stian90 Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Skal hive inn nytt bensinfilter i min Ford Scorpio, men jeg lurer på å bytte det ut med et annet type filter. Lik i størrelse og form, men jeg lurer på om det finnes filtre hvor man bare dytter på drivstoffslangene på hver side av filter, og klamrer de fast med vanlig slangeklemme? Filteret jeg har fra før har banjokobling på, og det er veldig ukurrante greier, å vanskelig å få av når tiden kommer får å skifte ut filteret. Derfor har jeg lyst å bytte det ut med et filter som man bare dytter på drivstoffslangene og skrur på med slangeklemmer. Noen som vet om dette er å få tak i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Biltema Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg