Gå til innhold

Hanskerom demontering

Ranger emnet

Christer8583

Anbefalte innlegg

Jeg skal trekke ipod ledningen min inn i hanskerommet for å kunne få på dekselet rundt ac controllene igjen, hvordan får jeg ut hanskerommet uten å risikere å ødelegge noe?

Alle tips verdsettes

86 Ford Orion[X] - 87 Toyota Camry[X] - 88 VW Golf 2[X] - 89 VW Polo[X] - 91 Volvo 240[X] - 94 Renault R19[X] - 95 Opel Tigra[X] - 98 Opel Vectra stv [X]

Kontaktperson for Club-Vaux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare festet med 2 skruer såvidt jeg husker fra da jeg demonterte alt av interiør i min. Åpne hanskerommet og skruene er plassert i toppen, helt i front.

Pluss dekselet under som er festet med et par "skruer" som du bare vrir 90grader. Men litt usikker på om du trenger å ta av dekselet for å få ut hanskerommet.

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli en stund siden jeg knotet med interiøret sist, men kan ikke huske de to skruene helt bak. Mulig den forrige eieren har glemt å skru di inn igjen etter at han har holdt på. Får vel ta en titt på det neste gang jeg skal gjøre noe bak der :p

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du fortelle meg vist du finnet et hull til den ledningen?

jeg har ipoden liggenes bak cd-spilleren, ganske tungvindt når e skal bytte sanger på den:op:

Jeg skal si ifra når jeg får sjekka

86 Ford Orion[X] - 87 Toyota Camry[X] - 88 VW Golf 2[X] - 89 VW Polo[X] - 91 Volvo 240[X] - 94 Renault R19[X] - 95 Opel Tigra[X] - 98 Opel Vectra stv [X]

Kontaktperson for Club-Vaux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...