Nox Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 putta prøveskilter på kjerra her om dagen(er avskilta pga forsen) for å kjøre litt gris.. det var mørkt så når jeg dro den helt ut og girte så jeg no sikkelige skarpe lysglimt i speilet... hmm hva faen er det liksom så jeg sender noen ut for å se.. å jo.. feite stikkflammer:) er jo jævli fett men er det egentlig helt sundt? er effektanlegg og trim kam på.. har film av det men må redigere litt Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Helt normalt det, er kun uforbrent bensin som antenner i manifolden. Mange effektanlegg har ikke flammedemper funksjon i fremre potta. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 ..og då ska fremre potto mi vekk :D Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg