himamekkn Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 er det mykje arbeid å bygge om til manual girkasse i ein bil som har automat? det står ein 2,9L motor. Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Det er ikke så alt for mye arbeid. Jeg gjorde det på to kvelder når jeg holdt på alene. Du trenger pedalsett fra bil med manuell, clutchwire, girkasse m/travers, svinghjul (her er det forskjell på svinghjul til type9 og mt75 kassene), komplett clutch (som passer til svinghjul/girkasse), mellomaksel, noen smådeksel til midtkonsoll og lageret i enden av veiva. Grei skruing, husk å ta av fordelerlokket når du senker motoren i bakkant. Boltene til converteren kommer du til ved å fjerne starteren og pelle ut et plastdeksel inni der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
himamekkn Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Det er ikke så alt for mye arbeid. Jeg gjorde det på to kvelder når jeg holdt på alene. Du trenger pedalsett fra bil med manuell, clutchwire, girkasse m/travers, svinghjul (her er det forskjell på svinghjul til type9 og mt75 kassene), komplett clutch (som passer til svinghjul/girkasse), mellomaksel, noen smådeksel til midtkonsoll og lageret i enden av veiva. Grei skruing, husk å ta av fordelerlokket når du senker motoren i bakkant. Boltene til converteren kommer du til ved å fjerne starteren og pelle ut et plastdeksel inni der. ok takker for svar ;) Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg