Audi16V Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 :hello:Hei, var igår på EU kontroll. Og fikk der konstatert eksos lekkasje i så å si alle skru koblingene på eksosen. Så lurte jeg bare på er det noe spes man bruker for å tette disse med? Pakninger eller slik? Å forresten er det noen her som vet noen lure tips til å få en bil med effekt anlegg til å gå igjennom Eu kontroll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=82927 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 :hello:Hei, var igår på EU kontroll. Og fikk der konstatert eksos lekkasje i så å si alle skru koblingene på eksosen. Så lurte jeg bare på er det noe spes man bruker for å tette disse med? Pakninger eller slik? Å forresten er det noen her som vet noen lure tips til å få en bil med effekt anlegg til å gå igjennom Eu kontroll? Bare sørge for at alt er tett og som det skal være. Er det for mye støy så finner man buttplugg som kan hjelpe deg. Selv har jeg Supersprint og fikk ikkeno problem gjennom kontrollen. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg