beemern Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Hey, lurer på om det er en eller noen som gidder og redigere en bil til meg. blir da farging, lakkering, felgbytte, pluss noen carbon detaljer. Kan legge ut noen store bilder av min gammle E46 vist det er ønskelig. bilen skal bli hvit, med matt svarte M6 felger, og en M3 fanger. Vill gjerne ha en med Carbon panser, carbon bakluke, carbon finne og svart tak. Gjerne med og uten carbon. Legger ut noen bilder straks av hvordan fanger og felger jeg vill ha. jeg kan farge bilen selv vist det er ønskelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Frontfangeren Felger Skaffer bilder fra andre vinkler om nødvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 En ca dårlig modd fra meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 halla balla.. du suger på å drive med photoshop da! =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 halla balla.. du suger på å drive med photoshop da! =P Bedre det enn og suge pikk da, skal du sette inn denna svette bilen din nå eller? Kjøpt meg en neger brakke igjen jeg veitu. Lærer aldri. Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 (endret) har kjøpt atv =)jeg så du hadde kjøpt ny bil.. den så meget fin ut altså =) Endret Februar 26, 2009 av max corolla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Takker for det. Store planer for denne da. SÅ den kan nok bli ok etterhvert. Skal vel ta noen bilder av den i helgen tenker jeg. Veit du om det gammle annlegget mitt ligger ved siden a konteineren enda? Skulle hatt det nå. Hehe skal bli helt strakt på denna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 jeg trur det blei kasta... =( har du hørt at elsa har gått med eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Hørte dette her, ukoselig da. Er vel litt kjip stemning nå om dagen da tenker jeg. Ja regner med at Det var kastet, jeg får bare begynne og kappe det jeg har igjen. Hehe. Savner gammle plystre lyden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 har vert veldig stille her ute.. er begravelse i morgen.. da får du begynne å kappe=) bare å si ifra så kan vi ta det ute på verkstedet =) har kjøpt ATV max senk! den må du komme å se på da?? =) kansje ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Sier i fra en dag jeg vettu, hadde vært kjempe knall :) hvordan atv da? Morro morromed atv da. Vi får ta det en helg begge har tid da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 strøkent.. genata heter atv`n.. (kina) 250cc med dritfeite hjul=) 235/30/12=) da blir det en helg vi har tid vøtt =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 hehe, hørtes bøllete ut da. Kjører på jordet hos deg ell? Den går bra eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 den er fet skjønner du=) har lagd bane hos en kompis (eller en jeg betaler for å være venn med) hehe.. går helt greit, blir vel bedre når jeg får bestilt trim cdi å effekt anlegg til den veit jeg=) har foresten finni trim til den lille chopperen jeg har å hehe!! det blir helt rått =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg