lyrix Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 jeg fikk ikke forsikring siden jeg ikke har noen andre biler registrert, men dama mi har forsikring i sparebank1 så ble ikke noe problem, fikk forsikret den på meg i hennes navn som veteran og bruksbilen min får jeg samme bonus som dama 60% 242 76mod 6000 i året 680kr i forsikring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Forskjellig praksis forstår jeg.Jeg tror Tennant gir veteranforsikring uten at man har andre forsikringer der, og der får du greie rabatter om du er tilknyttet en LMK-klubb. Jeg har veteranforsikring på Amazonen i Gjensidige. 550,- i året med full kasko og fri km. Den er ikke 100% original, men nær nok. Måtte sende inn 8 bilder av bilen for å få det gokjent, men gikk greit gjennom... Hvordan klarte du å få fri km?? har gjensidige jeg oxo, står 3000km i mine papirer. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powerbyvolvo Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Betaler 432 kr for veteranene mine i sparebank 1. 6000km i året. Må ikke dokumentere hvor orginal den er. På spørsmål om orginal bil handler det om hvordan man tolker det. 230 motor med innsprut og motorer med turbo kom jo i 240 orginalt så det er jo ikke noe problem sånn sett og skifte motor. Snakka med dem om det, så lenge man ikke peiser inn en bmw twin turbo motor går det greit med modifikasjoner. Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg