Gå til innhold

RDL på tur!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Qee

Vil vel nesten påstå at det er de beste som drar av veien oftest?!

Haha, det kom fra rette ræv ;)

Neida, i noen tilfeller er dette sant, men langt fra alle. Vet om flere som stadig drar i skauen, og de vil jeg absolutt ikke kalle gode/teknisk flinke sjåfører...

Og angående RDL er han vel sikkert en hyggelig kar, kjennerhan ikke personlig. Han smiler på bildene, og på hjemmesiden står det "driti ut" - noe som viser at karen har selvironi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaja. Shit happens. Kjipt å dra ut. Veit åssen det er, det er noe herk. Men jeg skal ikke mobbe rdl i dette tilfellet. Sikkert en del her inne som veit åssen bilen min blei seendes ut når det slapp for alvor.

Noen som veit hvor man kan få tak i en sånn streamer?? :D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skriver RDL på be-4-you forumet om denne tråden:

RDL: herreguudddddddddddddd forno drittunger.. skulle ønsket jeg kune svare på forumet der ass!

dem tror så faen meg at jeg ble lei meg og føler meg driti ut osv?..

jaja.. synd for dem..

dem er jo altvitende såh..

anyaw, jeg kondemnerer væffal ikke bilene mine.. iforhold til 13 stk på forumet som har bæsja onkli godt på leggen og en bl.a med til til ca 300.00kr +..

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HiiP

Hvorfor le av mannen? Før eller siden så blir deg jo ens egen tur til å dra av veien eller.no!

så enig så enig bjørnar!!!!! Shit happens.. og det kan skje med HVEM SOM HELST her inne..... syntes RDL er en artig skrue jeg....

aktiv påsitter i lany's a3 1,8T

*ler*

nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste her nå har sikkert ikke vært med på rdl epoken, om dere ikke var her når rdl var her, har dere ikke en dritt dere skulle sagt om han. Han er og blir ALT for rappkjefta, og ALT for skrytete og ALT for stor i kjeften, bortsett fra det er han en ganske kul kar, som er flink til litt av hvert og tør en del ting ;)

- Sierra sedan -92 (rs styling)

x Opel Manta GSi -85

x Sierra sedan -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quiet

Hva så om RDL har dratt av veien? Kan skje hvem som helst det...

Nei det kan det absolutt ikke.

Det kan skje absolutt alle andre - men ikke RDL, han er jo verdensmester'n.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider