Futte Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 (endret) NMK Midt Troms inviterer til Frikjøring på glattkjørings-banen til NNTS Aspelund fra kl 10 – 1800. 7 mars 2009 Her kan alle med bil som er registrert og godkjent, eller med gyldige prøveskillt, samt gyldig førerkort stille opp og få prøvd sine kjøreferdigheter og hvordan bilen oppfører seg på glattisen !!! Alle bilmerker er velkommen. Det blir kjøring i puljer på ca 10 biler a 5 runder før neste pulje. Vi har plass til ca 50 biler totalt for at det ikke skal bli for mye venting. Pris pr bil 400,-. Det vil bli kiosk salg. Evt spørsmål epost til Geir Lauknes. lauknesg@online.no Endret Februar 27, 2009 av Futte Endring i original tekst Siter _______________________ Med hilsen / Best Regards Anders T. Flat Out Racing "When in doubt, go flat out." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Futte Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Ja, da er det strax klart for helgen. Er det noen som planlegger å komme? Vet att det kommer en Corolla KE70, en Scorpio 2.3 16, en Mondeo 4x4, en Dodge 1500 og mest sannsynlig en Audi S3. Flere med 2 eller flere hjul som kommer?? Siter _______________________ Med hilsen / Best Regards Anders T. Flat Out Racing "When in doubt, go flat out." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team Einarsen Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 kommer imorra æ,men kommer som fotograf siden æ ikje får min ferdi i tide:( men humøret e på topp førdet:D Siter If assholes could fly this place would be and airport!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Futte Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Vil takke alle de som kom på arrangemanget i helgen og laget morro! Tror ikke jeg lyver når jeg sier att det var mye moro, men også mye læring som foregikk i går. Så i allefall att enkelte fikk seg litt mere erfaring utover dagen. Det ble tatt en del bilder her, og det vil bli lagt ut noen iløpet av kort tid. Må bare se gjennom de først. Vi kommer til å legge ut litt info på hjemmesiden til NMK Midt-Troms også. http://www.nmkmidttroms.net/ Mens denne tråden ennå er "gyldig", så lurte jeg og vi andre i NMK Midt-Troms på hva dere som kom syntes om arrangemanget? Om dere ikke ønsker å legge det ut, send en pm. Siter _______________________ Med hilsen / Best Regards Anders T. Flat Out Racing "When in doubt, go flat out." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flat Out Accord Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Så ut som folk hadde det artig på banen. Eg hadde det ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flat Out Accord Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Vår eminente starter har lagt ut noen videoer. Sjekk http://www.youtube.com/user/lauknesfinnsnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flat Out Accord Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Her kommer noen bilder fra kjøringa. Ble desverre fri for strøm på kameraet, så da fikk man heller kjøre. Synd. Sivilpurk i pursuit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muffa Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Dette var et kanonbra arrangement med masse kjøring. :thumb Jeg stiller gladelig opp på nytt! Hørte noe snakk om at det kanskje skulle arrangeres flere ganger i vinter. Stemmer dette? Siter MY01 Impreza WRX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gasser4life Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Litt meir videoa fra aspelund ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rscossi Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 va en topp dag, masse kjøring og fin gjennomføring av NMK midt troms. e d noen som har bilde/film av sierra stv type rød? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940T Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 va en topp dag, masse kjøring og fin gjennomføring av NMK midt troms. e d noen som har bilde/film av sierra stv type rød? E d du truls? Siter ´94 945: B230FT SOLGT ´95 850 : B5252S- SOLGT ´86 240 : B230A- SOLGT ´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen ´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rscossi Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 jepp, kæm som spør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg