Gjest Jostein Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Da har jeg endelig skaffet meg bil 4 dager før jul:) Knall fornøyd!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Grattis:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Grattis. Ser du har valgt det rette merket. BRA Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Originally posted by MuVo Grattis:) Originally posted by Rolla_RS Grattis. Ser du har valgt det rette merket. BRA Thanks!Hehe riktig merke ja,har alltid "drømt" om denne og vært på jakt ganske lenge nå ;) og tror jeg har funnet et fint eksemplar! Bilen er en 85mod(sen) gått BARE 150k!Aldri vinterkjørt visstnok,men slik vet man jo aldri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Dette er jo en artig bil. Bakhjulstrekk og greier. Kan bli veldig fine. Går en her i moelv som er HELT strøken. Kjøres kun et par ganger om sommern. Rød med hvite comp felger. Meget pen bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Har store planer da men akkurat nå er det langt frem i tid!:( ettersom jeg er bankarott nå og skylder fattern rundt om kring 20:( Men men bil er jo livet så;) Morsom bil?Ja absolutt!Grunnlaget for at jeg kjøpte den er jo at brodern har en make og det er knall artige biler som går bra og er veldig gøy på svingete veier..Litt synd at jeg ruller på 13" stålfelger nå da;) men har de originale og noen 15" liggene..13" felgene ødelegger liksom så jævli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Jøss, den er så godt som strøken. Du bør ha felger med bred kant til den, veldig bred kant. Ettersom den er hvit vil den kle det veldig godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Gratulerer med en av få klassiske japsesportsbiler og kjøremaskiner. Du må for all del ikkje ødelegge bilen med for mye felger. Tror nok du får mest igjen av utseende og kjøreglede med 15 tommers og 205 dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Originally posted by Zagato Gratulerer med en av få klassiske japsesportsbiler og kjøremaskiner. Du må for all del ikkje ødelegge bilen med for mye felger. Tror nok du får mest igjen av utseende og kjøreglede med 15 tommers og 205 dekk. Tja det er 15" toyota felger med 195/50 dekk tror jeg holder meg til de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Originally posted by NoLimit Går en her i moelv som er HELT strøken. Kjøres kun et par ganger om sommern. Da begynner jeg nesten å lure på poenget med bil :rolleyes: Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Originally posted by Jostein Tja det er 15" toyota felger med 195/50 dekk tror jeg holder meg til de... Og det vil vel si det samme som at du har blakket deg helt? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Originally posted by Zagato Gratulerer med en av få klassiske japsesportsbiler og kjøremaskiner. Du må for all del ikkje ødelegge bilen med for mye felger. Tror nok du får mest igjen av utseende og kjøreglede med 15 tommers og 205 dekk. Om utseende. Du har åpenbart aldri sett en hvit MR2 med brede, høyglanspolerte felgkanter. Om kjøreglede. Det skal mye mer til enn brede felger for å ødelegge kjøregleden i en MR2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Originally posted by Slim! Da begynner jeg nesten å lure på poenget med bil :rolleyes: hehe..ja det kan du si. Brukte den 1 gang i sommer.. og det var på 17.mai. Han har en trimmet Volvo T5R som bruksbil. MR2 som denne som prosjektbil. Veldig pen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Rå bil, digger di gamle mr2'ene.. Forsåvidt di nye og da.. Får jeg spørre hvor mye du gav for denne?Har hatt litt lyst på en mr2 og bruke den til et prosjekt, er vell ikke så vanskelig og trimmer heller? Det går and med snurbo sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Gratulerer. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg