Gå til innhold

Snart tid for sommer felger!

Ranger emnet

MortenM

Anbefalte innlegg

Skiftet til vinterdekk på privatbilen i går eg.. Hehe..

MEn det er vel mer fordi eg neste ikke bruker den og den har stått stille siden 20november.

Men siden eg nettopp har fått ny firmabil, med helt greie sommerfelger, så gleder eg meg litt til sommersesong ja.

Men februar er litt tidlig vil eg si. Selv om det ikke er snø i bergensområdet akkurat i dag.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er da mine ''sommersko''. Fulgte med bilen, så jeg trodde dem var org. men den gang ei, Dem er vel 205/ettelleranna :p

Ikke dem kuleste akkurat, men dem duger foreløpig ;) Glemte å skrive at disse skal på så fort snøen forsvinner :p

P150109_10.39.JPG

Endret av Driftmaster89

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerdekk? Hehe, her laver det ned hver eneste dag. Jeg er møkk lei av å spa fram bilen hver gang jeg skal kjøre en liten tur.. Kommer ikke inn i garasjen engang, for det ligger 1,5m med snø foran hele garasjen.. Jeg må grave meg tunnel snart bare for å få mekka på bilene som står der inne. Men hva er vitsen, jeg får dem vel ikke ut før til høsten uansett.. :op:

I dag når jeg gikk ut på gårdsplassen ble jeg møtt av 3 elger foran trappa, det virker som det er slitsomt å være skogens konge for tida også..

Hvem har slått av drivhuseffekten? Jeg vil ha den tilbake, nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider