Bjørn08 Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Skal handle en maskin i Nederland.(7000Euro) Selger krever forskudd. Hvordan kan jeg sikre meg? Eller må jeg bare ta en sjanse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 når jeg bestilte deler fra tyskland tok jeg bare en sjags og betalte på forskudd:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aivio Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 PayPal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 bruk helst paypal... er garantert sikkert hvis han ikke har det så ville jeg ikke overført forskudd heller halvparten elns har blitt svindlet selv med å betale forskudd uten paypal med direkte bank... IKKE IKKE Lurt! Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Ta deg en tur ned med bil og hent den da vel. Da er du sikker. Er ikke så langt å kjøre. Er du ute av norge er varer for 6000 kroner momsfrie. + kvote da. Fin ferietur ! Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Hvis du med maskin mener bil hadde jeg kjøpt en billig one-way, betalt selger der nede og kjørt bilen hjem.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Paypal. Men det finnes noen få ærlige igjen der ute :) Var selv skeptisk på å betale diff til 3k fra England over nettbank, men jaggu dukka den ikke opp med DHL 4 uker etterpå! :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn08 Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Med maskin menes traktorgraver, så å kjøre hjem ville tatt tid. Selger er ikke typen for PayPal, dette går for å være et seriøst firma. Ser ut til at jeg overfører direkte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg