MortenseN Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Hei! ;) Var på eu godkjenning og fikk beskjed om at Ytre endeledd på begge sidene MÅTTE byttes så fort som mulig. Spesielt høyre side. Hvordan er det og kjøpe dette på biltema? noen erfaringer. Hva skjer om endeleddet ryker helt, er det farlig og kjøre med ? Merker nesten ikke på bilen at det er noe galt, bare at den drar til høyre til tider.. Må muligens kjøre i 2 timer for og få fikset dette.. =) Har en VW Golf 4 99 modell 1.9TDI. Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Kjøp på mekonomen f.eks.. Om endeleddet ryker, mister du styringa.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Kjøp på mekonomen f.eks.. Om endeleddet ryker, mister du styringa.. :) Det jeg var redd for ;) Men bruker man merke det veldig godt rett før det ryker ? Noen som har opplevt det.. hehe Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Skjer omtrent plutselig det.. Du merker at det er gåent, ved at bilen kan dra en vei f.eks.. Da er det på tide og bytte.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 bestill nye på mekonomen...jekk opp bilen, merk med teip akkurat der det ytre endeleddet begynner..skru det av og monter det nye.. en veldig enkel operasjon.. jeg fikk også den feilen på min etter eu-kontroll, fikset det selv og fikk det godkjent:) funker som gull idag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 bestill nye på mekonomen...jekk opp bilen, merk med teip akkurat der det ytre endeleddet begynner..skru det av og monter det nye.. en veldig enkel operasjon..jeg fikk også den feilen på min etter eu-kontroll, fikset det selv og fikk det godkjent:) funker som gull idag:) Vært og kjøpt det i dag! så blir ut i carporten i morgen og fikse det! ;) Så alle tips tas imot med tusen takk! Har ikke skrudd så mye på bil selv =) Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 okay! Nå sitter jeg fast.. Har ikke mulighet og få det av! Sitter HELT fast inne ved der alle de gjengene er! ;( har fått av alt det andre men ikke det. Noen tips ? Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Propanbrenner, for så å varme opp rundt der det sitter fast.. Da løsner det.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg