Gå til innhold

Vurderer kjøp av Audi A3 1,8TQ 2000

Ranger emnet

Langseth88

Anbefalte innlegg

Ja da var tiden inne for å kjøpe ny bil. Kopierer bare inn rett fra salgs annonsen:

180hk utgaven selges rimelig grunnet bytte av jobb. må begynne å pendle til oslo så har allerede gått i innkjøp av en rimilgere pendle bil.. er veldig mye som er gjort m bilen siste året. kan nevne noe: Ny forsterket cluthc,reg reim og div andre reimer + chipp og S3 turbo(Ko4) ble montert på bilen på aut verksted da den hadde gått 126000km. det ble også tatt stor service på quatto/girkasse og forstilling på autorisert verksted for ca 2,5 månede siden.

sitter S3 fjærer/dempere/fjerbein på den nå som har gått veldig lite, men eibach senkesett følger med hvis du vil ha den lavere til sommeren. er også S3 midtkonsoll i bilen(pianolakk)orginal midtkonsoll følger med. sommer og vinterdekk er alle i 18" Yokohama og er MEGET bra alle sammen.

sommer felgene/dekkene er nesten ikke brukt så fremstår som nye. vinterfelgene er 8,5 18" RS4, de også m to månder gamle 215-40-18 YOKOHAMA ICE GUARD pigg fri (Npris på de er ca 15000 kr bare for dekkene.. men er mye mer som er gjort en hva som står i annonsen så ta gjerne kontakt via telefon eller sms så kan jeg forklare nærmere da. Bilen er en drøm å kjøre sommer som vinter og bilen er helt rå til å komme seg frem på vinterføre!! aldri stått fast :)

det har aldri vært noe som helst form for tull med den så lenge jeg har hatt den. olje/filter på motor byttet vær 10000km (Castrol) god bil med masse utsyr som du blir fort gla i, er blandt annet bose stereo,nav,orginal cd skifter bak i bagasjerom osv. kabler til stereo er lagt pent opp med automat sikkring bak til bagasjerom så er bare og kople på eventuelt forsterker/e og basskasse.

Det jeg lurer på, er om det er noe man burde være på utikk etter på denne modellen. Da tenker jeg på vanlige feil.

Bilen har passert 167 000.

Denne modellen har ikke ESP, i forskjell fra de jeg har prøvekjørt. Men regner med de sitter godt i svingene uansett.

Noen inspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider