Gjest Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Fant ikke noe bedre ord i topicen :P Uansett, casen er at jeg har fucka opp spilleren min, en Pioneer P88-RS. Det som har skjedd er at jeg har tydeligvis tatt jordinga på signalutgangene. Jeg har ikke peiling på lodding eller hva som må gjøres for og få det fikset, så derfor lurer jeg på om noen vet om et verksted eller en butikk som har nødvendig kunnskap. Eventuelt om det er noen private i Lillehammer som har peiling og vil tjene noen kroner. Sålenge jeg får bort signalstøyen er jeg overlykkelig. Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Installbay Hamar? Stikk innom Kenneth der ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 (endret) Kanskje det. Må bare finne ut hvor langt det er dit. (Flytta hit for litt under en måned siden, så jeg er ikke kjent for fem øre. Menn takk for tipset :) EDIT: 56 minutter ifølge gulesider. Høres bra ut. Skal ta en telefon dit nå. EDIT2: Snakka med folka nå, og de kunne sende inn spillern til Pioneer. Ble vel en 800 kr i servicegebyr. Også kunne jeg vist få låne en spiller av de i mellomtiden. Og mens jeg er der skal jeg se litt på forsterkere og annet snacks. Meget hyggelig trønder som tok telefonen, og han var meget behjelpelig. :) Endret Februar 24, 2009 av Gjest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 kan ikke komme på noen som driver med sånn her på lillehammer, men sjekk hamar du;) bare 3kvarter unna ;) Edit: torshov har jo pioneer, de kan kanskje få sendt inn spilleren din til noen som kan det, med det koster jo sikkert litt :) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Fant ut at det måtte sendes inn til Pioneer, ref siste edit :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 eventuelt kan jeg kikke på den for deg.. ganske vanlig feil at loddepunktene til kontakten løsner.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 eventuelt kan jeg kikke på den for deg.. ganske vanlig feil at loddepunktene til kontakten løsner.. Viss du har elektronikk bakgrunn (loddet mindre komponenter) og har reservesikringer til utgangen, kan trådstarter vurdere dette. Ellers er det (foreløpigt) bedre å reise til Hamar. På gamle Pioneerspillere var det vanligt at jordingen på signalutgangen vart brent av. (har fikset nokre sånne spillere) No er det vist sikring på utgangen. So den ryker når utgangen får for mykje belastning. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Var det jeg også fikk beskjed om. Det er en sikring der. Den gjør at det skal mindre til før slike ting skjer, men når det først skjer, så sørger den for at ikke resten av spilleren går til helvette også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg