Gå til innhold

Intermedia - annonseselgjar på nett

Ranger emnet

Papi.

Anbefalte innlegg

Har lagt ut bilen min for salg, og ein luring frå Intermedia ringde. Kva dette går ut på? Fyrste gongen eg har opplevd noko slikt. Takka høfleg nei, men vart sitjande att med tankar rundt dette. Kva dette dreier seg om, og kva haka er? :)

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er annonse selgere så ringer de for de vil få lov av deg å legge ut annonsen på flere steder, du må selvfølgelig betale for dette, og hvis du har lagt ut bilen din nylig har du noe å se fram til, de kommer til å ringe til tlf din smelter, like kjedelig hver gang når du tror at det er noen som faktisk er intresert i bilen...

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kamerat gjorde dette, og de garanterte for at bilen skulle ligge gratis ute på nett til den blei solgt.dette måtte han betale så så mye for.

greit det tenkte han, hvis de betaler finn annonsa mi til jeg blir kvitt bilen så er jo det greit!

men det de ikke nevnte noe særlig om var at bilen blei liggende som annonse på de sin side, og der ligger den enda..

de garanterte også en bedre pris enn hva hann forventet.

men den bilen ligger på de sin egen "hjemmeside" uten altfor mange treff:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blev ringt opp og "lurt" av en sånn luring :)

Dealen var at jeg setter en pris, så ligger bilen ute så lenge som jeg ønsker, helt til den er solgt...... men hva gjør det hvis jeg overpriser bilen, da kan den ligge ute en evighet før noen muuuligens viser interesse.

Nae, da er det bedre å sette riktig pris selv å drite i disse gutta som ringer å maser om gratis annonsering ;)

/M

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takka ja fra en annonse selger når jeg skulle selge en bassgitar for noen år tilbake... fikk solgt den gjennom annonseringa til selgern så er ikke støtt en blir lurt :)

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takka ja til en sånn annonseselger når jeg skulle selge bmw'n.. (tv2 torget tror jeg det var)

da skulle den ligge ute til den ble solgt osv. jeg hadde 30dagers betalingsfrist. fikk ikke en innringer eller forespørsel igjennom tv2 torget.. så da ringte jeg siste dag(innen 30dagers fristen) og sa at jeg og annonseselger ikke ble enig, om at jeg ville ikke ha annonsen min der. så da ble den sletta uten noen konflikter :)

Men det hjelper faktisk å skrive "ønsker ikke kontakt med annonseselgere", "annonseselgere blir skutt" eller hva du enn vil skrive, i slutten av annonsen ;)

Endret av Leirviken
Lenke til kommentar
Del på andre sider