Gå til innhold

Bytte ut orginal forsterker i 2003 A4 avant

Ranger emnet

wickeddark1

Anbefalte innlegg

Har en A4 avant med "soundsystem"

Ok lyd til å være standardlyd, men vil ha litt renere lyd på høyt volum.

Til å begynne med skal jeg bytte til større sub, og bytte ut den orginale forsterkeren. Høytalere kommer senere.

Det jeg i denne forbindelsen lurer på er om det finnes noen god måte å bruke den multipluggen som er orginalt baki der til å koble til ny forsterker?

Samtidig lurer jeg på om det finnes en forsterker med lite byggemål, men godt med trykk som kan passe inn der den orginale passer inn? Den måler ca 20x30 og er ca 7-8cm tykk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Har en A4 avant med "soundsystem"

Ok lyd til å være standardlyd, men vil ha litt renere lyd på høyt volum.

Til å begynne med skal jeg bytte til større sub, og bytte ut den orginale forsterkeren. Høytalere kommer senere.

Det jeg i denne forbindelsen lurer på er om det finnes noen god måte å bruke den multipluggen som er orginalt baki der til å koble til ny forsterker?

Samtidig lurer jeg på om det finnes en forsterker med lite byggemål, men godt med trykk som kan passe inn der den orginale passer inn? Den måler ca 20x30 og er ca 7-8cm tykk...

kompis av meg har Audi a4 s-line. Faren oppgraderte hele annlegget til Harman Kardon, og oppgraderte forsterkern. Originalspillern er ibruk enda.

Trenger ikke sette i større subb, er vel 8"(?) i A4 originalt, så det er bare å sette i en med litt mer futt i istede for å begynne å modifisere alt sammen.

Desverre er jeg usikker på størrelsen han har på forsterkern, så det kan jeg ikke svare på ..

Audi 100 92' 2,3e

x: Opel omega 93',Audi 100 93' 2,0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

er nok oppgradert alt i den bilen vil jeg tro... tror ikke det er bare å bytte ut forsterkeren nei.. det er orginlale delefiltre i den bilen så vil tro høyttalerne er bytta ut...

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider