eiriksmil Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 så 5 barn vil det vel poppe ut i ganske så mange år til... Er vel en del av integreringen det.. Får 'vi' (se, her kommer vi fra vesten og tvinger oss på igjen :P) f.eks afrikanere i sine respektive land til å bruke kondom skal vi klare det på hjemmebane og! :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Godt at jeg ikke provoserer unødig. Nei, jeg mener faktisk ikke det bare er sosialister som "vil" ha mange hudfarger og livssyn. Det er stor forskjell på å ville ha så mange som mulig fra utlandet hit, og å tillate at en del av dem slipper inn. Å si at alle som ikke er imot innvandring er sosialister, er etter min mening naivt og direkte feil. Det er f. eks igrunn bare de mest høyreorienterte partiene som mener at innvandringen må stoppes. Å kalle alle partier fra ytterste venstre til langt ut på høyresida for sosialistiske, faller på sin egen urimelighet. Jeg synes for eksempel at vi må ha en viss innvandring, både av flyktninger og arbeidsinnvandrere. Arbeidsinnvandring er helt nødvendig for økonomien vår. Det er med på å stabilisere markedene. Flyktninger må vi imot som en del av samarbeidet med andre land, noe som lønner seg for oss. Vi er et altfor lite land i den store sammenhengen, og drar ikke vi vår del av lasset, vil vi få store problemer med samarbeidet med andre land. At rike skal gi til de fattige er ikke nødvenigvis ikke alltid riktig. Men det er viktig å huske på at den vestlige økonomien er basert på en lang utvikling, som til sjuende og sist er basert på den gamle imperialismen (litt satt på spissen), som i sin tur var basert på utnyttelse av det som nå er den tredje verden! Det startet med kolonitida, og fortsatte med at Vesten satte den tredje verden i gjeld som de aldri kommer ut av. I våre dager gir vi uhjelp med en hånd, og krever mer tilbake på grunn av lånene... Nå antar jeg at du vil stemple meg som sosialist, men det er absolutt ikke riktig. Min verden er litt mer nyansert. delvis riktig, men husk at vesten også har slettet masse av den gjelda og statene i den tredje verden ikke har klart å bygge seg opp deretter;) for det andre, du sier å slippe en del av dem inn: det er jo nettopp det vi har gjort, hvorfor ikke "stenge av krana" og integrere de som er her? det er veldig mange her allerede, som selv sier at vi ikke bør ha inn fler, hvorfor skal vi ta i mot mer enn vi klarer å "fordøye"? jeg stemmer LANGT ifra FRP, men vil ha en slutt så fort som mulig på flere innvandrere. Når vi ikke engang klarer å få etniske nordmenn i arbeid så skal det bare mangle å pøse på med innvandrere. er lov å bruke hodet litt selv om man har høy utdannelse, det er noe jeg forventer av en som har over middels innsikt. Forresten, hva har du studert? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimfer Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 godt vi begge er kjent med ssb.no:) nei, leste(ta med ei klype salt) vg og der hadde de hentet ut tall fra ssb.no, der anslo de 2 millioner innvandrere i 2050;) Men en ting du sier er feil, du mener at den etnisk norske befolkningen øker? vi må føde 2.1 barn per familie for å opprettholde balansen, en norsk familie føder i gjennomsnitt 1.8 per nu;) det betyr at vi går i "Undertall" så bruker ssb innvandrerne slik at det ser ut som om vi er i positiv vekst mht til fertilitet, etniske norske osv;) Dermed tror Ola Dunk at den norske befolkningen øker, jo, den gjør det pga innvandring. Fertiliteten måles ut ifra kvinnene i hele landet, da også muslimer, jødiske kvinner i Norge, derfor blir den jo positiv;) Man trenger ikke å være rakettforsker for å forstå at muslimer spesielt, får mange fler barn enn en norsk familie, de har ofte 5barn eller mer, hvis utviklingen går slik så er det jo ikke lenge de blir en stor andel. Da er vel tallene du referer til strengt tatt hentet fra VG og ikke SSB? Jeg innrømmer at jeg var temmelig upresis når det gjelder fødselsrate. Og du har rett i at innvandring er med på å øke innvandringen, men jeg tror bildet er mye mer komplisert. Her er noe jeg klippet ut fra SSB etter to kjappe klikk: I 2004 var SFT for hele befolkningen på 1,83 barn per kvinne. Hvis det ikke hadde vært noen innvandrere i Norge ville fruktbarheten ligge på 1,76 barn per kvinne. Innvandrerne hever det generelle fruktbarhetsnivået i Norge marginalt Her står det også at somaliske og irakiske kvinner som er førstegenerasjonsinnvandrer føder mange flere enn andre, men disse utgjør en utrolig liten del av den totale innvandringen hit, mye på grunn av at over halvparten av dem flytter ut av Norge innen ca 5 år! Hvis fruktbarheten i Norge fortsetter akkurat som nå, vil befolkningsøkningen synke en del, men husk at levealderen vår blir stadig lengre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 At folk skulle hisse seg opp slik for noen utsagn Jensen hadde om blandt annet innvandrermiljøet i Rosengård i Sverige, har jeg egentlig litt vanskelig for å forstå. Jeg mener det er naivt å ikke ta advarslene om snikislamisering på til etteretning og diskusjon. Argumenter som at man avskyr Frp, lukter "har egentlig ikke noen argumenter", lang vei. Må da for svarte kunne være skeptisk til invandring uten å være blodharry, jøde/amerikaelskende, buskmannhatende bartebybeboer. Fant noen interessante klipp fra Youtube. Sikkert ikke objektivt (spesielt ikke den siste der), men kan da umulig være mindre objektivt enn det NRK har klart å koke sammen. http://http://www.youtube.com/watch?v=KzLECtFT4aU&feature=related Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Jeg ser poenget hennes. Men jeg stiller meg kritisk til kilden vår, Siv Jensen, og hvordan hun har brukt sin kilde. Kan man stole på faktaene? Er de korrekte? Er de ikke, mister hun troverdighet, og da kan man jo få et inntrykk av at FrP er et useriøst parti. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimfer Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 delvis riktig, men husk at vesten også har slettet masse av den gjelda og statene i den tredje verden ikke har klart å bygge seg opp deretter;) Sletting av ulandsgjelda har vært et tema i over 10 år, men har ført til mye prat og lite handling. Nå skal ikke jeg påstå at jeg kjenner til alle vedtakene her, men det er mange som kritiserer politikerne i blant annet Norge for å ikke å jobbe for å slette gjelda betingelsesløst. Men hvis du kjenner til et land som har fått sletta gjelda og som ikke har klart å gjøre noe med sin egen økonomiske situasjon, så fortell meg gjerne om det! for det andre, du sier å slippe en del av dem inn: det er jo nettopp det vi har gjort, hvorfor ikke "stenge av krana" og integrere de som er her? det er veldig mange her allerede, som selv sier at vi ikke bør ha inn fler, hvorfor skal vi ta i mot mer enn vi klarer å "fordøye"? Det er det jeg mener: Vi tillater en del å komme inn, Norge går ikke ut og inviterer gud og hvermann fra jungelen hit! Det var det som var poenget mitt. Integreringspolitikken har slått feil, det har vel vært kjent i mange år. Flyktningene som kommer hit, får lite oppfølging, og de søker det som er kjent for dem; sine egne. Men jeg tror at "å stenge krana" setter oss i en litt vanskelig posisjon internasjonalt. jeg stemmer LANGT ifra FRP, men vil ha en slutt så fort som mulig på flere innvandrere. Når vi ikke engang klarer å få etniske nordmenn i arbeid så skal det bare mangle å pøse på med innvandrere. At du vil ha en slutt på innvandring er en ærlig sak. Men husk bare at den kraftigste veksten i innvandring kom på grunn av mangel på arbeidskraft. Nå når det er tøffere tider, blir det automatisk mindre innvandring. Så jeg tror ikke vi trenger å være redd for jobbene våre, for å si det slik. er lov å bruke hodet litt selv om man har høy utdannelse, det er noe jeg forventer av en som har over middels innsikt. Forresten, hva har du studert? Jeg liker ikke at du insinuerer at min utdannelse liksom skal være i veien for min evne til å tenke selv. Jeg mener oppriktig at utdannelse og evne til å tenke selv og trekke konstruktive slutninger ofte henger godt sammen! Men takk for at du antar at jeg har over middels innsikt! Jeg har studert psykologi, engelsk og er ellers utdannet lærer (adjunkt+), samtidig som at jeg har lest historie "frivillig" på fritiden. Men dette er ikke så viktig for meg. Det viktige for meg er at jeg interesserer meg for kunnskap generelt, fordi det er det viktigste våpenet mot fordommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 jeg må spørre deg eiriksmil...når du ser den youtube videoen.. får det deg ikke til å tenke litt? hva faen som kan komme til å skje i fremtiden osv... seriøst? jeg gråter nesten når jeg ser en sånn video for jeg ser så jææævli godt hva fremtiden kan bringe og hvilken tragedie det blir om 50 år! hvis du lukker øya å sier nei sånn blir det ikke, er du faen meg naiv! hvis utviklingen idag fortsetter som den har gjort blir det slik! og du er vel en av de som mener det er rasistisk å tenke slik...da vet du faen ikke hva rasisme er! de værste rasistene går nedover carl johan i oslo! der møter du svartinger annenhvert skritt du tar som ser stygt på deg og man bøøør se bort med engang for at de ikke skal stoppe deg og spørre frekt om det er noe du vil! aggresivt! ja jeg har opplevd det! flere ganger... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimfer Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Rasisme er enhver tanke eller ytring som uttrykker at det er forskjell i verdi på mennesker basert på kulturell, etnisk eller nasjonal tilhørighet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Rasisme er enhver tanke eller ytring som uttrykker at det er forskjell i verdi på mennesker basert på kulturell, etnisk eller nasjonal tilhørighet... jepp...men her i norge er den KUN enveis! MEN det er andre veien den er desidert værst!!! og dere skjønner hva jeg mener! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Jeg ser poenget hennes. Men jeg stiller meg kritisk til kilden vår, Siv Jensen, og hvordan hun har brukt sin kilde. Kan man stole på faktaene? Er de korrekte? Er de ikke, mister hun troverdighet, og da kan man jo få et inntrykk av at FrP er et useriøst parti. Eirik Fy faen, nå må jeg svare... Beveger du deg aldri ut fra gutterommet ditt? Vet du ikke hvordan det er i den virkelige verden? Det stilles krav på krav på krav som vi må etterkomme de som kommer til landet vårt. De får mye mer hjelp av det offentlige enn vi som helnorske får. Om vi drar til Pakistan, tror du vi får sette opp en kirke og i tillegg får støtte fra den Pakistanske regjeringen for det? Har du ikke sett Tv2 Dokumentaren om det Somaliske miljøet i Oslo, dokumentaren fra Holmlia etc etc. De største rasistene her til lands er ikke fra Norge, det er de som kommer hit. DE ser virkelig ned på oss for et stakkarslig og fortapt folkeslag vi er som de kan utnytte i hue og ræva. Som noen sier over her, du kan ikke se dem i øynene for da skal de "ta" deg... Jeg har kjøpt og solgt noen biler, og den respektløsheten de viser over for deg og kommer med fantasiforklaringer om hvor dårlig bilen er betyr jo at de tror vi er dumme? Ta Frankrike for eksempl, hva har skjedd i Paris? 50% av byens innbyggere er nå muslimer? Jeg kommer til å stemme på FRP og Siv Jensen til valget i høst, som regel har jeg gitt faen i å stemme siden alle kandidatene stort sett har vært like udugelige. Men i år skal FRP få min stemme. Noen MÅ ta tak i dette før det er for sent. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 (endret) jeg må spørre deg eiriksmil...når du ser den youtube videoen.. får det deg ikke til å tenke litt? hva faen som kan komme til å skje i fremtiden osv... seriøst? Kildekritikken min kommer litt inn i bildet her og.. Mye tatt ut av sammenheng. Hu dama med ungen på 1:07.. Barnedåp eller et random bilde fra en krig i midt-Østen? Bortsett fra at de vil at blod skal strømme, er jo eksemplet med muslimene som reagerer mot sin hensikt. Jeg vil MYE heller ha mennesker som gjør noe, enn folk som sitter på ræva. Hvis vi bare kan få til så de bruker energien sin på litt andre områder er jo dette en genial ressurs spør du meg :thumb De er tydeligvis ikke så materealistiske som oss heller. De går til kamp for brødre og religion, ikke høye bensinpriser og lignende. Ser sånn ut iallfall, uten at jeg skal si noe om det er bra eller dårlig. Det å dra inn hvordan muslimene nede i midt-Østen reagerte har lite med saken å gjøre. Han nevner svenskene som cutting-edge industri-land, og som et land som var intakt etter 2. verdenskrig. Det er fordi de var så heldige at de ikke ble dratt ordentlig inn i den. Industrien er blitt solgt til USA, som har kjørt den på ræva. Mannen i innvandrerbutikkens feil? Apropos innvandrerbutikken, jeg griner over denne skandinaviske kebaben som ikke smaker på langt nær så godt som originalen. Enhver som jevnlig spiser kebab, og sier at innvandring kan holde seg langt unna Norge, har skutt seg selv i foten og burde pleie den i stedet :) Han drar frem Danmark. Vel, jeg får si det sånn at Danmark burde kanskje gå litt i seg selv, og se at det neppe blir bedre med rastistiske holdninger blant høyreekstreme dansker. Hvilket nordisk land har pop-kultur inspirert endel av asiatere og afrinkanskere? Svenskene. Og jøss og jul, det er rått spør du meg :thumb Han skriver at hundre tusen svensker med skills drar fra landet. Her i Norge er det vanskelig for en innvandrer å få seg ordentlig jobb, selv om han eller hun har utdannelse fra Norge. De drar til for eksempel England. Inder'n i klassen min, som scorer høyst på prøver i norrønt, nynorsk og norske dialekter, må enten begynne i farens byggefirma eller dra til England og skille der. For å si det på en hard og brutal måte, det er slik man mister innvandrere med skills og sitter igjen med dritten :D Men ja, de siste minuttene av videoen, dersom galskapen er gjort av muslimer, er sterke. Jeg har tro på at når vi ser slike videoer, skriker vi ikke ut at ytringsfriheten må stå sterkest, muslimene er noen kjøtthuer og send pakket hjem. Jeg har tro på at vi må se på hva Sverige har gjort feil i sin innvandringspolitikk. Har de sluppet inn for mange, steng portene. Men da si at det er for å prøve å unngå det som har skjedd i Sverige, det liker vi ikke. Ikke dra en Siv Jensen, og si at nordiske land blir snik-islamisert. Jeg tror det isåfall er en mer naturlig gang, enn at et par genier trekker i tråder for å islamisere oss. Har kanskje ikke Sverige lykkes nok i sin integrering? Hvordan kan vi i Norge gjøre det bedre? Kan vi som nordmenn åpne for at en kar som har hatt det tøft tidligere, som har bodd rundt Alnabru og kun hatt innvandrervenner fordi de norske gutta ikke ville menge seg med dem, skal få bo steder det nesten bare er etnisk norske, og gå på en skole hvor det er fem innvandrere på et trinn? La oss si det slik, karen som ikke stolte på nordmenn for fem øre for to år siden, sitter nå på bakerste rad og gamer CS med resten. Det å bli integrert krever selvsagt like mye av den som kommer til landet, som de som bor i landet. Se på oss, familien har hatt chillested på Kypros i 20 år, og ingen av oss kan et ord gresk. Flaut? Jupp.. Begge parter må ta et tak, de må ha baller til det, men det er en win-win for alle. Vi må slutte å se på dem som noen idioter. Det krever at enkelte ekstreme innvandrere roer seg ned noen hakk. De må slutte å se på oss som noen idioter (man kan da for faen mene at selv om man har fått asyl eller arbeid i et land, er befolkning en gjeng duster hvis de faktisk oppfører seg sånn). Det krever at enkelte ekstreme nordmenn roer seg ned noen hakk. Dagens eksistensielle spørsmål: Hvem kom først, høna eller egget? Sikkert er det nok at i de landene som har probemer med innvandrerne sine, må de nok ta litt skyld i det selv og. Det kan sikkert virke slik, men jeg sitter ikke på solsiden og tror alle kan holde hverandre i hendene dagen lang. Det er dritt, men som jeg sier, dritten kommer fra begge sider. Det er den rene og skjære idioti av land med mye innvandring å dysse ned at man har et problem med innvandrerne, dersom det er så. Vi nordmenn KAN ikke særbehandle innvandrere. Men vi bør respektere enkelte ting. Javel, Muhammed-tegningene slo ikke an, og vi fikk se en mengde sinte muslimer rundt om i verden. Så kan man spørre seg, hvorfor ble mange av Muhammed-tegningen trykket opp (og opp igjen når ting gikk galt)? Trykket enkelte dem for å provosere? Det er isåfall like forkastlig, og like skammelig fra vår side. Det er ikke noe poeng i å vise skyggesiden av samfunnet heller. Vi kan ikke tro at vi kan melke kua uten å av og til få en god mengde sur melk. Men da må vi jo heller bake en kake med den enn å kaste den fra oss? Som vanlig, slik føler iallfall jeg det, er de som roper høyest i videoer på nettet ekstreme, enten den ene eller andre veien. Vi får alltid høre om hvor dritt den andre siden er, og det er sjelden noen balanse i systemet. Kan vi ikke se hvor ting må skjerpes, og hvor ting har lykkes? Ja, jeg (og sikkert noen andre) skvetter jo litt når jeg ser en sinna utlending. En ting vet jeg sikkert, Siv Jensen gjør ikke meg, eller nasjonen for den saks skyld, noen tjeneste ved å sette fremmedfrykten i oss. Eirik, som hadde bestemt seg for å slutte å snakke politikk på Bilforumet :D Endret Februar 26, 2009 av eiriksmil Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 tenkt på at gjengen der ikke bruker noen form for prevansjon?så 5 barn vil det vel poppe ut i ganske så mange år til... Mens Ola og Kari nordmann får to barn, som igjen får et og to barn. Muslimer føder mange mange flere barn enn nordmenn. Det ville ikke forundret meg om de i snitt føder dobbelt så mange barn i Oslo, av det etniske nordmenn gjør. Alle disse fertilitets-statistikkene fra SSB er så unøyaktige som de kan få blitt. Det er bare feil/villedende informasjon i dem, derfor må disse bli sett vekk fra. Jeg tror jeg vil gå for FRP. Alt som har med sosialisme, og AP å gjøre er det ikke snakk om å stemme på. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Beveger du deg aldri ut fra gutterommet ditt? Vet du ikke hvordan det er i den virkelige verden?Men i år skal FRP få min stemme. Noen MÅ ta tak i dette før det er for sent. Håkon, jeg hadde ikke tenkt til å overta tråden komplett her, men jeg føler at du ikke er den eneste som må svare her. Jeg ser hva som skjer i den virkelige verden, og det er skremmende. Du har helt rett i hintet om at det er de som ser minst dritt som antageligvis er mest for innvandring. Du har også helt rett i at noe må gjøres. Spørsmålet er hvordan vi skal gjøre det. Vi risikerer jo bare å gjøre vondt verre. Nederland og Danmark, høyreekstreme politikere, misfornøyde muslimer. Det er jo ikke så enkelt som dette, men det er jo interessante fenomener, vil du ikke si det? Selvsagt, disse høyreekstreme har nok kommet til makta fordi folk er lei innvandringsproblemer. Men har det hjulpet? Forresten veldig interessert i å se statistikk på dette. Du har nok sett mye rart blant innvandrere som vil ha bil. Det er jo ikke så rart, de drar jo med seg bøttevis av (u)kultur. Spørsmålet er hvordan de skal legge av seg denne ukulturen, hvilken tone skal man ta ovenfor dem? Angående det med kirker i Pakistan, er 'vi' kristne som fyller opp samme mengde prosentandel av innbyggere som muslimene gjør i Norge? Eller er det nordmenn? Det er jo tross alt flere enn pakistanere som er muslimer i Norge. Jødene har synagoger. Er det noe bedre? Den eldste har visst stått her siden 1892, så det blir vel ikke det samme sjokket for deg og meg som når muslimene får en moské. Håkon, jeg er ingen blåøyd, naiv dust, og det håper jeg du vet.. Men jeg tror enkelte metoder for å hanskes med problemene er mindre suksess enn andre, for å si det på den måten. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Håkon, jeg er ingen blåøyd, naiv dust, og det håper jeg du vet.. Eirik da lærte jeg noe i dag også:) forresten jeg er også en blåøyd, naiv dust på heltid, det trives jeg veldig godt med:) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Ingenting å skamme seg over, da er du alltid på solsiden iallfall :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg