jkkristo Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Hvilken trim bør jeg velge til min Passat 1,9 Tdi-4 motion.2004mod.Manuell kasse. Er anbefalt V-TECH RTS og KCR-boks.ønsker å høre erfaring fra andre også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 kcr gir en dårlig effekt, fremfor diselkraft sin....det er min erfaring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy4 Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 nå har jeg bestil dieselkraft sin. Håper på å få den neste uke.. Blir spennede... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Hvordan funker denne dieselkraft sin da, har hørt så mye om slike powerbokser, eg er anbefalt om programering, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Kcr har en sikkerhetsmargin på sin, dev at den er skrudd ned ganske mye...og da blir effekten dårligere..det er derfor de kjører med så lange garantier ol. Motsatt av diselkraft. men den er fortsatt sikker og bruke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg