Gå til innhold

hvor mye Hk henter jeg ut av dette ca?

Ranger emnet


Revoion

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hahha, jeg må le av folk som mener v6'n til ford er slapp, har hatt flere av dem, dog bare trimma! Trur den buttA på rundt 8300 omdreininger! den xr4x4i'n jeg hadde... fikk aldri testa vingebørsja jeg hadde ORDENTLIG, men den slapp greit på tredje gir(2wd) på tørr asfalt i hvertfall;) Mulig dem er trøtte originalt, men de jeg hadde var friskere enn BMW-motorene i hvertfall m20b25 og m20b28!!;)

 

Kjørte escort cosworth med 300+ mens vi hadde dem, det blei en gedigen skuffelse, trudde liksom det skulle skyve helt villt i forhold, men det gjorde det helt klart ikke! Så er pisspreik at 2.8i og 2.9i er trøtte, men kanskje orginalt så er dem det?! aldri kjørt orginal så.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo man kan plane toppene men innsug passer ikke om man gjør det. Toppper lengre ned.....Overflater lenger fra hverandre. Ikke en enkel jobb. Michael May England lagde (vet ikke om det finnes lengre) turbosett til Ford V 6.

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår