tigrrguttn Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Tusen takk haug2k :) :thanks Har lagt inn handleliste på koed med: baklykter med hvite blinkers, hvite blinklys på siden og tåkelys etterpåmonteringssett. Er litt skeptisk til å bestille det ennå :lol: Skal inn til oslo i morgen for å sjekke frontlykter hos gsbildeler. Vil gjerne se på lyktene først, siden jeg vet akkurat hvordan jeg vil ha dem, og for å skuffe noen av dere, så blir det angel eyes. Det er noe jeg alltid ville ha, og nå har jeg endelig sjansen :) Siter Bilhistorie: -1994 BMW 318i -1995 Citroën Xantia 1.8 16v (solgt) -1994 Audi 80 2.0 (vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Tusen takk haug2k :) :thanks Har lagt inn handleliste på koed med: baklykter med hvite blinkers, hvite blinklys på siden og tåkelys etterpåmonteringssett. Er litt skeptisk til å bestille det ennå :lol: Skal inn til oslo i morgen for å sjekke frontlykter hos gsbildeler. Vil gjerne se på lyktene først, siden jeg vet akkurat hvordan jeg vil ha dem, og for å skuffe noen av dere, så blir det angel eyes. Det er noe jeg alltid ville ha, og nå har jeg endelig sjansen :) heheh.. du gjør smart i å sjekke rundt om priser osv, kan fort hende man kommer over noe billig ;) meld deg inn i bmwccn også, får rabatter rundtomkring :) skjønner egentlig godt at du vil ha angel eyes, alltid hatt lyst på det selv, men med e30 er det svarte DE som gjelder ;p Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigrrguttn Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 Da var lyktene satt på :D Kjøpte lyktene på gsbildeler i oslo samt blinklys. Da er det bare å vente på grøftelysene :) Problemer med bilde opplastning igjen, så jeg legger ved linken bare :) http://bildr.no/view/366402 Siter Bilhistorie: -1994 BMW 318i -1995 Citroën Xantia 1.8 16v (solgt) -1994 Audi 80 2.0 (vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigrrguttn Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Hei og hå! En liten oppdatering på bilen for de som er interesserte i det :) Tåke lyktene kom i posten i dag, så skal begynne med det så fort jeg får sjansen :D Siter Bilhistorie: -1994 BMW 318i -1995 Citroën Xantia 1.8 16v (solgt) -1994 Audi 80 2.0 (vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg