Gå til innhold

During under panser. Bmw 318 e36

Ranger emnet


Xaerogate

Anbefalte innlegg

Mens jeg holdt på å bytte forsterker begynte det å dure fra sikringskapet under panseret. BIlen stod ikke på tomgang eller no. Og sålenge jeg drar ut denne dingsen så er ikke lyden der. Men om jeg setter den i så durer det både med nøkler i og uten.

Så vil den ikke starte

Hva er denne dingsen ?

 

Har forresten ikke så veldig mye peil på kobling av annlegg. Alt var lagt opp da jeg kjøpte bilen. Men spilte endel igår med den andre forsterken.

 

 

DSC00553.jpg

DSC00555.jpg

DSC00554.jpg

Endret av Xaerogate
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår lada jeg batteriet og da fikk jeg gang. Men så plutselig daua den etter et kvarter. Og ville ikke starte etterpå. neste dag var batteriet flatt , så idag var jeg å kjøpte meg et nytt bosch batteri på 98 amper.. Det gamle var på 42 ! Og jeg som kjører med Xenon , så var det ikke rart det konka ut med annlegget i.

Men nå er det full gang i starteren. Og ikke lyd fra releet lengre. Men nå starter den ikke. Var helt tørrt i bensin slangen. Virker som om det kanskje var releet til bensinpumpa eller så er hele pumpa gåen

Hva tror dere?

 

En her sa jo at viss releet durte så var det på vei til å gå. Og nå er det jo ingen lyd som helst ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh hæ?

Ja jeg sa jo amper? Eller om det staves ampere så er vel dt et fett:)

Og såklart trekker Xenon mer strøm.

 

Xenon trekker litt strøm bare i oppstartfasen som er noen sekunder det. eller tar det mindre enn vanlig halogen!

 

Og, blir batteriet dødt etter ett kvarter sier du? da lader ikke bilen din gitt.

97- Volvo V70R AWD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår