Gå til innhold

Så var det min tur

Ranger emnet

Gjest Jostein

Anbefalte innlegg

Originally posted by MuVo

Grattis:)

Originally posted by Rolla_RS

Grattis. Ser du har valgt det rette merket. BRA

Thanks!Hehe riktig merke ja,har alltid "drømt" om denne og vært på jakt ganske lenge nå ;) og tror jeg har funnet et fint eksemplar!

Bilen er en 85mod(sen) gått BARE 150k!Aldri vinterkjørt visstnok,men slik vet man jo aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har store planer da men akkurat nå er det langt frem i tid!:( ettersom jeg er bankarott nå og skylder fattern rundt om kring 20:( Men men bil er jo livet så;)

Morsom bil?Ja absolutt!Grunnlaget for at jeg kjøpte den er jo at brodern har en make og det er knall artige biler som går bra og er veldig gøy på svingete veier..Litt synd at jeg ruller på 13" stålfelger nå da;) men har de originale og noen 15" liggene..13" felgene ødelegger liksom så jævli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zagato

Gratulerer med en av få klassiske japsesportsbiler og kjøremaskiner. Du må for all del ikkje ødelegge bilen med for mye felger. Tror nok du får mest igjen av utseende og kjøreglede med 15 tommers og 205 dekk.

Tja det er 15" toyota felger med 195/50 dekk tror jeg holder meg til de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zagato

Gratulerer med en av få klassiske japsesportsbiler og kjøremaskiner. Du må for all del ikkje ødelegge bilen med for mye felger. Tror nok du får mest igjen av utseende og kjøreglede med 15 tommers og 205 dekk.

Om utseende.

Du har åpenbart aldri sett en hvit MR2 med brede, høyglanspolerte felgkanter.

Om kjøreglede.

Det skal mye mer til enn brede felger for å ødelegge kjøregleden i en MR2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider