pezman Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Hvilket av rele'ne er kjørelysrelet? Jeg mangler den lista om hva som er hva :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Tror ikke golf 2 har relè for lysene, all strøm går gjennom bryteren. Ettermontering annbefales på det sterkeste! Kraftigere lys og minimal slitasje i bryteren! Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Det kan da ikke stemme. Kjørelyset trekker over 5A. Disse små bryterene kan da umulig takle det. Tror ikke de tåler mer enn 2A. Releet derimot tåler mye mer så derfor bruker vi det som en ekstra bryter og kan ha mye mindre kabler opp til panelet (siden releet skrur av og på ved hjelp av små impulser. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Ikke noe rele til dette, men mange som bygger om for å forlenge levetiden på tenning- og lys-bryter. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Originally posted by Slim! Det kan da ikke stemme. Kjørelyset trekker over 5A. Disse små bryterene kan da umulig takle det. Nettopp derfor de ryker etterhvert sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Så Lurifaks var altså lurere enn meg? Det er jo ganske idiotisk. Klager ikke folk på sånt da? Det blir jo som å selge bukser med dårlige sømmer som løsner etter noen måneder... Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Folk kan jo klage, men jeg tviler på at Volkswagen gidder å ta på seg en jobb med å endre hele det elektriske oppsettet på en bil som ble laget for over 20 år siden... Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 10 år er vel garantitiden på fabrikasjonsfeil i Møllersystemet, men da er det vel også litt opp til hva slags feil det er. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Originally posted by Slim! Så Lurifaks var altså lurere enn meg? Det er jo ganske idiotisk. Klager ikke folk på sånt da? Det blir jo som å selge bukser med dårlige sømmer som løsner etter noen måneder... dette er vel tatt delvis opp før, men du kan jo kanskje tro at det har noe med kostnadene å gjøre. tenk om de skulle kostet på ledninger + 2 eller 1 ekstra rele på hver bil. det blir et par kroner in the long run det, i motsetning til å IKKE gjøre det: og dermed få muligheten til å selge en reparasjonsdel 10-15 år etter til 350 kr.. enhver med litt forretningssans forstår jo hvilket valg man tar da :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg