Gå til innhold

Ny og stolt BMW eier!

Ranger emnet

tigrrguttn

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Da har jeg endelig fått rotet meg til å bli stolt BMW-eier ^^

BMW har gått veldig mye i familien, og det var vel bare et tidsspørsmål før jeg endelig også fikk gleden :)

Bilen er en 94 modell 318i dvs. E36

Legger også ut noen bilder av den.

Men har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre med den?

Planene foreløbelig er:

-Tåkelys og Angel eyes

-Nye felger og dekk til sommeren

-Liten M-Tech spoiler, muligens hele settet

352988

352989

352990

Bilhistorie:

-1994 BMW 318i

-1995 Citroën Xantia 1.8 16v (solgt)

-1994 Audi 80 2.0 (vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bildr.no/view/352988

http://bildr.no/view/352989

http://bildr.no/view/352990

Edit, funker ikke når jeg gjør det heller...dette var veldig merkelig. Men uten img-kode funker det, men da må man klikke på hver link

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det får gå det der. Nå har folket hvertfall mulighet til å se bilen. :) Takker for hjelp. :D

Men noen som har noen forslag til å gjøre denne bilen mer sporty? Skal helst ikke gjøre så mye med den. Vil beholde den ganske så orginal. Senking, lykter, og felger kommer garantert.

Bilhistorie:

-1994 BMW 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det får gå det der. Nå har folket hvertfall mulighet til å se bilen. :) Takker for hjelp. :D

Men noen som har noen forslag til å gjøre denne bilen mer sporty? Skal helst ikke gjøre så mye med den. Vil beholde den ganske så orginal. Senking, lykter, og felger kommer garantert.

Du kan begynne med senking ja, så felger. Hvite blinklys hele veien og en M3 front så er mye gjort :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan begynne med senking ja, så felger. Hvite blinklys hele veien og en M3 front så er mye gjort :)

Er koed et bra nettsted for å kjøpe deler?

Tenke kanskje mekonomen har etterpåmonteringssett av tåkelykter, men er det orginalt?

Eller har du noen andre steder der du har gode erfaringer fra?

Vet også om schmiedmann og gsbildeler, men de var litt dyre.

Bilhistorie:

-1994 BMW 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KOED.no synes jeg har best pris og best (raske til å svare mail) service. Det jobber to glade gutter der som heter Geir Ove og Fredrik, som også er BMWCCN medlemmer og det er jo flott for oss andre ;) Så de skal ha skryt for jobben de gjør.

Ettermonteringssett finner du jo også hos Biltema, men skal du ha org lykter fra Hella, blir det litt dyrere. Koed og BMW selger dette bl.a.

Schmiedmann og GS har jeg også handlet mye fra, men jeg har etterhvert droppet å handle hos disse da servicen er heller laber og prisene ikke mye å skryte av.

Alle sammen har også rabatter til BMWCCN.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Kutt ut AE da alle for tiden har det. Syns det ser mye bedre ut med originale lykter ;)Men hvite lykter rundt om, senk og M3 front så er du godt i gang!

Gratulerer med "ny" bil :)

Synes du bør ha AE, er ganske stilig. men sant at mange har det.

kosten vel 250,- på biltema

Lyst til å føle deg dum? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider