Gå til innhold

Siv Jensens "snik islamisering"

Ranger emnet

texas_ranger

Anbefalte innlegg

• Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nevn ett eksempel på at landet er blitt forandret pga muslimer?

Lengre soningskøer ser da ut til å være et eksempel om VG er oppriktige med sin anslåelse av andelen muslimer i Norske fengsler

Sitat fra følgende artikkel i VG:

I overkant av en tredel av alle innsatte i norske fengsler er muslimer.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=541119

Nå er jeg i utgangspunktet temmelig lunken når det gjelder alt som har med religion å gjøre, men om VG`s tall er korrekte, finner jeg det ganske uroende at en så liten del av befolkningen klarer å stå for 1/3 av de insatte i norske fengsler :omfg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rasisme, men jævla respektløst... Og det kommer også litt an på hva man gjør det for, om man gjør det mot kvinnediskriminering eller for å vise hva man syns om muslimer og deres religiøse symboler..

Vi har et litt forskjellig syn på saken. Jeg syns Siv Jensen er FEIG, hun tør IKKE å snakke om verken finanskrisen eller miljøproblemene, områder FrP har feilet totalt på, så hun bringer i stedet fokus over på innvandring. Hun "tør" på en måte å snakke om et tabu, fordi hun er for feig til å snakke om andre ting..

Eirik

hehe..du kaller hu feig ja..sier litt om hvor rødtopp du er det!

finanskrisen? hørt hu snakke om det maaaaange ganger...

miljøproblem? er vel eneste partiet som har satt ett annet syn på det...så feig blir temmelig lavpannet å kalle henne ja... jorda isegselv står jo for 99% av co2 utslippet...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i utgangspunktet temmelig lunken når det gjelder alt som har med religion å gjøre, men om VG`s tall er korrekte, finner jeg det ganske uroende at en så liten del av befolkningen klarer å stå for 1/3 av de insatte i norske fengsler :omfg

Svarte i USA gjør vel det samme, uten at de er muslimer, og uten at de er i flertall.. Har nok endel med kultur å gjøre, samt det at svake samfunnsgrupper alltid er utsatte. Hadde vi hatt mest ikke-vestlig innvandring fra ikke-muslimske afrikanere eller sør-amerikanere her i Norge hadde antageligvis de representert statistikken. Vi har mye innvandring fra Pakistan og Somalia. Da går de under statistikken som muslimer når man deler opp fanger utifra religion.

så feig blir temmelig lavpannet å kalle henne ja... jorda isegselv står jo for 99% av co2 utslippet...

Siv Jensen er kilden her eller? :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei...har lest det at 98% eller no av co2 utslippet er fra jorda selv... mye av det grunnes hogst selvfølgelig noe som er vi som gjør... og ja det kommer fra proffessorer og folk med diverse titler...

så det... søk litt på nett så finner du det vel smartasss

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen andre gjort det der for å demonstrere mot kvinneundertrykking, hadde alle tolket det som et angrep på islam og innvandrere; ergo rasisme/nazisme.

... og hva mener innvandrerne når vi slakter ned "hellige dyr"? Hele Norge er jo en gjeng med rasister i deres øyne.

Javel, hijab virker skremmende på mange eldre nordmenn? Er det da ikke diskriminerende. Jeg gikk ofte inn i banken i mine yngre dager med lue på hodet, og en gang kom en bankansatt bort og spurte om jeg kunne ta den av meg, siden den virket skremmende på de eldre kundene i lokalet.

Religion skulle virkelig vært avskaffet, men det lar seg umulig gjøre. Religion er mange menneskers livsgrunnlag og normer, så det er dessverre umulig. Og man blir jo som man omgås og blir lært. Det er vitenskaplige studier som har påvist hvor enkelt det er å hjernevaske mennesker bare man får deres tillitt.

Vi er nødt til å følge ett sett med lover, det har de fleste muslimer vanskligheter med å forstå. Min oldefar emigrerte i sin tid til Kina i jobbsammenheng. Og der var det bare pent å føye seg etter kinesiske normer og regler. Lære seg å skrive kinesisk, lære seg språket, lære seg høflighetsmanerene og spise og tilbrede mat slik kineserne gjorde det. Føyer man seg ikke der borte er man død, ganske enkelt. Kanskje vi skulle innført sånt system her også? :eek:

Jeg har grunneleggende problemer med å forstå hvorfor etniske nordmenn sier ja til å se sitt eget folk renses ut? Hvis man drar paralleller til dyr. Hvor mange somaliere og pakistanere finnes det, og hvor mange fødes det pr. år (som et eksempel).

Survival of the fittest - høyresiden

Get fucked, rollover and die - venstresiden (ennå de tror noe annet)

Om folk syns jeg er rasist får så være, jeg behandler alle jeg møter likt, og de får den respekten de fortjener. Nå omgås jeg både russere, marokanere, iranere, franskmenn, briter og japanere på en daglig basis, så tro ikke jeg kommer med ubegrunnet oppgulp. Veldig moro å høre de dele deres erfaringer fra sitt hjemland, uten å måtte forsvare mine spørsmål og bli mistenkt som rasist. Felles for dem alle er at dem syns det rasismebegrepet i Norge er direkte latterlig. Og mange av dem bruker mye tid på å forklare deres landsmenn her i Norge om hvordan man skal te seg, for de som enda ikke har føyd seg etter norsk normer og regler. Egentlig føler jeg meg priviligert som kjenner såpass mange hyggelige og dønn ærlig innvadrere. Dessverre skjer det altfor sjedent.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man virker rasist på andre eller ikke har vel så mye å si med hvordan man sier ting, ikke bare hva man sier. På meg virker f.eks ikke du som noen rasist, du presenterer ting saklig og ser ting fra flere vinkler.

Jeg er helt sikker på at f.eks antall barnefødsler kommer til å gå ned jo lengre integreringen kommer. Innvandrerne trenger bare litt hjelp :)

Takk for sist forresten.. Har slepetau selv nå ;)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siv Jensen er kilden her eller? :)

Eirik

Han har faktisk rett.

Jorda selv er den største truselen mot miljøet,

Selv om menneskeheten stoppet alle utslipp i dag, skal det ikke mer til enn noen få graders temperatursvingninger før vi kan få se co2 utslipp menneskeheten aldri har sett maken til.

Stikkordet er Sibir!

Milliarder av tonn med plantemateriale er nedfrosset i permafrosten på Tundraen der.

Tiner det, og starter å råtne frigjøres enorme mengder co2 og enda værre, Metan, som er 3-4 ganger så effektivt som drivhus gass.

Til sammenligning ville det ha like liten virkning for oss å parkere bilene for å redde verden som å forsøke å drukne hollenderne med å slå lens i havet

Endret av FE3T
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har faktisk rett.

Jorda selv er den største truselen mot miljøet,

Selv om menneskeheten stoppet alle utslipp i dag, skal det ikke mer til enn noen få graders temperatursvingninger før vi kan få se co2 utslipp menneskeheten aldri har sett maken til.

Stikkordet er Sibir!

Milliarder av tonn med plantemateriale er nedfrosset i permafrosten på Tundraen der.

Tiner det, og starter å råtne frigjøres enorme mengder co2 og enda værre, Metan, som er 3-4 ganger så effektivt som drivhus gass.

Til sammenligning ville det ha like liten virkning for oss å parkere bilene for å redde verden som å forsøke å drukne hollenderne med å slå lens i havet

Eneste "løsningen" på problemer som global oppvarming ville vært å redusere jordens befolkning ganske drastisk... Men det er det jo ingen som tør å si :chicken:

Ellers kan jeg forsåvidt si at jeg ikke har sett noe til snikislamisering i nærmiljøet her da ;) Og er en god del muslimer her i forhold til befolkningen :D Skikkelige folk hele gjengen, og de ler like høyt som meg om hijabkrav og lignende ;)

Endret av Mad_Maxx

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider