Gå til innhold

Siv Jensens "snik islamisering"

Ranger emnet


texas_ranger

Anbefalte innlegg

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.dagsavisen.no/innenriks/article400157.ece

 

"...Så dukket finanskrisen opp og Frp møtte veggen.

 

For å komme gjennom veggen griper Siv Jensen til innvandringshets, det groveste verktøyet partiet har i verktøykassa. Det har skaffet Frp velgere ved tidligere valg, og det tror man kan gjenta seg denne gangen. Med foredraget i helgen førte Jensen partiet tilbake til partiets mest grumsete fortid under Carl I. Hagen, men samtidig enda lenger vekk fra Høyre, KrF og Venstre."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er bra at noen trekker fram den såkalte "snik islamiseringen" og jeg gir blanke f i hvem det er egentlig.

Syns alle partier burde ha den holdningen at vi pokker ikke skal ha noe urdu-islam-Norge, vi har vært kristne siden vikingtiden og hvis folk med et helt annet livssyn kommer hit så bør de bøye seg i støvet for hva Norge er og tror på! Eller gi etter for det da... Det som kommer til å skje hvis islamiseringen ikke blir gjort noe med er at islamistene får sine helt egne skoler, arbeidsplasser, butikker, bydeler osv osv. De driter i Norge og Norges lover for de har sine egne som står i en bok som er lagd for tusenvis av år siden, og ingen vet om noe av det egentlig er sant i det hele tatt.

Først danner de sine egne isolerte samfunn helt til dette går over i at vi nesten har rene fylker med folk som herjer rundt etter Koranens lover, så overtar de statsmakten og vi blir tvunget til å ha islam som tro...

Og det vil skje hvis ingen kjemper imot!

Endret av EvilE30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som kommer til å skje hvis islamiseringen ikke blir gjort noe med er at islamistene får sine helt egne skoler, arbeidsplasser, butikker, bydeler osv osv.

 

Er det virkelig så mange islamister i Norge at de trenger egne bydeler?

 

Det verste med "debatten Siv Jensen tar opp" er at slike debatter får folk til å blande sammen muslimer med islamister osv. Ola Nordmann sier det han tror eller har hørt, og til slutt har vi klart å skape masse fremmedfrykt. Hva gjør fremmedfrykt? Det blir "oss" og "dem". Det distanserer oss fra dem mer og mer. Hva skjer da? Ghettoer..

 

Alt det du ramser opp i innlegget ditt.. Tror du virkelig det vil skje? Da tror jeg heller mer på det som står i Koranen av historie osv :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er bra at noen trekker fram den såkalte "snik islamiseringen" og jeg gir blanke f i hvem det er egentlig.

Syns alle partier burde ha den holdningen at vi pokker ikke skal ha noe urdu-islam-Norge, vi har vært kristne siden vikingtiden og hvis folk med et helt annet livssyn kommer hit så bør de bøye seg i støvet for hva Norge er og tror på! Eller gi etter for det da... Det som kommer til å skje hvis islamiseringen ikke blir gjort noe med er at islamistene får sine helt egne skoler, arbeidsplasser, butikker, bydeler osv osv. De driter i Norge og Norges lover for de har sine egne som står i en bok som er lagd for tusenvis av år siden, og ingen vet om noe av det egentlig er sant i det hele tatt.

Først danner de sine egne isolerte samfunn helt til dette går over i at vi nesten har rene fylker med folk som herjer rundt etter Koranens lover, så overtar de statsmakten og vi blir tvunget til å ha islam som tro...

Og det vil skje hvis ingen kjemper imot!

 

WOW! Du må ha skjønt det. Det er vel bare spørsmål om tid før barna våre springer rundt med hijab på 17 mai! Såklart må dette stoppes! Siv Jensen har jo rett som alltid!

 

Nei vet du hva! Hvor dum er du egentlig?

 

Tror du virkelig på at en BRØKDEL av det kommer til og skje? Fy faen jeg synes synd på deg da.

 

Frp kom for litt siden ut med en liste som skulle bevise "snikislamiseringen i Norge". Ganske morsom liste egentlig. Jeg har lest den, har du? Jeg antar at du ikke har det, så jeg skal ta en liten gjennomgang med deg. Kom igjen, kanskje du lærer noe?

 

1 - En ny blasfemilov for og verne om religøst krenkende materiale. Resultat: Forkastet.

 

2 - Egen eldreomsorg for muslimer. Forslaget kom i 2005. Resultat: Ikke oppe til høring engang.

 

3 - Halal-mat i fengsler. Det er da en menneskerett og velge bort mat man ikke vil spise. Det finnes ikke det fengsel i norge som nekter vegetarianere og ikke spise kjøtt. Merkelig at Siv Jensen ikke her gikk ut mot jødene og deres "kosher" mat.

 

4 - Alkoholfrie dager på uteplasser, fordi muslimer ikke får lov til og drikke. Resultat: Ikke engang vurdert som forslag til en høring.

 

5 - Muslimer får egne feriedager pga religiøse høytider. Forslaget kom for 3 år siden, og ble aldri tatt opp i stortinget. Merkelig det der, siden det drives en AKTIV snikinnføring av islam. Og forøvrig så ser jeg ikke problemet med og snakke med arbeidsgiveren din for og flytte noen av feriedagene. Vi har tross alt 5 uker ferie i dette landet. Resultat: Ikke oppe til høring.

 

6 - Kjønnsdelte svømmebasseng. På Møllergata skole er det kjønnsdelt svømming. For litt siden gikk en rektor på en skole i oslo området og bekreftet det vi alle viste, at det faktsik ikke VAR en snikinnføring av islam i norge. Under følger også et utsnitt fra artikkelen angående andre skoler i området.

 

Ved skolene Hersleb og Vahl på etnisk sammensatte Grønland i Oslo er det ikke kjønnsdelt undervisning i gym og svømming.

 

– Det har aldri vært noe stort tema hos oss. Her får elevene kle seg som de vil, og det har ikke kommet krav om kjønnsdeling. Enkelte elever deltar ikke, men de får tilbud om tilrettelagt svømmeopplæring for kvinner utenom skolen, sier rektor Trine Haugen ved Vahl skole til NTB.

 

7 - Taxisjofører ville ha eget bønnerom på gardermoen taxidepot, slik at de kunne be mens de fulgte med på køen. Dette er da for tre år siden og siden gardermoen som arbeidsplass fortsatt er et privatrettslig område hvor religion ikke skal "praktiseres".. Så skjedde det vel ikke noe mer der. Resultat: Nei.

 

8 - Shariadomstoler i familesaker. Her skriver de at en Venstrepolitiker KREVDE og få en shariadomstol i Oslo. Meeeeen, om vi leser artikkelen, så står det ikke et eneste ord om krav og whatnot. Dette var bare et forslag, og det ble forkastet. Resultat: Nei.

 

9 - Etter flere henvendelser fra muslimer måtte ledelsen ved sykehuset i Kristiansand fjerne bildet av en gris på barneklinikken ved sykehuset.

 

- Jeg vet at en del muslimer har reagert. Ifølge Koranen er jo grisen et urent dyr, sier Mohammad Arshad Dar til VG.

 

Han understreker at ingen har krevd bildet fjernet, siden muslimer er nødt til å akseptere at nordmenn har et annerledes forhold til grisen.

 

Hm, merkelig. Ingen som MÅTTE fjerne noe som helst her! Her er det snakk om "god gammeldags" toleranse og forståelse. Î noen tilfeller så er det faktisk bedre og ta ned bildet, enn og la det henge der på pur faen kun for og provosere fordi vi har "ytringsfrihet". Toleranse er fint!

 

10 - Islam-bank. Ifølge islamsk tro er det forbudt å ta økonomisk risiko og det er heller ikke tillatt å kreve rente på lån. Derfor krever stadig flere muslimer at Norge får egne banker for muslimer der det ikke tas renter på lånte penger.

 

Krever? Hmm, det var da rart. La oss se hva som står i artikkelen:

 

- Vi er i dialog med en bank i London, og vi har vært i i møter med grupper i Dubai. Men ingenting er avklar så langt, sier Shazad Yaqub i Finansinvest til Finansavisen.

 

Slik sharialånene er organisert i de moderne vestlige bankene kjøper banken ofte opp 80 til 90 prosent av leiligheten eller huset. Deretter legger banken på en premie, deler opp summen og selger huset tilbake til låntageren i faste avtalte beløp. I praksis er det lite forskjell på dette og ordinære lån.

 

Neimen så merkelig! Nok engang, ikke et KVEKK om at noen som helst er lagt krav på. Her er det bare snakk om frivillige private aktører som går inn for og starte opp noe som de mener kan bli lønnsomt.

 

Krav meg der hvor sola aldri skinner!

 

11 - Imamutdannning. Dette støtter jeg faktisk. Hvorfor? La meg forklare: Hva ville du hatt i dette landet av disse to: En som har vokst opp i norge, kjenner samfunnet, kjenner grunnverdiene og har teologisk utdannelse om imam. Eller han som akkurat kom fra feks Pakistan og ikke aner hvordan det Norske samfunn er bygd opp eller fungerer. Det der synes jeg var et godt forslag. Folk må da få lov til og studere hva de vil i dette landet, og når det atpåtil kan føre til en bedre dialog på lang sikt med det islamske trosamfunnet i norge, så støtter jeg det.

 

Så. EvilE30. Hvor er denne snikislamiseringen? Hvor er alle de forferdelige sakene som har gått igjennom slik at muslimene kan snikislamifisere Norge?

 

Dere som tror på denne "snikislamiseringen" burde våkne opp. Seriøst, det blir for dumt. Det ENESTE Siv Jensen og FRP gjør nå, er å sanke stemmer foran valgkampen fordi finanskrisen fikk folk til og innse at "HEY! Kanskje billig sprit og røyk IKKE er løsningen!".

 

Og det er jo så dumt gjort av henne at jeg gremmes. Om FRP noen gang skal ha kjangse til og sitte i regjering, så burde de vel kanskje komme nærmere høyre og KRF istedet for og bryte av seg slike uttalelser, som sender de enda lengre bort fra et borgelig sammarbeid.

 

Nei vent, jeg gir meg faen i FRP, og jeg gir meg totalt faen i Siv Jensen. Desto lengre unna hun og det partiet er fra en regjeringsplass, desto bedre!

 

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk deg om da din jævla idiot...hvis man alltid møter dem på halvveien hvor langt er de kommet om 50 år???? jævla landsforæder du sitter der!! faen hva jeg hater sånt...

 

og at høyre velgere er de mest velstående? ja og hva er grunnen til at de er det?? jo de er SMARTERE i hodet enn dere andre tapere som ikke liker at andre har mer"!!!

 

Dette er jammen gutten sin som vet å bidra med konstruktive innlegg i slike saker. Av tidligere "velformulerte og kloke" uttalelser kan jeg nevne denne:

 

Nå er det for faen meg på tide å sende hjem alle med stygg hudfarge! det betyr trøbbel trøbbel og atter trøbbel! de som sier no annet er direkte landsforædere...skjer det ikke noe snart garanterer jeg at vi om 50 år er styrt av muslimer og den slags søppeldyr!

 

Man kan jo alltids krysse fingrene og håpe at det hele er ironisk ment i beste Otto Jespersen-stil, men det er vel kanskje å ønske for mye...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er problemer er en ting.. At enkelte sier islamister når de mener muslimer er noe annet. Siv Jensen skaper en fremmedfrykt hos folk, som ikke har vært der tidligere. Dere vet hun sa de utøvet Sharia ved den bydelen i Malmö? Ja, det sto ikke i rapporten hun henviste til.. Hei, Siv Jensen. Lyver vi litt i dag? :hello

 

Jeg vil tro spesielt de som stemmer FrP er glade i ordet ytringsfrihet.. Men er ikke religionsfrihet i deres vokabular? :)

 

Jeg er forresten HELT enig i at vi ikke må få ghettoer her. Det er også avhengige av nordmenn. Ville du vært interessert i å ha en muslim til nabo? Ikke det? Hvis alle tenker sånn, ja da blir det ghettoer.. Det blir vel ikke nødvendigvis ghetto-fritt bare sålenge nordmenn vil bo ved siden av innvandrere, det er ikke poenget mitt nei..

 

Men, dagens lyspunkt er at en imam i den bydelen i Malmö Siv trekker fram, mener at det bor for mange innvandrere der. Trist at det gjør det, men positivt at det kommer fra en muslim med såpass mye innflytelse.. Ikke akkurat S. Nikislam, eller hva?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jammen gutten sin som vet å bidra med konstruktive innlegg i slike saker. Av tidligere "velformulerte og kloke" uttalelser kan jeg nevne denne:

 

 

 

Man kan jo alltids krysse fingrene og håpe at det hele er ironisk ment i beste Otto Jespersen-stil, men det er vel kanskje å ønske for mye...

 

jupp...lov å ytre sine meninger... mulig dere vil kalle meg rasist men jeg syns det er å dra den langt...vil bare landets beste...OG jeg er lei...jææævla lei alt oppstyret rundt innvandrerne i landet...vi har nok faenskap hvorfor ta inn mer?

sammfunnstapere...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men vi vet vel alle at for mye religionsfrihet bli ehhmmm...hva kalles det...KRIG!

men ja...likevel er det veldig lurt at alle skal få komme med sitt eget vissvass og bygge egne roperttårn og greier...det blir gøøøy om 20 år...haha...da er vel jeg mest sannsynlig død av sprengt hjerte...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skremmer mange er alle forslagene som har kommet. Nordmenn er ganske rolige og tilbakeholdne (det er iallefall min generelle oppfattning), og forventer at alt skal skje i rolig og gjennomtenkt tempo (Ikke legg for mye i denne setningen). Et stort problem er at det de siste årene har vært en ukontrollert strøm av innvandrere/flyktniger, uten at noen anses å ha kontroll, og da blir Ola og Kari skeptiske, noe som er forståelig. Før jeg går videre, la meg utdype, fra mitt eget ståsted.

 

Jeg kommer fra et sted ute på landet, en kommune med ca 3500 innbyggere, hvorav mange av dem er langt oppi åra. Vi har en nedlagt militærleir som det har er ungdomsskole, motell og diverse små firmaer inne på. I fjord ble alle kassernene bestemt at skulle omgjøres til asylmottak, i ly av UDIs knappe tidsramme. Denne militærleiren var det planlagt å bygge ut til et stort motorsportanlegg, og investorjakten hadde startet. Dette hadde medført ca 30 nye arbeidsplasser. Men UDI fikk kjørt gjennom et vedtak (som medførte at det ble totalt splid i styringspartiet AP her i kommunen, der rasistanklagene haglet innad som varmt hvetebørd.) Store avisskriverie, sentrale politikere som skulle lire av seg påstander, lokale rattis og skinhead som skulle si sitt, var ikke måte på.

Uansett, asylmottak ble det i en 5 års kontrakt, med opsjon på 10. 700-800 nye plasser. Dette er altså et transittmotakk, som fungerer som mellomstasjon i systemet.

 

Fra leiren til nærmeste butikk er det ca 3,5km, og vi er blitt vant med en flokk på 50 mørkhudede personer kommer og skal fylle opp bæreposene sine på kiwi, hvorav 90% av dem kun har en 50 lapp å betale for. Som gjør at butikkbetjeningen bruker mange timer daglig på å sette tilbake varer. På vei til og fra butikken har det hendt at folk setter seg på hagestolene til folk som bor langs fortauet, noe enhver oppegående nordmann syns er noe rart. Det som var litt urovekkende var at det ikke ble sagt et PIP og at disse kunne få gå fritt rundt, under innføringen av mottaket.

 

Nå skal jeg ikke dra dette punktet lenger enn at de fleste klarer å legge sammen 2+2.

Det har alltid vært en slik bygda vs. by mentalitet her ute. Og når UDI kommer på kort visitt med slegge og sprengstoff blir ikke ting akkurat bedre. Vi er bare en av mange bygder som har blitt påtrykt dette. Men vi er langt fra de mest uheldige (!). Bygda sa ja til å ta imot 60 asylsøkere, og til nød 100 i kriseperiode. Vi fikk 700.

 

Når mange her ute oppfatter de mest innvadringsvennelige menneskene til å bo i byen. Det at UDI også kommer derfra, gjør ikke saken bedre.

 

Sammen med feilslått integreringspolitikk, og gjerne da at vi har tatt inn mennesker som har et nesten totalt omvendt levesett enn oss (den største tabben) blir det ekstra vanskelig. Hadde innvandrerne het Vladimir, Andrej og Boris, hatt samme hudfarge og levd ut fra samme daglige tankesett så hadde nok ting sett _ganske_ annerledes ut.

 

Jeg er stolt nordmann, og utad mot utlendinger (som bor i andre land) skjemmes jeg ikke for å si jeg er norsk. Men da vi kommer inn på politikk, styresett, sunn fornuft, føler jeg at jeg ikke kan nikke annerkjennede mer. Snakket for under to uker siden med to canadiske turister som var innom skolen vår på konferansebesøk, og på slutten av vår halvtimes lange samtale ble mange av deres idyller om Norge hurtig brutt ned. Fantastisk natur, ingen skal si noe på det, men resten er forferdelig. (veier, norske lover, kiminalstatistikk, innvadringsproblemer, rettsvern osv)

 

Landsforæder er et utrykk jeg har lyst til å diskutere. For meg, som er ganske så frittalende, ihvertfall blant lokalfolk har mangt å si om dette utrykket. Jeg er for et Norge for norske verdier, der folkene lever etter en norsk tenkemåte. Nå vil mange utviklingssjefer med BI utdannelse umiddelbart hoppe fram og si at "et land må omorganiseres for å overleve".

 

Jeg misliker sterk å se nordmenn som drar til Spania og tror de er "hjemme". At mange der nede har egne samfunn som feirer 17 mai med norske flagg på åpen gate er en SKAM, og jeg hadde umidelbart unnskyldt en slik oppførsel for de som bodde der, om jeg hadde sett det. Og samme måte føler jeg det her hjemme. Skal man vifte med et flagg så får det være det norske, skal man snakke et språk offentlig så skal det være norsk, skal man gå på arbeid fra klokken 07 til klokken 15.30 så skal man gjøre nettopp det.

 

Et annet problem jeg har hørt mange gi uttrykk for, og dette er kanskje av mer teritoriell natur, nettopp at den norske etniske opprinnelse blir visket ut. Mange av ikke nordisk natur og hudfarge føder ofte fler barn enn nordmenn, og mange av deres barn får seg ikke særlig utdannelse. Nå skal man trå varsomt, men man kan se hvor dette bærer rent samfunnsmessig, utviklingsmessig og etnisk messig. En i lokalavisa mente at hvis nordmenn ville unngå å bli etnisk minoritet i eget land i løpet av 50 år, måtte de befrukte alle norske kvinner i en smell NÅ.. :ssip: . Det ble (urovekkende?) mange støttende kommentarer på nettopp det.

 

Jeg skulle egentlig skrivd 3 avsnitt til, men nå må jeg gå.

 

Prøv å tenk godt igjennom hva jeg skriver før dere lirer av dere glosene. Jeg har forsøkt nettopp dette i det jeg har skrevet.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår