Gå til innhold

Hvordan er det med lekeskilter?

Ranger emnet

eiriksmil

Anbefalte innlegg

Japseskilt hengende på bil med norske skilter, og de er på.. Dokumentforfalskning eller ikke? Vil vel tro at det er snakk om tolkning og utheving av diverse forskrifter her, men..

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da værra lov.. Jeg hadde et lekeskilt i frontruta (riktignok ikke hengende på bilen, men..) en stund den gang jeg kjørte bil.. Fikk aldri no pes for det..:op:

cellphone_1212996491.jpg

Tror ikke du får pes for det så lenge du har de rette skiltene på plassen sin..

Detta ansees som dokumentforfalskning:op: (Meeen en jææævla grom bil! Audi 80 Avant 2,6E V6 i herlig forkledning;))

DSC093762.jpg

Endret av Villstyring

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke blitt stoppet enda :P Jeg flytta plasseringa på reg skiltet mitt til høyre på fangeren og satt inn VW Golf II der skilta står orginalt. Ble til og med EU-Godkjent med det :) og har blitt stoppa i promille kontroll og politiet sa ingen ting på skiltet mitt :)

low and slow, is how it goes

low and slow, plowing snow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke blitt stoppet enda :P Jeg flytta plasseringa på reg skiltet mitt til høyre på fangeren og satt inn VW Golf II der skilta står orginalt. Ble til og med EU-Godkjent med det :) og har blitt stoppa i promille kontroll og politiet sa ingen ting på skiltet mitt :)

flytta det ja. var ikke det som var temaet her

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider