renult Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Mange gode poeng hos deg Oddis! Vil bare legge til at nordmenn i Spania er en inntektspost for spanjolene, de lever på pensjon fra Norge og når de blir virkelig gamle og syke så flytter de hjem til trygge Norge og sykehusene der. At de har noen "gettoer" langs kysten tror jeg ikke er et stort problem. Innvandrere til Norge fra ikke-vestlige land er noe som ikke tjenes penger på i Norge, men vi tar i mot dem av humanistiske grunner. Arbeidsinnvandring fra Sverige, Danmark og England blandes ofte inn i statistikker for å få positiv valør på innvandringsregnestykket. Siter Laguna 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 i 2050 har vi over 2 millioner innvandrere her, da er det sansynligvis for seint å gjøre noe;) da er de et sted mellom halvparten og 1/3 innvandrere;) mens tallet på etniske nordmenn faller utover, vips så er vi muslimer alle mann;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 i 2050 har vi over 2 millioner innvandrere her, da er det sansynligvis for seint å gjøre noe;) da er de et sted mellom halvparten og 1/3 innvandrere;) mens tallet på etniske nordmenn faller utover, vips så er vi muslimer alle mann;) kan ikke være mer enig... da håper jeg sosialistene i landet lever i slumstrøk...det er nemlig de som har fikset det... eller...jo de gjør jo det fra før de fleste...haha Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilE30 Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Alt det du ramser opp i innlegget ditt.. Tror du virkelig det vil skje? Da tror jeg heller mer på det som står i Koranen av historie osv :) Eirik Jeg skriver min egen bok, forkaster alle andre relgioner, sier jeg er sønn av Olav den Hellige, så sier jeg at alle som ikke er norske er farlige, skyter og offrer personer fra andre land, og vips om 2000 år så er 70% av verden tilhengere av troen min og jeg får det som JEG vil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimfer Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 i 2050 har vi over 2 millioner innvandrere her, da er det sansynligvis for seint å gjøre noe;) da er de et sted mellom halvparten og 1/3 innvandrere;) mens tallet på etniske nordmenn faller utover, vips så er vi muslimer alle mann;) Dette er bare tøv. 2 millioner i løpet av 40 år? Hva slags statistikk bruker du? Det som KAN skje, er at grensene mellom land blir litt mer utvisket, og at arbeidsinnvandringen vil foregå mer flytende. Men at Norge plutselig (40 år er historisk sett plutselig) skal bli "utenlandsk"? Overbevis meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilE30 Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 (endret) WOW! Du må ha skjønt det. Det er vel bare spørsmål om tid før barna våre springer rundt med hijab på 17 mai! Såklart må dette stoppes! Siv Jensen har jo rett som alltid! Nei vet du hva! Hvor dum er du egentlig? Tror du virkelig på at en BRØKDEL av det kommer til og skje? Fy faen jeg synes synd på deg da. Ok, prøver du å gjøre meg forbanna med å spørre hvor smart jeg er (optimistisk sett) ?? Jeg har et nytt mål for livet: dø etter deg slik at jeg kan pisse på graven din!!:ssip: Neida bare kødda med den:) Jeg tror ikke vi kommer til å feire 17. Mai hvis alle normenn løper rundt med hijab! Alt/mye av det var mer eller mindre bullshit jeg lette etter reaksjoner og de var for det meste nedsettende om det jeg skrev. Personlig gir jeg faen i om det er islamisering eller ikke, så lenge det ikke påvriker meg. Mange muslimer er veldig hyggelige og smarte, andre er totalt blendet for omverdenen og skjønner ikke at vi lever her og nå. Og nå snakker jeg om troende IKKE raser, eller "utlendinger". Men jeg mener at hvis en ortodoks troende kommer inn i regjeringen så er hele Norge butfucked. Stortinget bør drite og dra med alt som har med tro å gjøre, de SKAL være nøytrale og kan gi langt faen og holde seg unna alt som har med religion å gjøre... Merk mine ord! Endret Februar 25, 2009 av EvilE30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimfer Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 kan ikke være mer enig... da håper jeg sosialistene i landet lever i slumstrøk...det er nemlig de som har fikset det... eller...jo de gjør jo det fra før de fleste...haha Når jeg leser innleggene dine, får jeg veldig lyst til å stille deg noen spørsmål! Håper det er greit for deg. Tror du virkelig at sosialister er grunnen til innvandring? Hvem er egentlig fienden din? De aller strengeste innvandringsreglene i moderne historie var i kommunistiske stater. Betyr det at kommunistene var inne på noe? Hvor plasserer du deg selv politisk? Deltar du i debatten for å underholde deg selv med provokasjoner for å få fram en reaksjon? Jeg prøver ikke å provosere deg, jeg er mest av alt nysgjerrig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Jeg tror ikke vi kommer til å feire 17. Mai hvis alle normenn løper rundt med hijab! Religion har vel ikke så ekstremt mye med et lands nasjonaldag å gjøre men... Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Dette er bare tøv. 2 millioner i løpet av 40 år? Hva slags statistikk bruker du? Det som KAN skje, er at grensene mellom land blir litt mer utvisket, og at arbeidsinnvandringen vil foregå mer flytende. Men at Norge plutselig (40 år er historisk sett plutselig) skal bli "utenlandsk"? Overbevis meg! http://www.ssb.no eller statistisk sentralbyrå om du ikke visste det:) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 WOW! Du må ha skjønt det. Det er vel bare spørsmål om tid før barna våre springer rundt med hijab på 17 mai! Såklart må dette stoppes! Siv Jensen har jo rett som alltid! Nei vet du hva! Hvor dum er du egentlig? Tror du virkelig på at en BRØKDEL av det kommer til og skje? Fy faen jeg synes synd på deg da. Ok, prøver du å gjøre meg forbanna med å spørre hvor smart jeg er (optimistisk sett) ?? Jeg har et nytt mål for livet: dø etter deg slik at jeg kan pisse på graven din!!:ssip: Neida bare kødda med den:) Jeg tror ikke vi kommer til å feire 17. Mai hvis alle normenn løper rundt med hijab! Alt/mye av det var mer eller mindre bullshit jeg lette etter reaksjoner og de var for det meste nedsettende om det jeg skrev. Personlig gir jeg faen i om det er islamisering eller ikke, så lenge det ikke påvriker meg. Mange muslimer er veldig hyggelige og smarte, andre er totalt blendet for omverdenen og skjønner ikke at vi lever her og nå. Og nå snakker jeg om troende IKKE raser, eller "utlendinger". Men jeg mener at hvis en ortodoks troende kommer inn i regjeringen så er hele Norge butfucked. Stortinget bør drite og dra med alt som har med tro å gjøre, de SKAL være nøytrale og kan gi langt faen og holde seg unna alt som har med religion å gjøre... Merk mine ord! Jeg trodde du bare skrev det på pur faen, men jeg var ikke sikker. Derfor reagerte jeg på den måten jeg gjorde. Jeg er også motstander av at folk med sterke religiøse meninger skal styre landet. Måtte det være regjering, forsvar eller politi. Religion burde ikke ha en innvirkning på dømmekraften til folk. Såklart, man kan jo si at om man baserer seg på kristendommens enkle 10 bud: Du skal ikke stjele, lyve, drepe osv osv. Så har man kommet langt nok. Det er ganske fine leveregler. Men noe mer enn det inn i styresmakten i norge vil jeg ha meg frabedt. Religion er en privatsak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Når jeg leser innleggene dine, får jeg veldig lyst til å stille deg noen spørsmål! Håper det er greit for deg. Tror du virkelig at sosialister er grunnen til innvandring? Hvem er egentlig fienden din? De aller strengeste innvandringsreglene i moderne historie var i kommunistiske stater. Betyr det at kommunistene var inne på noe? Hvor plasserer du deg selv politisk? Deltar du i debatten for å underholde deg selv med provokasjoner for å få fram en reaksjon? Jeg prøver ikke å provosere deg, jeg er mest av alt nysgjerrig. du proveserer ikke meg nei..hehe.. MEN så du mener det ikke er sosialistene her i landet som vil la det flyte over av forskjellige hudfarger og livssyn her??? og de rike må gi penga til de fattige osv... er du seriøs på det? jeg provoserer litt ja just for fun men mener det på en måte! den som ler sist ler dessverre best i denne saken...det er jeg mycket sikker på...dessverre! menmen..jeg er såpass egoist å sier det driter jeg i for da har nok tempramentet mitt tatt livet av meg... hehe Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 WOW! Du må ha skjønt det. Det er vel bare spørsmål om tid før barna våre springer rundt med hijab på 17 mai! Såklart må dette stoppes! Siv Jensen har jo rett som alltid! Nei vet du hva! Hvor dum er du egentlig? Tror du virkelig på at en BRØKDEL av det kommer til og skje? Fy faen jeg synes synd på deg da. . jeg syns ikke synd på deg ihvertfall... håper noen av dine blir de første i hijab hvis ikke de allerede har det... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 jeg syns ikke synd på deg ihvertfall... håper noen av dine blir de første i hijab hvis ikke de allerede har det... hahahaha Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 25% av oslo er av innvandringsbakgrunn... vekker ikke dette noe i de bløte papirhodene deres? jeg fatter det ikke altså! og ja jeg vet noen av dem er fra norden..men uansett...25% er helt sinnsykt skremmende...10 år så er det 50% i oslo som har bakgrunn fra utlandet.. og ja jeg vet de er født i norge men det gjør dem faen ikke til ekte nordmenn! genene fra villmannsland ligger der og ulmer fortsatt! mohammed er også det mest brukte dåpsnavnet...hva i helvette????????? Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 (endret) I utgangspunktet er jeg ikke imot innvandrere/utlendinger. Men når de ikke kan innrette seg norske lover, og verdier er jeg det. Da kan de pelle seg ut. Vil ikke ha sånt noe her. Idag kom det ut prognoser om at halvparten av Oslo sin befolkning kan bli muslimer innen 2029. Det synes jeg er skremmende. Nå er jo dette en prognose, og ikke noe vi vet sikkert. Men det er definitivt klart at Norge blir mindre norsk med årene som går. I Norge føder etniske kvinner i snitt 1.8 barn per kvinne, hvor det kreves 2.1 barn for at befolkningstallet går oppover. Dårligs er kvinner fra østlandet, og Nord-Norge. Best er kvinner fra vest-landet, og helt Sør i Norge. Noe av grunnen er nok flere kristne/lommelendere. Disse føder litt flere barn. Med andre ord: Alt overskudd i Norge er kun pga innvandring/innvandere som føder barn i Norge. Av innvandere er det også en betydelig større andel kriminelle, og trygde-folk/snyltere. Kriminalitet og trygd er to ting som bærer tungt både på folk, og økonomi. Så nei til flere innvandere, vi har nok. Ja til flere nordmenn. Det er vår oppgave å sørge for at vi ikke dør ut. Det samme gjelder i hele Europa. Særlig i Øst-Europeisk land er det veldig dårlig. Det er kun i Irland, Island, USA og Canada at hvit befolkning ikke synker. Og I Irland og Island, går det bare såvidt oppover. Noen fødselstall: Norge 1.8 Eu i snitt 1.5 Italia og Spania 1.2 Fra 1980-2005 har andelen innvandere tredobblet seg til 365 000. 2005-2030 - enda en tredobbling? Dette er ikke fiktive tall. Disse tallene er fra 2005-2006. Endret Februar 26, 2009 av _Evje_ Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg