Dr_S Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 For de som har nissen som sin Gud? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Vi snakker hele jordklodens bestand av BARN! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Nevn ett eksempel på at landet er blitt forandret pga muslimer? Sikkerhetskontroll på flyplasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Nevn ett eksempel på at landet er blitt forandret pga muslimer? Lengre soningskøer ser da ut til å være et eksempel om VG er oppriktige med sin anslåelse av andelen muslimer i Norske fengsler Sitat fra følgende artikkel i VG: I overkant av en tredel av alle innsatte i norske fengsler er muslimer. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=541119 Nå er jeg i utgangspunktet temmelig lunken når det gjelder alt som har med religion å gjøre, men om VG`s tall er korrekte, finner jeg det ganske uroende at en så liten del av befolkningen klarer å stå for 1/3 av de insatte i norske fengsler :omfg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Ikke rasisme, men jævla respektløst... Og det kommer også litt an på hva man gjør det for, om man gjør det mot kvinnediskriminering eller for å vise hva man syns om muslimer og deres religiøse symboler.. Vi har et litt forskjellig syn på saken. Jeg syns Siv Jensen er FEIG, hun tør IKKE å snakke om verken finanskrisen eller miljøproblemene, områder FrP har feilet totalt på, så hun bringer i stedet fokus over på innvandring. Hun "tør" på en måte å snakke om et tabu, fordi hun er for feig til å snakke om andre ting.. Eirik hehe..du kaller hu feig ja..sier litt om hvor rødtopp du er det! finanskrisen? hørt hu snakke om det maaaaange ganger... miljøproblem? er vel eneste partiet som har satt ett annet syn på det...så feig blir temmelig lavpannet å kalle henne ja... jorda isegselv står jo for 99% av co2 utslippet... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Nå er jeg i utgangspunktet temmelig lunken når det gjelder alt som har med religion å gjøre, men om VG`s tall er korrekte, finner jeg det ganske uroende at en så liten del av befolkningen klarer å stå for 1/3 av de insatte i norske fengsler :omfg Svarte i USA gjør vel det samme, uten at de er muslimer, og uten at de er i flertall.. Har nok endel med kultur å gjøre, samt det at svake samfunnsgrupper alltid er utsatte. Hadde vi hatt mest ikke-vestlig innvandring fra ikke-muslimske afrikanere eller sør-amerikanere her i Norge hadde antageligvis de representert statistikken. Vi har mye innvandring fra Pakistan og Somalia. Da går de under statistikken som muslimer når man deler opp fanger utifra religion. så feig blir temmelig lavpannet å kalle henne ja... jorda isegselv står jo for 99% av co2 utslippet... Siv Jensen er kilden her eller? :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 nei...har lest det at 98% eller no av co2 utslippet er fra jorda selv... mye av det grunnes hogst selvfølgelig noe som er vi som gjør... og ja det kommer fra proffessorer og folk med diverse titler... så det... søk litt på nett så finner du det vel smartasss Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hadde noen andre gjort det der for å demonstrere mot kvinneundertrykking, hadde alle tolket det som et angrep på islam og innvandrere; ergo rasisme/nazisme. ... og hva mener innvandrerne når vi slakter ned "hellige dyr"? Hele Norge er jo en gjeng med rasister i deres øyne. Javel, hijab virker skremmende på mange eldre nordmenn? Er det da ikke diskriminerende. Jeg gikk ofte inn i banken i mine yngre dager med lue på hodet, og en gang kom en bankansatt bort og spurte om jeg kunne ta den av meg, siden den virket skremmende på de eldre kundene i lokalet. Religion skulle virkelig vært avskaffet, men det lar seg umulig gjøre. Religion er mange menneskers livsgrunnlag og normer, så det er dessverre umulig. Og man blir jo som man omgås og blir lært. Det er vitenskaplige studier som har påvist hvor enkelt det er å hjernevaske mennesker bare man får deres tillitt. Vi er nødt til å følge ett sett med lover, det har de fleste muslimer vanskligheter med å forstå. Min oldefar emigrerte i sin tid til Kina i jobbsammenheng. Og der var det bare pent å føye seg etter kinesiske normer og regler. Lære seg å skrive kinesisk, lære seg språket, lære seg høflighetsmanerene og spise og tilbrede mat slik kineserne gjorde det. Føyer man seg ikke der borte er man død, ganske enkelt. Kanskje vi skulle innført sånt system her også? :eek: Jeg har grunneleggende problemer med å forstå hvorfor etniske nordmenn sier ja til å se sitt eget folk renses ut? Hvis man drar paralleller til dyr. Hvor mange somaliere og pakistanere finnes det, og hvor mange fødes det pr. år (som et eksempel). Survival of the fittest - høyresiden Get fucked, rollover and die - venstresiden (ennå de tror noe annet) Om folk syns jeg er rasist får så være, jeg behandler alle jeg møter likt, og de får den respekten de fortjener. Nå omgås jeg både russere, marokanere, iranere, franskmenn, briter og japanere på en daglig basis, så tro ikke jeg kommer med ubegrunnet oppgulp. Veldig moro å høre de dele deres erfaringer fra sitt hjemland, uten å måtte forsvare mine spørsmål og bli mistenkt som rasist. Felles for dem alle er at dem syns det rasismebegrepet i Norge er direkte latterlig. Og mange av dem bruker mye tid på å forklare deres landsmenn her i Norge om hvordan man skal te seg, for de som enda ikke har føyd seg etter norsk normer og regler. Egentlig føler jeg meg priviligert som kjenner såpass mange hyggelige og dønn ærlig innvadrere. Dessverre skjer det altfor sjedent. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Om man virker rasist på andre eller ikke har vel så mye å si med hvordan man sier ting, ikke bare hva man sier. På meg virker f.eks ikke du som noen rasist, du presenterer ting saklig og ser ting fra flere vinkler. Jeg er helt sikker på at f.eks antall barnefødsler kommer til å gå ned jo lengre integreringen kommer. Innvandrerne trenger bare litt hjelp :) Takk for sist forresten.. Har slepetau selv nå ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 (endret) Siv Jensen er kilden her eller? :) Eirik Han har faktisk rett. Jorda selv er den største truselen mot miljøet, Selv om menneskeheten stoppet alle utslipp i dag, skal det ikke mer til enn noen få graders temperatursvingninger før vi kan få se co2 utslipp menneskeheten aldri har sett maken til. Stikkordet er Sibir! Milliarder av tonn med plantemateriale er nedfrosset i permafrosten på Tundraen der. Tiner det, og starter å råtne frigjøres enorme mengder co2 og enda værre, Metan, som er 3-4 ganger så effektivt som drivhus gass. Til sammenligning ville det ha like liten virkning for oss å parkere bilene for å redde verden som å forsøke å drukne hollenderne med å slå lens i havet Endret Mars 9, 2009 av FE3T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 HAHA! Lettere eid? http://www.rogalandsavis.no/nyheter/article4179130.ece Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Sikkerhetskontroll på flyplasser. For eksempel terror loven i USA, der folk som er mistenkt for å ha noe som helst å gjøre med terrorister mister alle rettigheter, og kan i teorien sitte i et høl i 40 år. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 hehe...nok ett svin som juger mer enn pinocchio.. knip igjen øya dere rødtopper...dette vil dere ikke se.. Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 HAHA! Lettere eid?http://www.rogalandsavis.no/nyheter/article4179130.ece Hun ble jo mer religiøs etter at hun giftet seg skjønner du vel (les,etter noen runder med juling ble det vel mer aktuellt å bruke Hijab) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 (endret) Han har faktisk rett.Jorda selv er den største truselen mot miljøet, Selv om menneskeheten stoppet alle utslipp i dag, skal det ikke mer til enn noen få graders temperatursvingninger før vi kan få se co2 utslipp menneskeheten aldri har sett maken til. Stikkordet er Sibir! Milliarder av tonn med plantemateriale er nedfrosset i permafrosten på Tundraen der. Tiner det, og starter å råtne frigjøres enorme mengder co2 og enda værre, Metan, som er 3-4 ganger så effektivt som drivhus gass. Til sammenligning ville det ha like liten virkning for oss å parkere bilene for å redde verden som å forsøke å drukne hollenderne med å slå lens i havet Eneste "løsningen" på problemer som global oppvarming ville vært å redusere jordens befolkning ganske drastisk... Men det er det jo ingen som tør å si :chicken: Ellers kan jeg forsåvidt si at jeg ikke har sett noe til snikislamisering i nærmiljøet her da ;) Og er en god del muslimer her i forhold til befolkningen :D Skikkelige folk hele gjengen, og de ler like høyt som meg om hijabkrav og lignende ;) Endret Mars 9, 2009 av Mad_Maxx Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg