Auda Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 (endret) Brakes Bremser, luftfiltre, Senk(H&R) og powerflex foringer, turbo tilbehør og div. silicon slanger BSbildeler Bilstereo, Bremser, Dump, Eksos, Felgpakker, Luftfiltre, Lykter og Lyspærer, Motorsport, Senk, Silicon slanger, Stabstag Styling Invendig og Utvendig, og masse annet Chipsenteret Chip Capri Zone Tuning Bilstereo, Felger, Luftfiltre, Lykter, Styling invendig og utvendig NorskBildelSenter Chiptuning, Felgpakker, Styling og universale deler, alt av orginale deler til VAG Quality autoimport Angeleyes, Bremser,Eksos, Felger, IC, Senk, Sportsluftfilter, Sportsseter, Stabstag / Bur, Styling, Universal styling Quattroco Biler, Chip, Dekk og Felg, Dump, Luftfilter, Lykter, Orginaldeler, Senk, Streetdesign Bilpleie, Bilstereo, Bremser, Dekk og Felger, Eksos, Folie, Luftfilter, Lykter, Senk , Soting, Spacere, Styling invendig og Utvendig, Styling-tech Bremser, Dekk og felger, Dump, Eksos, Luftfiltre, Lykter, Motorsporrt, Senkesett, Spacere, Styling Invendig og Utvendig, Turbotilbehør TS racing Chip Xtremcar Bildeler / slitedeler, Bilstereo, Dekk og Felger, Eksos, Luftfiltre, Senk, Styling innvendig og utvendig og motorrom, Verktøy / Dahlback racing Her snakker vi trimming. Koster men det smaker. En av de mest kjente innen VAG trimming. Har mye motordeler og diverse annet // Greedspeed Selger shortshift, justerbart bensintrykk, silikonslanger, bremseslanger, turbokit og et par andre småsaker Audi A4 tuning Selger Div motordeler, div trykkmålere til interiør, lykter og pærer, div styling og speil, understellsdeler og diverse måle verktøy Tm tuning Felger & dekk, eksos. Orginal styling(exteriør & interiør. Alt av VAG emblemer, og profileringsartikler Ebayalt mellom himmel og jord ;) Ebay Ebay Ebay Endret Februar 27, 2009 av Auda Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Da er det vel og en ide og opplyse om hvem som selger hva? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Da er det vel og en ide og opplyse om hvem som selger hva? Hadde det travelt isted. Ska da ordne skikkelig shø! :P Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Det står A5 i topic, kanskje endre det og? :D nei? gjorde det det? er lagt til noen linker i FAQ og guide tråden, men de funker ikke... kanskje denna lista kan bli linka til;) syns du burde lage lista mye mer systematisk, feks om nettbutikken er i norge eller utlandet, om de har styling eller tuning ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Om det er i Norge eller ikke finner de fort ut av bare ved å se på url eller å faktisk se språket på nettsia. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Om det er i Norge eller ikke finner de fort ut av bare ved å se på url eller å faktisk se språket på nettsia. :) men syns det vertfall er uoversiktlig sånn som det er nå, men hvis du ikke vill gjøre mer ut av det så.... ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 men syns det vertfall er uoversiktlig sånn som det er nå, men hvis du ikke vill gjøre mer ut av det så.... ;) Du kan da hjelpe meg? Kopier hele mitt første innlegg, og send din redigerte verson på PM til meg. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Du kan da hjelpe meg? Kopier hele mitt første innlegg, og send din redigerte verson på PM til meg. :) driver på nå ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Har prøvd å redigere litt :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Flink gutt :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Er mann jeg... valp... :P Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Flink mann da :D Du ser at "flink gutt" klinger litt bedre i øret enn "flink mann" :op: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Jeg tenker på hunder når jeg hører "flink gutt" jeg. :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Flink mann da :D Du ser at "flink gutt" klinger litt bedre i øret enn "flink mann" :op: Hvertfall i dine, lille pedo:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Haha Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg