Jens Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Originally posted by Qee Vil vel nesten påstå at det er de beste som drar av veien oftest?! Haha, det kom fra rette ræv ;) Neida, i noen tilfeller er dette sant, men langt fra alle. Vet om flere som stadig drar i skauen, og de vil jeg absolutt ikke kalle gode/teknisk flinke sjåfører... Og angående RDL er han vel sikkert en hyggelig kar, kjennerhan ikke personlig. Han smiler på bildene, og på hjemmesiden står det "driti ut" - noe som viser at karen har selvironi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Jaja. Shit happens. Kjipt å dra ut. Veit åssen det er, det er noe herk. Men jeg skal ikke mobbe rdl i dette tilfellet. Sikkert en del her inne som veit åssen bilen min blei seendes ut når det slapp for alvor. Noen som veit hvor man kan få tak i en sånn streamer?? :D Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondafan Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 sikker på at jeg så den bilen et eller annet sted mellom lillestrøm og fredrikstad søndag den 21 jeg.. Siter Vil ha S14a X `93 Honda del sol X `86 Passat Combi :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 hehe, uflaks :) menmen, kjenner jeg han rett, ser man vel den bilen sidelengs igjen om en dag eller to Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Dette skriver RDL på be-4-you forumet om denne tråden: RDL: herreguudddddddddddddd forno drittunger.. skulle ønsket jeg kune svare på forumet der ass! dem tror så faen meg at jeg ble lei meg og føler meg driti ut osv?.. jaja.. synd for dem.. dem er jo altvitende såh.. anyaw, jeg kondemnerer væffal ikke bilene mine.. iforhold til 13 stk på forumet som har bæsja onkli godt på leggen og en bl.a med til til ca 300.00kr +.. Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Synes det virker som det er litt tak i RDL jeg. Sjølironi, living litt on the edge og sånn. Thats the spirit:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benzin Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Shitt happends, man må tøye grenser for å finne ut av HVOR grensene går. RDL er jo litt rebell :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super-Ida Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Originally posted by HiiP Hvorfor le av mannen? Før eller siden så blir deg jo ens egen tur til å dra av veien eller.no! så enig så enig bjørnar!!!!! Shit happens.. og det kan skje med HVEM SOM HELST her inne..... syntes RDL er en artig skrue jeg.... Siter aktiv påsitter i lany's a3 1,8T *ler* nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Originally posted by Super-Ida syntes RDL er en artig skrue jeg.... word. det står respekt av hvor mange han har klart å hisse opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Hadde han bare ikke oppført seg som en drittunge på internet. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Syns det er ganske artigt att han klarer og få folk her til og lage en haug med poster pga att han dro i grøfta mens han leker seg. greit att han kan være litt veldigt til stede noen ganger, men ta det for det det er da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solid Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 De fleste her nå har sikkert ikke vært med på rdl epoken, om dere ikke var her når rdl var her, har dere ikke en dritt dere skulle sagt om han. Han er og blir ALT for rappkjefta, og ALT for skrytete og ALT for stor i kjeften, bortsett fra det er han en ganske kul kar, som er flink til litt av hvert og tør en del ting ;) Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Robert setter hvertfall farge på bilmiljøet. Altfor mange feiginger som kun har det i kjeften. Han satser hvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Originally posted by Quiet Hva så om RDL har dratt av veien? Kan skje hvem som helst det... Nei det kan det absolutt ikke. Det kan skje absolutt alle andre - men ikke RDL, han er jo verdensmester'n. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 "snart på taket i skogen" Jeg veit jeg drar av veien og skader meg selv snart. Jeg kaller meg jo ikke verdensmester. Men som tidligere sagt. Humor og selvironi. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg