slitenvolvo Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Muslimer/islamister/innvandere forandrer ikke dette landet, eller styresettet? Nevn ett eksempel på at landet er blitt forandret pga muslimer? Dette er Norge, og vårt land. Skal man flytte inn her får man bare akseptere at man ikke er hjemme, og da får man te seg derretter. Det er som jeg tidligere sa som når man er i nød, og får bo hos kammeraten sin. Man eier ikke huset, selv om man får lov til å bo der! ;) I norge har man religionsfrihet og ter seg deretter, og med mindre man bryter norsk lov, så er alt greit. Sier ikke vi nordmenn er helt uskyldige, eller at alle innvandere er noen rævhål. Men dette stemmer til en viss grad, og det vet alle. :rolleyes: Og mange driter også i dette. For eksempel er Hijab ikke påbudt å bære etter norske lover. Men hva skjer? Jo, mange fedre slår/mishandler døttrene sine når de ikke bærer den. Vold/missbruk mot andre personer er såvidt jeg vet strengt forbudt. Mange norske fedre slår og/eller voldtar sine døtre, la oss ikke bli for flink til å generalisere.... Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Nevn ett eksempel på at landet er blitt forandret pga muslimer? Vi har fått moskèer. :) (kanskje ikke forandring i den grad du søker, men det er en forandring) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Vi har fått moskèer. :) (kanskje ikke forandring i den grad du søker, men det er en forandring) Buhu, vi har synagoger og katolske kirker for den saks skyld... Og katolske kloster, og metodister, lestadianere, jehovas vitner, og budister, hinduer og en og anen rastafari. Men så er jeg ateist, så jeg trenger strengt tatt verken moskeer eller kirker. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Du spurte om en forandring, jeg nevnte en. Ingen grunn å buhu'e for det ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Forsinka busser og taxier :D Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Buhu, vi har synagoger og katolske kirker for den saks skyld... Og katolske kloster, og metodister, lestadianere, jehovas vitner, og budister, hinduer og en og anen rastafari. Men så er jeg ateist, så jeg trenger strengt tatt verken moskeer eller kirker. nok en person som ikke ser hva som skjer...lukker øya for alt og redd for å bli kalt rasist...taper... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Blir ikke Norge påvirket av islamisme? Som DCA nevner ovenfor; Nordmenn er livredde for å bli stemplet som rasister og gir etter, kryper ned i et hjørne og lukker øynene.. Når ekstremister sitter med sin "72 jomfruer" -tanke i hodet, for så sprenge seg selv og uskyldige mennesker. Da kan man vell begynne å tenke på hvilke skader religion påfører mennesker. De skaper kun hat over seg selv, samt det danner rasistiske holdninger blant "normale" mennesker. Denne rasistiske holdningen blir ofte rettet mot islamister som er helt uskyldige. At mer eller mindre alle nordmenn sier NEI til hijab i politiuniformen, har jeg full forståelse for. At vi sier nei, er for å vise at nok er nok. Som ateist og passelig ajour i dagens utvikling, teknologi og forskning, så mener jeg det er på tide å ryddet opp i dette med religion. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Blir ikke Norge påvirket av islamisme?Som DCA nevner ovenfor; Nordmenn er livredde for å bli stemplet som rasister og gir etter, kryper ned i et hjørne og lukker øynene.. Tror nok det har mer å gjøre med hvordan nordmenn er gitt.. Men se på Danmark, der hyler de opp, og det hjelper ikke stort. Blir bare verre etter det jeg har fått med meg.. Denne rasistiske holdningen blir ofte rettet mot islamister som er helt uskyldige. Mener du.. muslimer? Og ja, ekstremismen går utover de uskyldige muslimene.. Vi nordmenn blir mer skeptiske til muslimer når vi hører om terrorisme.. Akkurat som muslimene blir mer skeptiske til nordmenn når Siv Jensen åpner kjeften. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 jeg blir uansett skepitisk til muslimene når man ser hvilke skremmende skikker de tilfører dette landet... og ja de blir skeptitske når siv åpner kjeften...for hun er den eneste som tørr å si hva hu mener og det er ikke direkte i muslimenes fordel! som mesteparten av vi andre nordmenn også mener! bare ikke alle tørr åpne kjeften!!! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Vil brenne hijaben http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=551234 Lurer på hva som hadde skjedd hvis en ikke-muslim hadde gjort det jeg? Oioioioi!! DET hadde vært rasisme det!!!111 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Ikke rasisme, men jævla respektløst... Og det kommer også litt an på hva man gjør det for, om man gjør det mot kvinnediskriminering eller for å vise hva man syns om muslimer og deres religiøse symboler.. og ja de blir skeptitske når siv åpner kjeften...for hun er den eneste som tørr å si hva hu mener og det er ikke direkte i muslimenes fordel! Vi har et litt forskjellig syn på saken. Jeg syns Siv Jensen er FEIG, hun tør IKKE å snakke om verken finanskrisen eller miljøproblemene, områder FrP har feilet totalt på, så hun bringer i stedet fokus over på innvandring. Hun "tør" på en måte å snakke om et tabu, fordi hun er for feig til å snakke om andre ting.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Ikke rasisme, men jævla respektløst... Og det kommer også litt an på hva man gjør det for, om man gjør det mot kvinnediskriminering eller for å vise hva man syns om muslimer og deres religiøse symboler.. Vi har et litt forskjellig syn på saken. Jeg syns Siv Jensen er FEIG, hun tør IKKE å snakke om verken finanskrisen eller miljøproblemene, områder FrP har feilet totalt på, så hun bringer i stedet fokus over på innvandring. Hun "tør" på en måte å snakke om et tabu, fordi hun er for feig til å snakke om andre ting.. Eirik er jo bare bra at Frp blåser i miljøet, men resten du sier er sant.. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Vet det er en egen Hijab-tråd, men lufter idéen her... Mens man er i gang, hva med å ta opp om det norske politiet burde inneføre kastesystemet? Radioresepsjonen (P3) som er inspirasjonskilden... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Ikke rasisme, men jævla respektløst... Og det kommer også litt an på hva man gjør det for, om man gjør det mot kvinnediskriminering eller for å vise hva man syns om muslimer og deres religiøse symboler.. Tøv. Hadde noen andre gjort det der for å demonstrere mot kvinneundertrykking, hadde alle tolket det som et angrep på islam og innvandrere; ergo rasisme/nazisme. Hvorfor er det respektløst? Er det verre enn å brenne en nisselue? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Det er alltid en sjanse for at det ligger en annen grunn under til en handling enn den som er oppgitt av den som utfører handlingen. Det kan også gjelde i dette tilfellet.. Når ble nisselue et religiøst symbol? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg