Gå til innhold

Siv Jensens "snik islamisering"

Ranger emnet


texas_ranger

Anbefalte innlegg

Eirik er vanskelig bare for å være vanskelig.

Jeg har aldri brydd meg om det, og hvorfor skal alle andre det?

Folk er så lett å tirre opp.

Jeg diskuterer ikke med vanskelige folk. Man kommer ingen vei med dem. Har ingenting med min viten, eller argumentene mine å gjøre. Har med å gjøre at uansett hva du kommer med, så kommer du ingen vei med slike folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva i all verden gjør at du kan hevde det? SSB er politisk uavhengige, de driver med nøytrale tall basert på nøytralt innhentet informasjon. Hva vet du om metodene til SSB? Statistikkene er ikke unøyaktige, de er akkurat så nøyaktige som du ønsker. Hvis du bare bruker de groveste oversiktene, er de ikke spesielt presise. Men bruk 10 min på de litt mer detaljerte statistikkene, og du oppdager nok ett og annet.

 

Villedende og feil info? Hevder du at SSB bruker løgn eller ikke-eksisterende data i beregningene? Er du klar over hvilken enorm konspirasjon det ville måtte bety?

 

Hvis du faktisk hadde lest noen av statistikkene eller oppgavene/artiklene knyttet til disse, vil du se at du har helt rett i dine antagelser om at enkelte innvandrergrupper får mange flere barn enn andre.

 

Poenget mitt er at SSB sin aller viktigste oppgave er å samle data til statistikk, ikke støtte meninger eller politiske retninger.

Tenker i forhold til dette med etniske nordmenn/innvandere/norske statsborgere. Såvidt jeg vet er det ingen statistikk på dette. Det jeg mener er at man tar alle med i samme statistikk, og dette kan bli meget feilvisende. Til og med veldig mange i pressen fikk jo ikke dette med seg.

 

Fertilitets-statistikk for etniske nordmenn, og norske statsborgere er to forskjellige ting.

 

Mulig jeg var litt utydelig/uttrykte meg på en litt dum måte, men det er dette jeg ville frem til. :)

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker i forhold til dette med etniske nordmenn/innvandere/norske statsborgere. Såvidt jeg vet er det ingen statistikk på dette. Det jeg mener er at man tar alle med i samme statistikk, og dette kan bli meget feilvisende. Til og med veldig mange i pressen fikk jo ikke dette med seg.

 

Fertilitets-statistikk for etniske nordmenn, og norske statsborgere er to forskjellige ting.

 

Mulig jeg var litt utydelig/uttrykte meg på en litt dum måte, men det er dette jeg ville frem til. :)

 

Hadde du sjekket ut SSB sine artikler om innvandring og fertilitet før du hadde kommet med antakelsen din, hadde du sett at dette har blitt undersøkt flere ganger, så du tar nok feil.

 

Hva norske journalister ikke får med seg, er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia SIW! Er ikke rasist bare rasebevist.

 

Som da betyr rasist.... ;) Er nasjonalist så det synger etter selv... Vår nasjon er bedre enn den de vil ha! Gir meg en god fan i hvilken farge folk er, kan like godt være syregrønne for min del, så lenge de ikke prøver å konvertere dette landet til et værre styresett enn det vi har!

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som da betyr rasist.... ;) Er nasjonalist så det synger etter selv... Vår nasjon er bedre enn den de vil ha! Gir meg en god fan i hvilken farge folk er, kan like godt være syregrønne for min del, så lenge de ikke prøver å konvertere dette landet til et værre styresett enn det vi har!

 

hahahhahahhaha.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg hva Siv Jensen snakker om! Jeg har faktisk opplevd snikislamisering i dag. Fikk føle det på kroppen jeg!

 

Her sitter jeg og jobber, rolig på pulten min. Så kommer det en kollega av meg, som er muslim og hopper opp bak meg å skremmer vettet av meg!

 

Er dette denne snikislamiseringen hun snakker om? Han er jo muslim, og gudene skal vite at han kom snikende!

 

På tide å få en slutt på dette altså. Jeg vil sitte og jobbe i fred uten og bli offer for snikende muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg hva Siv Jensen snakker om! Jeg har faktisk opplevd snikislamisering i dag. Fikk føle det på kroppen jeg!

 

Her sitter jeg og jobber, rolig på pulten min. Så kommer det en kollega av meg, som er muslim og hopper opp bak meg å skremmer vettet av meg!

 

Er dette denne snikislamiseringen hun snakker om? Han er jo muslim, og gudene skal vite at han kom snikende!

 

På tide å få en slutt på dette altså. Jeg vil sitte og jobbe i fred uten og bli offer for snikende muslimer.

 

det var jo ikke morsomt engang...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette her da?!:S vanskelig å si at dette er normalt i andre religioner:

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=537422

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimer/islamister/innvandere forandrer ikke dette landet, eller styresettet?

 

Dette er undergangen for det etniske norske folk, og vår levemåte. Kristin Halvorsen og resten av sosialistene er virvelløst dyr, som er svak for alt og alle. Send inn halve midtøsten, og Afrika, og la dem bo her på vår regning. I tilegg er det helt greit at de juler opp og voldtar norske jenter, og tar pengene fra dem. De har tross alt hatt en tøff barndom, og da er de unnskyldt. Send ut alle kriminelle innvandere, og disse som ikke kan forholde seg til norske levemåter. Det er på tide at vi nordmenn viser hvor skapet skal stå, fordi Kristen Halvorsen og disse andre idiotene vet tydeligvis ikke hvor det skal stå.

 

Dette er Norge, og vårt land. Skal man flytte inn her får man bare akseptere at man ikke er hjemme, og da får man te seg derretter. Det er som jeg tidligere sa som når man er i nød, og får bo hos kammeraten sin. Man eier ikke huset, selv om man får lov til å bo der! ;)

 

Sier ikke vi nordmenn er helt uskyldige, eller at alle innvandere er noen rævhål. Men dette stemmer til en viss grad, og det vet alle.

 

Og denne Mehbooettellerannet er sikkert en kjernekar, og har riktige holdninger. Men han er på jordet, er som om han bor i sin egen lille verden sammen med Allah, og enhjørningene. Han bør lære seg norsk, og ta seg en tur ut i samfunnet. Folk tolker alt dette med koranen og sharia ulikt, og derfor er det ikke slik i praksis at alle følger norske regler. Og mange driter også i dette. For eksempel er Hijab ikke påbudt å bære etter norske lover. Men hva skjer? Jo, mange fedre slår/mishandler døttrene sine når de ikke bærer den. Vold/missbruk mot andre personer er såvidt jeg vet strengt forbudt.

Endret av _Evje_

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår