Volvoracer240 Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Kan noen svare på om en kan ettermontere turbo som kommer ifra en B230A på denne motoren? har da alt komplett liggende men eg er litt usikker,håper at noen kan hjelpe meg med å bli litt klokere kom med gode svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krbarstad Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 du kan montere turboen på b230f motoren ja. men tenkt du å montere gasseren fra b230a å, eller skal du kjøre med innsprutninga? hvilken innsprutning har du da lh2,2 eller lh2,4? har hørt at det skall finnes turbohjerner til lh2,2 men er litt usikker på dette, har du derimot lh2,4 så får du kjøpt chip til denne innsprutninga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoracer240 Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 du kan montere turboen på b230f motoren ja. men tenkt du å montere gasseren fra b230a å, eller skal du kjøre med innsprutninga? hvilken innsprutning har du da lh2,2 eller lh2,4? har hørt at det skall finnes turbohjerner til lh2,2 men er litt usikker på dette, har du derimot lh2,4 så får du kjøpt chip til denne innsprutninga. tenkte å montere gasseren ifra B230A men eg skal sjekke ang om eg har lh2,2 eller lh2,4.det er eg litt usikker.men dette er en 88mod,240.gle. hvordan kan eg finne ut av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg