Gå til innhold

Street il(legal) i Norge?

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

Har a litt kappkjøring her også, men ikke i ordnede former ulovlig, heller ikke lovlig.

Prøv å kjør litt langs E134 og E18 biringen, med litt pedal så får du a kappkjøringer så det holder.

Hatt litt slikt med sierraen, granadaen, 300TDT`n og 230`n, mye moro, husker en accord nedover hanesbakken i godt og vel 200 blås, en golf2 i 180 mellom ærndal og grimstad, en drøss med bimmere fra kongsberg til oslo, og en del kjøring mellom meg og breisladdmoen.

Husker dog en ZX6R som kjørte forbi 230`n, lurte sikkert litt når jeg dro innpå i svingene, men så kom fua i 180 da, hehe, litt køddent, 2 dekk og ei bunnpanne fattigere.

Spørs om ikke det er du som bor i pingleland Anders.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har a litt kappkjøring her også, men ikke i ordnede former ulovlig, heller ikke lovlig.

Prøv å kjør litt langs E134 og E18 biringen, med litt pedal så får du a kappkjøringer så det holder.

Hatt litt slikt med sierraen, granadaen, 300TDT`n og 230`n, mye moro, husker en accord nedover hanesbakken i godt og vel 200 blås, en golf2 i 180 mellom ærndal og grimstad, en drøss med bimmere fra kongsberg til oslo, og en del kjøring mellom meg og breisladdmoen.

Husker dog en ZX6R som kjørte forbi 230`n, lurte sikkert litt når jeg dro innpå i svingene, men så kom fua i 180 da, hehe, litt køddent, 2 dekk og ei bunnpanne fattigere.

Spørs om ikke det er du som bor i pingleland Anders.

Hehe, nærmaste du kommer svenske tilstander er uten tvil Telemark ja!:) Bare sinnsvake folk hehe.

Men jeg tenker på stemninga mest, hva er mer gromt enn sein kveld, lukta av brent gummi og 1100hk-amerikanere med trekant-kam og ei rak slette?! lite ikkesant?!

skulle fått til noe lignende som var i drammen bare at det er på en kveld? og i litt større format kanskje?!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...
De som har skikkelige biler kan bare drite i i kjøre SL..:iconsm

Da flere av de raskeste bilene kjører like fort i sek på 402 meter som trafikksinkene på 201 meter...:thumb

Derfor er ikke SL noe alternativ...

Bygg for/kjør ET klassen da..

´94 945: B230FT SOLGT

´95 850 : B5252S- SOLGT

´86 240 : B230A- SOLGT

´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen

´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider