skl vises!hehe,min skl være godkjent innen mars men da går det så je har ut april mnd å få den godkjent;):)hehe

mangler kun å få etterkjent bremsene mine bak je nå så det er godt:)selv om je måtte bruke to hjullager på ene siden siden det første gikk føyka etter bytte:(haff

så sant så sant.. men så har det seg slik at min sku vært godkjent i januar då.. :\ tar tak i d denne uken så blir alt bra:D

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ganske mongo d der!

på den skruen sto det et feste (som jeg brukte på faceliftene mine). men det var ikke i nærheten til å kunne passe med samme festeanordning som er på bilen din :S

Forstode ikke helt..:s Hvordan fikk du festa faceliftene dine TiM?

Jeg ødela nettopp ene Valeo faceliftlykta mi, så bestilte samme lyktene som du (depo fra carparts-online.de), men tror jeg møter på samme problemet ang. festinga:/

xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx

Lenke til kommentar
Del på andre sider