Gå til innhold

Kan ikke spille av mens du kjører...

Ranger emnet

tigrrguttn

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nettopp kjøpt meg en boss bv 9980 spiller med 7" touch screen. Så langt er jeg veldig fornøyd med spilleren. Eneste som plager meg er når jeg setter inn en dvdfilm, så spretter denne teksten opp på skjermen "You cannot use this function while driving." Eneste som jeg hører er at filmen starter og spiller av, men det eneste som står er det som jeg skrev litt før her. Det samme skjer på cd, men lyd får jeg.

Jeg har da lest litt rundt på nettet, og funnet noe som kan hjelpe.

Det er at man tar kabelen som heter "parking" eller noe, og fester den til jord.

Er det noen her som har noe erfaring med dette eller har hatt lignende problem? Kom gjerne med forslag til løsninger :)

Bilhistorie:

-1994 BMW 318i

-1995 Citroën Xantia 1.8 16v (solgt)

-1994 Audi 80 2.0 (vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en ledning som forsikrer at folk ikke ser på film mens de kjører

Denne kobler du til jord og da vil det virke!

(OBS Det kan også hende at ved en ulykke du ikke får utbetalt forsikringspenger om det blir lagt merke til)

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, da skal jeg prøve på dette. Gir tilbakemelding om hvordan det går :)

Nei, jeg hadde ikke planer om å ha den på mens jeg kjører. Det er bare irriterende at jeg ikke får byttet sanger eller brukt skjermen i det hele tatt mens jeg spiller av CDer.

:thanks

Bilhistorie:

-1994 BMW 318i

-1995 Citroën Xantia 1.8 16v (solgt)

-1994 Audi 80 2.0 (vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er rett å slett en sikkerhets styring som ikke vil att du skal klare å se en film mens bilen ruller kobl over park ledningen til en bremsekomponent så spilleren tror att bilen står stille så vil d ordne seg :)

hadde samme problemet selv å gjorde som han andre sa. kobla d på håndbrems føleren så spilleren trudde håndbrekket var aktivert

håer det løser uansett :)

lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider