Xaerogate Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 (endret) Mens jeg holdt på å bytte forsterker begynte det å dure fra sikringskapet under panseret. BIlen stod ikke på tomgang eller no. Og sålenge jeg drar ut denne dingsen så er ikke lyden der. Men om jeg setter den i så durer det både med nøkler i og uten. Så vil den ikke starte Hva er denne dingsen ? Har forresten ikke så veldig mye peil på kobling av annlegg. Alt var lagt opp da jeg kjøpte bilen. Men spilte endel igår med den andre forsterken. Endret Februar 26, 2009 av Xaerogate Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 1) Det nytter lite å ta bilde av en ting, når man ikke kan se hva det er! 2) Hva slags BMW er dette? 3) Hva drev du med? Mer spesifikt! Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 det er et relè. kjøp et nytt, så blir lyden borte. det blir en sånn dure lyd når et relè holder på å gå istykker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xaerogate Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Sikker på det :) ? Hva slags relë itilfelle ? Starteren går ikke rundt i det hele tatt, og ikke er det lys heller. Så er det flere relër som er gåene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Sikker på det :) ?Hva slags relë itilfelle ? Starteren går ikke rundt i det hele tatt, og ikke er det lys heller. Så er det flere relër som er gåene da? ta med det gamle releet til en bmw forhandler så finner de et likt et til deg Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Også kobler du fra batteriet neste gang du skal koble noe i bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xaerogate Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Fikk lada opp batteriet så nå går ihvertfall starteren rundt. Men ellers er det lite liv må jeg si .. Hmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 trur kanskje du skal ordne deg et nytt batteri også jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xaerogate Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Igår lada jeg batteriet og da fikk jeg gang. Men så plutselig daua den etter et kvarter. Og ville ikke starte etterpå. neste dag var batteriet flatt , så idag var jeg å kjøpte meg et nytt bosch batteri på 98 amper.. Det gamle var på 42 ! Og jeg som kjører med Xenon , så var det ikke rart det konka ut med annlegget i. Men nå er det full gang i starteren. Og ikke lyd fra releet lengre. Men nå starter den ikke. Var helt tørrt i bensin slangen. Virker som om det kanskje var releet til bensinpumpa eller så er hele pumpa gåen Hva tror dere? En her sa jo at viss releet durte så var det på vei til å gå. Og nå er det jo ingen lyd som helst .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Forskjell på Ampere og Amperetimer! Og nei... xenon har nok LITE med deet å gjøre! Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xaerogate Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Eh hæ? Ja jeg sa jo amper? Eller om det staves ampere så er vel dt et fett:) Og såklart trekker Xenon mer strøm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 You failed. Les igjen. Er forskjell på ampere og ampere TIMER! (A og aH) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Eh hæ?Ja jeg sa jo amper? Eller om det staves ampere så er vel dt et fett:) Og såklart trekker Xenon mer strøm. Xenon trekker litt strøm bare i oppstartfasen som er noen sekunder det. eller tar det mindre enn vanlig halogen! Og, blir batteriet dødt etter ett kvarter sier du? da lader ikke bilen din gitt. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xaerogate Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Bytta batteri, og det virker greit . Men hvor ligger releet til bensin pumpa egentlig og selve pumpa ? Noen som kan forklare :) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg