Gå til innhold

Etterlyser 83mod Golf "Rustfri"!

Ranger emnet

Burny

Anbefalte innlegg

Jeg solgte denne bilen til en kar i Januar, mener han var fra Jessheim/Kløfta ett sted..

Jeg trenger kontaktinfo, adresse, telefonr eller noe som kan hjelpe meg og ta tak i denne fyren.. Send meg PM dersom du vet noe,har sett denne bilen eller har kontaktinfo til meg! Belønning til den som kan hjelpe med info..

Og NEI, jeg kan ikke søke om på skiltnr. Siden bilen fortsatt står i mitt navn..!

IMG_8155_sized.jpg

DSC_1348.jpg

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå på bt da får du vite hvor den er forsikret, så kan du kontakte selskapet den er forsikret i, forklare de situasjonen, hvis de ikke vil gi deg infoen du trenger, ber du de kontakte den som har bilen og gi info slik at h*n kan kontakte deg.

Hvis ikke det går melder du den stjålet, blir litt feil men da finner du eieren...

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du dum "Sivilpolitiet"?

Ja, det er slik det er skrevet i reglene, men nå har det seg slik at av å til gjøres dette på annen måte av praktiske grunner.

Meld bilen stjålet, å få politiet til å hente skiltene.

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jævlig kult for nye eier da, å bli stoppet av purken og tatt skiltene av fordi selger har meldt bilen stjålet etter å ha rota bort salgsmelding :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jævlig kult for nye eier da, å bli stoppet av purken og tatt skiltene av fordi selger har meldt bilen stjålet etter å ha rota bort salgsmelding :)

Eirik

Han VET at bilen ikke står i sitt eget navn, siden han ikke har fått regning på omregistrering og årsavgift, derfor burde det ikke komme som en overraskelse hvis han blir stoppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er slik det er skrevet i reglene, men nå har det seg slik at av å til gjøres dette på annen måte av praktiske grunner.

Står vel ikke slik skrevet i reglene vel? Leste senest igår bakpå salgsmeldinga at både selger og kjøper har like mye ansvar for å levere inn salgsmeldinga til BT..

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han VET at bilen ikke står i sitt eget navn, siden han ikke har fått regning på omregistrering og årsavgift, derfor burde det ikke komme som en overraskelse hvis han blir stoppet.

Jeg vet, i tillegg har man vel ikke lov til å bruke bilen så veldig mye hvis ikke salgsmelding er levert inn mener jeg å huske.

Irriterende for begge parter lell..

Godt forslag her var å finne ut hvem bilen er forsikret på.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man forklarer den hele sannhet til politiet (noe man bør gjøre slik at man ikke blir tatt for hvite løgner når man eventuellt konfronterer part nr II ) så får man ikke melde bilen stjålet, uansett hvor "riktig" dette kan virke i både dine og politiets øyne.

Eg har nettopp holdt på med samme prossessen med en bil eg solgte selv. Sånn alt i alt, så har det med at eg var DUM nok til å levere med del II med selger kostet meg like mye som eg fikk for bilen.

Løsningen min ble å forklare situasjonen for Politiet og dermed vri det over på "tapte kjennetegn". Selv om eg visse hvor karen bodde. (han leverte aldri inn del II eller vraket bilen slik avtalen var) At eg hadde mottatt oppgjør for bilen kunne eg jo ikkje bortforklare, men eg hevdet jo lenge å vel at siden bilen ikke var omregistrert i hht avtalen vår så var i hvertfall skiltene på bilen mine.. Og de var tapt for meg. Fikk med meg godkjenning av politiet og gikk på BT og meldte disse tapt. Da de spurte om eg ville ha nye, så sa eg at eg ville ha bilen avregistrert foreløpig. Dermed er skiltene som står på bilen "ugyldige" og ny eier må selv ta ansvaret for dette.

Årsavgifter og slikt som er påløpt til nå tror eg desverre ikke du klarer å vri deg unna, selv om eg kunne tenkt meg å sagt at du kom til å klre det. Regler er desverre regler og i våre tilfeller er det bare oss selv som har driti på draget, uansett hvor j**** det er for oss. Selv om kjøper i både mitt og ditt tilfelle er litt over normalen dust.

Endret av BMW324TDa
litt i overkant skrivefeil grunnet pølsefingre

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider