Gå til innhold

Siv Jensens "snik islamisering"

Ranger emnet


texas_ranger

Anbefalte innlegg

Alle disse fertilitets-statistikkene fra SSB er så unøyaktige som de kan få blitt. Det er bare feil/villedende informasjon i dem, derfor må disse bli sett vekk fra.

 

Hva i all verden gjør at du kan hevde det? SSB er politisk uavhengige, de driver med nøytrale tall basert på nøytralt innhentet informasjon. Hva vet du om metodene til SSB? Statistikkene er ikke unøyaktige, de er akkurat så nøyaktige som du ønsker. Hvis du bare bruker de groveste oversiktene, er de ikke spesielt presise. Men bruk 10 min på de litt mer detaljerte statistikkene, og du oppdager nok ett og annet.

 

Villedende og feil info? Hevder du at SSB bruker løgn eller ikke-eksisterende data i beregningene? Er du klar over hvilken enorm konspirasjon det ville måtte bety?

 

Hvis du faktisk hadde lest noen av statistikkene eller oppgavene/artiklene knyttet til disse, vil du se at du har helt rett i dine antagelser om at enkelte innvandrergrupper får mange flere barn enn andre.

 

Poenget mitt er at SSB sin aller viktigste oppgave er å samle data til statistikk, ikke støtte meninger eller politiske retninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingenting å skamme seg over, da er du alltid på solsiden iallfall :)

 

 

Eirik

 

"rister på hodet"

 

Jeg tror jeg vet litt mer om hvordan det virkelige liv er siden jeg er 20 år eldre enn deg og må klare meg selv.

 

Vi får se da vet du, om vi velger å følge ditt synspunkt.

Du sjekker jo ikke noe av det jeg sier, at Paris nå er 50 prosent muslimer? Og det har skjedd på svært få år, fikk ikke med deg bråket som var i Frankrike i fjor?

 

HVORFOR skal vi gi de som kommer til Norge slike rettigheter som de krever? Om du kommer hit så må de vel for faen greie å tilpasse seg VÅRT levesett.

 

Ikke kreve at vi skal tilpasse oss dems? Det er jo ingen andre land hvor disse muslimene kommer fra som ville tilbydd oss det samme som vi gjør? Eller har du noen eksempler der også?

 

http://www.youtube.com/watch?v=SvfG3ZLd46M&feature=PlayList&p=002B42A5BFF0289D&playnext=1&index=32

 

Nå fant jeg ikke noe om programmet "Velferdsnorge" på youtube, men for de som har sett den episoden av Dokument 2 så viser det jo litt av det jeg prøver å si her.

 

Er helt greit at folk kommer hit til Norge, helst de som virkelig trenger hjelp. Men det er jo ikke tilfellet? Det er jo som regel de med mest resursser som kommer hit?

 

Vet ikke helt jeg, du som bor på Oslo Vest. Kanskje du burde ha leid deg en hybel på feks Holmlia så kanskje du hadde endret litt syn på ting og tang.

 

:thumb

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er muslimene som eier SSB må du skjønne. Slik kan de holde på med snikislamiseringen sin i fred og ro.

 

 

Eirik

 

Det den gemene hob ikke vet, er at SSB er forkortelse for Sjal- og Shariabyrået. Ikke si det til noen.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se da vet du, om vi velger å følge ditt synspunkt.

Du sjekker jo ikke noe av det jeg sier, at Paris nå er 50 prosent muslimer? Og det har skjedd på svært få år, fikk ikke med deg bråket som var i Frankrike i fjor?

 

HVORFOR skal vi gi de som kommer til Norge slike rettigheter som de krever? Om du kommer hit så må de vel for faen greie å tilpasse seg VÅRT levesett.

 

Ikke kreve at vi skal tilpasse oss dems? Det er jo ingen andre land hvor disse muslimene kommer fra som ville tilbydd oss det samme som vi gjør? Eller har du noen eksempler der også?

 

http://www.youtube.com/watch?v=SvfG3ZLd46M&feature=PlayList&p=002B42A5BFF0289D&playnext=1&index=32

 

Nå fant jeg ikke noe om programmet "Velferdsnorge" på youtube, men for de som har sett den episoden av Dokument 2 så viser det jo litt av det jeg prøver å si her.

 

Er helt greit at folk kommer hit til Norge, helst de som virkelig trenger hjelp. Men det er jo ikke tilfellet? Det er jo som regel de med mest resursser som kommer hit?

 

Vet ikke helt jeg, du som bor på Oslo Vest. Kanskje du burde ha leid deg en hybel på feks Holmlia så kanskje du hadde endret litt syn på ting og tang.

 

:thumb

 

Jeg vet ikke helt hvor du har 50% muslimer fra, med mindre det ligger en åpenbar ironi bak sitatet jeg ikke ser.. Jeg fant litt fakta. I '99 var like under 20% av Paris' befolkning innvandere. Da var også nesten 30% av innvandrerne fra et annet EU-land. Du mener at det på ti år har økt med 30% innvandring, og at muslimene er den store majoritet av innvandrere?

 

Jeg husker opptøyene ja.. Som du ser her og her er det kanskje litt for enkelt å si at bråket skyldes at Paris har en andel på "50% muslimer"? Ja, det er nok en av de absolutte hovedårsaker.

 

Snyltere har jeg ingenting til overs for, uansett religion eller hudfarge. Folk med livserfaring er ikke unntatt å ta feil. Min gamle farfar syns nok bilene dine er helt på trynet. Han har nemlig livserfaring han skjønner du, og derfor er alt annet enn originalbiler (ikke originalrestaurerte) i strøken stand tåpelig. Godt argument, ikke sant?

 

Mange land med mye innvandring har problemer med den.. Men den er kommet for å bli, vi kan ikke sende alle tilbake. Ja, vi kan stenge portene, men må vi provosere hver eneste innvandrer i hvert jævla utsagn? Føler det en slags heksejakt på gang, og ja, det er skremmende.

 

Ja, kanskje jeg burde leie meg en hybel på Holmlia. Kanskje jeg lever i en boble her hvor innvandring er nærmest ukjent (selv om jeg har gått 10 år på skole på 'vestkantens østkant)? Kanskje jeg får et annerledes syn på innvandrere generelt. Er forresten en muslim fra et afrikansk land noe verre enn en kristen eller ikke-troende fra same landet? Jeg vil nok fortsatt si at problemene må løses, men jeg er ikke sikker på at jeg da heller tror på å nekte dem ALT er noen god løsning.

 

Siden du trekker inn et annet land, la meg trekke inn Kypros. Eksemplet har ingenting å gjøre med denne saken, utover hvordan man skal løse et problem. Dagens konflikt har pågått siden 1974, og det har vært mer eller mindre helt låst. Først for en fem år siden kunne gresk- og tyrkisk-kyprioter dra over på hverandres side. Kyprioter blir forbanna på alle de tyrkiske flaggene som henger på nordsiden, men de kan iallfall nå VITE hva som er på andre siden, ikke synse eller tro.. Og bare det er en jævla stor fordel spør du meg.

 

La meg stille alle tvilerne et spørsmål.. Tror virkelig ingen av dere at hvis vi bygger broer, kommer vi lengre, enn hvis vi har en statsminister som gjør folk redde (og til grader forbanna på) for muslimer, et økende antall mennesker med en annen religion enn oss.

 

Håkon, bare lurer på en ting. Du har sikkert møtt nok innvandrere som skal prute (igjen, har dette noe med islam å gjøre tro, eller kulturen i deres land?) ned biler til halvparte av prisen.. Skjeller du dem ut, eller hender det at du av og til sier at det ikke er slik man gjør det i Norge? Det er nemlig en del av kulturen, for eksempel i midt-Østen, og kan man vente seg at de skal sosialisere og integrere seg i Norge hvis man ikke engang gidder å bruke tid på å forklare dem at det ikke er slik vi gjør det i Norge?

 

 

Eirik

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hvor du har 50% muslimer fra, med mindre det ligger en åpenbar ironi bak sitatet jeg ikke ser.. Jeg fant litt fakta. I '99 var like under 20% av Paris' befolkning innvandere. Da var også nesten 30% av innvandrerne fra et annet EU-land. Du mener at det på ti år har økt med 30% innvandring, og at muslimene er den store majoritet av innvandrere?

 

Jeg husker opptøyene ja.. Som du ser her og her er det kanskje litt for enkelt å si at bråket skyldes at Paris har en andel på "50% muslimer"? Ja, det er nok en av de absolutte hovedårsaker.

 

Snyltere har jeg ingenting til overs for, uansett religion eller hudfarge. Folk med livserfaring er ikke unntatt å ta feil. Min gamle farfar syns nok bilene dine er helt på trynet. Han har nemlig livserfaring han skjønner du, og derfor er alt annet enn originalbiler (ikke originalrestaurerte) i strøken stand tåpelig. Godt argument, ikke sant?

 

Mange land med mye innvandring har problemer med den.. Men den er kommet for å bli, vi kan ikke sende alle tilbake. Ja, vi kan stenge portene, men må vi provosere hver eneste innvandrer i hvert jævla utsagn? Føler det en slags heksejakt på gang, og ja, det er skremmende.

 

Ja, kanskje jeg burde leie meg en hybel på Holmlia. Kanskje jeg lever i en boble her hvor innvandring er nærmest ukjent (selv om jeg har gått 10 år på skole på 'vestkantens østkant)? Kanskje jeg får et annerledes syn på innvandrere generelt. Er forresten en muslim fra et afrikansk land noe verre enn en kristen eller ikke-troende fra same landet? Jeg vil nok fortsatt si at problemene må løses, men jeg er ikke sikker på at jeg da heller tror på å nekte dem ALT er noen god løsning.

 

Siden du trekker inn et annet land, la meg trekke inn Kypros. Eksemplet har ingenting å gjøre med denne saken, utover hvordan man skal løse et problem. Dagens konflikt har pågått siden 1974, og det har vært mer eller mindre helt låst. Først for en fem år siden kunne gresk- og tyrkisk-kyprioter dra over på hverandres side. Kyprioter blir forbanna på alle de tyrkiske flaggene som henger på nordsiden, men de kan iallfall nå VITE hva som er på andre siden, ikke synse eller tro.. Og bare det er en jævla stor fordel spør du meg.

 

La meg stille alle tvilerne et spørsmål.. Tror virkelig ingen av dere at hvis vi bygger broer, kommer vi lengre, enn hvis vi har en statsminister som gjør folk redde (og til grader forbanna på) for muslimer, et økende antall mennesker med en annen religion enn oss.

 

 

Eirik

 

Halleluja, dette kommer fra en 18 års gammel gutt som knapt nok har vært nedenfor Holmenkollåsen...

 

Mener du helt seriøst at vi skal bygge broer for at vi skal tilpasse oss deres skikker og religion?

 

Om jeg er kristen eller kommer fra sameland spiller vel ingen rolle? Hva faen er det for et svar? Mener du at siden jeg kommer nordfra så skal jeg holde kjeft?

 

Vel, jeg krever iallefall ikke at Politiet skal gå med sameluer, at reinan skal ha beiteplass i slottsparken eller at alle må lære seg å joike?

 

Kanskje burde Kongen gå i samedrakt på 17ende mai, husk at samene er urbefolkning og var her før søringa som dæ?

 

Se for et oppstyr det ble for noen tegninger? Eller hvem var majoriteten av folk som drev hærverk under demostrasjonene mot Israel i Oslo sentrum?

 

Jeg synes også at det Israel gjorde var feil, men man går vel ikke til angrep på norske bygninger, politi og folk som støttet Israel for det? Faen har Norge gjort galt da?

 

Nå synes jeg du burde gå å legge deg før du i morgen tar en titt i avisen for å se om det er noen ledige hybler på Holmlia. Det hadde du hatt godt av slik at du hadde ramlet ned på denne planeten du også.

 

Og hvorfor drar du mine biler inn i dette? Det jar jo ingenting å gjøre med alder? Det er jo en smakssak?

 

Jeg har da nok av eldre folk som kommer bort til meg for å titte nærmere på mine biler, og som synes de er fine? Det er vel kanskje ikke så vanlig for deg, men hver gang jeg lufter en av bila mine så får jeg positive tilbakemeldinger på de. Det KAN jo hende at din farfar var en mann med veldig egne meninger?

 

Og da kan man jo si at eplet ikke faller så veldig langt fra stammen?

 

Du har lest deg opp til mye siden du sitter på nettet hele døgnet, jeg har ikke tid til sånt siden jeg må sørge for meg selv.

 

Du kan gjerne fortsett å argumentere med meg, men jeg har en tendens til sjelden å gi meg så det er bare å kjøra på.

Endret av Polardego
Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkon, bare lurer på en ting. Du har sikkert møtt nok innvandrere som skal prute (igjen, har dette noe med islam å gjøre tro, eller kulturen i deres land?) ned biler til halvparte av prisen.. Skjeller du dem ut, eller hender det at du av og til sier at det ikke er slik man gjør det i Norge? Det er nemlig en del av kulturen, for eksempel i midt-Østen, og kan man vente seg at de skal sosialisere og integrere seg i Norge hvis man ikke engang gidder å bruke tid på å forklare dem at det ikke er slik vi gjør det i Norge?

 

Det har alt med det å gjøre, det handler om respekt for hverandre. Om jeg skriver i en annonse, DETTE ER FERDIG PRUTET, ELLER SISTE PRIS så skal du FORBANNE deg på at det kommer en av våre nye landsmenn og byr halvparten av det som den er priset til.

 

Hva er det, jo det er mangel på RESPEKT og de ser ned på oss nordmenn som dumme. Og ja, de får så hatten passer og vel så det.

 

Er jo ikke så rart med all "brobygginga" som har foregått.

 

Har en veldig enkel policy på dette nå, om jeg hører et snev av gebrokkenhet på telefonen så er bilen solgt, jeg gidder ikke å kaste bort tiden på dem.

 

Andre eksempler er jo at hvis jeg går ned på pris eller aksepterer et bud på en bil så skal du forbanne deg på at de finner noe å prute på, selv om jeg sier at kommer dere for å prute så drar jeg.

 

Du har jo forsovit ikke peiling på hva du prater om her i det hele tatt, så vidt meg bekjent så har du ikke solgt en eneste bil mens jeg har solgt over 1000?

 

Men det er ikke bil vi diskuterer, er det vel?

Endret av Polardego
Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten digresjon med dette med pruting ved kjøp/salg av biler, men jeg husker da en kamerat av meg skulle kjøpe en E36 i Oslo i fjor sommer. Jeg og kameraten kjørte fra Halden inn til Oslo, og på BI på vei inn plukket vi opp en gammel kamerat, en pakistaner som skulle hjelpe til med kjøpet.

 

Ikke overraskende nok var også selgeren av denne bilen, tja, la oss si, en av våre nye landsmenn. Da prisen (selv om den stod ferdig anslått i salgsannonsen) skulle diskuteres, stod de faen meg i nesten en tre kvarter og prutet og diskuterte prisen. Heldigvis var pakistaneren på vår side hakket flinkere til dette, og etter å ha overhørt så mange prute -og salgstriks at jeg kunne skrevet en hel bok om det, ble de til slutt enige, tretten tusen kroner. Da vi kjørte hjem hadde kameraten min en ny bil samt en god del tusenlapper til overs i lommene sine.:D

 

Litt annerledes enn å kjøpe bil av en nordmann, for å si det slik.

 

Men - selvfølgelig var ikke bilen verdt et kvekk mer, ettersom feil på feil etter hvert dukket opp på den, ingen av dem opplyst i annonsen. Godt var det at prisen ble prutet ned med litt hjelp.

Endret av Yelsent

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvandreres holdninger til oss etnisk norske er igrunn interessant. Jeg har gjennom både jobb og fritid hatt med mange ulike innvandrergrupper å gjøre.

 

I Oslo er det et problem at folk med minoritetsbakgrunn blir en stor subkultur, det er mange som har én ting til felles: De ser på etniske nordmenn som "fremmede". Det typiske er at dette er ungdommer, de kommer i hovedsak fra muslimske land i Afrika og Midt-Østen/Asia.

 

Et typisk tema her er "ære", et totalt misforstått begrep. Mange av disse ungdommene sier at etniske nordmenn ikke har "ære", de står ikke for det de tror på. Dette er ofte basert på at hvite nordmenn ikke vil slåss for alt, de er "mykere", og vil heller inngå kompromisser. Og se på samfunnet vårt; det er vel slik de fleste av oss ønsker det skal være?

 

Jeg tror at spesielt i Oslo er det ganske mange som ser på nordmenn som enkle å utnytte (tenk på velferdsstaten, NAV og reglene vi har for å beskytte alle og enhver). Vi blir kanskje "dumme" i deres øyne. Dette tror jeg til sjuende og sist straffer seg for innvandrerne.

 

Min erfaring er at det er himmelvid forskjell på en førstegenerasjons-innvandrer fra Somalia og det tidligere Jugoslavia. Jeg mener jeg har full rett til å mene det, og at det ikke er rasistisk. Jeg har ikke fordommer, men jeg har rett til å trekke slutninger (dømme)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gjerne fortsett å argumentere med meg, men jeg har en tendens til sjelden å gi meg så det er bare å kjøra på.

 

Ja, jeg tror på det. Men det er åpenbart at meningen med diskusjoner for deg er å vinne dem hands down, og ikke ta til seg noe..

 

Før jeg gidder å engang tenke på å svare deg på noe mer.. Finn en kilde som sier det er 50% muslimer i Paris.

 

Om jeg er kristen eller kommer fra sameland spiller vel ingen rolle? Hva faen er det for et svar? Mener du at siden jeg kommer nordfra så skal jeg holde kjeft?

 

Det skulle forresten stå samme..

 

Det er forresten imponerende at Siv Jensen har fått fokus vekk fra hvor dårlig det går med privatisering i økonomiske krisetider, til fremmedfrykt og innvandrere. FrP har spesielle evner når det gjelder å vite hvordan stemningen blant folk er, og når de skal si ting. Når det var høye bensinpriser, ja, da kaster vi oss på bølgen. Når det kommer et ønske om hijab i politiet, vri det til å gjelde snikislamisering.

 

Bare sånn til opplysning liksom.. Det er flere grunner til at Siv Jensen trekker frem dette nå enn at hun syns det har blitt for mange innvandrere..

 

Og forresten, apropos Holmlia & co: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/article2950072.ece

 

Og her bagatelliserer Per-Willy politiske områder FrP har mislykkes TOTALT på.

 

Hvis Høyre går bort fra å danne regjering med FrP, tror jeg faktisk skal stemme på dem.. Høyre-politikerne tør å si det de mener om dagen :)

 

 

Eirik

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff å uff så enig jeg er med polardego som er med i real life! takker og bukker!

 

og nok engang...jeg mener det er landsforæderi og legge til rette for noe som vil bryte oss ned over tid! håper sosialistene ilandet får svi først ihvertfall!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Det er forresten imponerende at Siv Jensen har fått fokus vekk fra hvor dårlig det går med privatisering i økonomiske krisetider, til fremmedfrykt og innvandrere. FrP har spesielle evner når det gjelder å vite hvordan stemningen blant folk er, og når de skal si ting. Når det var høye bensinpriser, ja, da kaster vi oss på bølgen. Når det kommer et ønske om hijab i politiet, vri det til å gjelde snikislamisering.

 

Bare sånn til opplysning liksom.. Det er flere grunner til at Siv Jensen trekker frem dette nå enn at hun syns det har blitt for mange innvandrere..

 

Og forresten, apropos Holmlia & co: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/article2950072.ece

 

Og her bagatelliserer Per-Willy politiske områder FrP har mislykkes TOTALT på.

 

Hvis Høyre går bort fra å danne regjering med FrP, tror jeg faktisk skal stemme på dem.. Høyre-politikerne tør å si det de mener om dagen :)

 

 

Eirik

Kanskje Frp er i mot høye bensinpriser? Kan det være så enkelt? Kanskje det er liten vits i å mase om at bensinprisen må ned nå da den faktisk er 4-5 kr lavere pr liter?

 

Og Frp har hele veien vært en motstander av "ukontrollert" innvandring, MEN DET VAR IKKE DE SOM STARTET DEBATTEN OM HIJAB..

Men det var nå engang slik at det var nå debatten kom opp etter et særdeles dårlig arbeid av Justisdepartementet. Ikke engang du var deltager i denne debatten for to år siden..........

 

Kanskje det er så enkelt at de er opptatt av de samme sakene som resten av samfunnet?

 

De har faktisk akkurat samme rett til å uttale seg om sitt syn på alle aktuelle saker som både Høyre, Venstre og DEG

 

Når du blir voksen lærer du deg at ting kan sees på flere måter, og at selv om noen er uenig med o`store du, så kan deres mening være like berettiget

 

Har jo forsåvidt sett det i andre tråder også ,bla "Stance" tråden at alle som ikke er enig med deg egentlig ikke har noe i debatten å gjøre, rett og slett fordi ditt syn er lov..

 

Ven til du får hår på ba... så kan vi diskutere.

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har rett til sin mening. Det hender jeg reagerer på hvordan folk presenterer dem.

Du er forresten invitert på kaffe, kaker og balleinspeksjon :thumb

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår